SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh god, is het alweer zo verquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bikini seizoen komt er weer aan jongens.
Ik kreeg ook alweer de afvalchallenges in m'n mailbox.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh god, is het alweer zo ver*stopt met eten*
Jeps.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En onze sneeuw dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
Je hebt even mogen genieten maar is nu weer voorbij
quote:
oliebollen dieetquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
tijd om voor de trein te gaan liggenquote:
Zou het maar niet doen spekkiequote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een reep cote d'or liggen.
een trein koppen is effectieverquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om voor de trein te gaan liggen
Gaat het daardoor sneeuwenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om voor de trein te gaan liggen
Kortstondig bloed regenenquote:
Hmm, klinkt niet echt als sneeuw.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als menstrueren met de vinger op het gaatje
Zo heftig spuit dat er normaliter ook niet uit hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou wat zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo heftig spuit dat er normaliter ook niet uit hoor.
Dit is wel ongeveer hoe ik me een zware migraine voorstel.quote:
Alleen die lichteffecten mis je.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer hoe ik me een zware migraine voorstel.
een lichte pasta carbonaraquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, straks kibbeling.
Voor vanavond maar wat lichts halen dan.
Ik ga niet zo goed op room.quote:
room weglaten en alleen ei en kaas gebruikenquote:
Wellicht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
room weglaten en alleen ei en kaas gebruiken
Ik eet straks wel pasta, maar geen carbonara.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht.
Al had ik gisteren ook al een pasta, dus vandaag weer heb ik niet zo'n zin in.
Nom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet straks wel pasta, maar geen carbonara.
Ik mik er boursin doorheen
Nee daar is ook zo lekker veel voor nodigquote:
Ik doe vrijwel nooit rode saus eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nom.
Al doe ik zelf eigenlijk altijd tomatensauzen, vind ik ook erg lekker en is beter voor me.
Of ze heeft je nummer geblokkeerd. Wat had je gezegd in de voicemail?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee eerst ging de telefoon nog 5 keer over, heb ik de voicemail ingesproken, en nu gaat ie meteen naar de voicemail. Die heeft de telefoon dus gewoon uit gezet. Slim plan.
die zie je nooit meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee eerst ging de telefoon nog 5 keer over, heb ik de voicemail ingesproken, en nu gaat ie meteen naar de voicemail. Die heeft de telefoon dus gewoon uit gezet. Slim plan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:23 schreef kwiwi het volgende:
Of ze heeft je nummer geblokkeerd. Wat had je gezegd in de voicemail?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ik haar om half negen verwacht had, dat ik geen idee heb wat er nu weer aan de hand is en dat ik wil dat ze me terugbelt. Over een uur bel ik weer.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar is ook zo lekker veel voor nodig
Heb gistermiddag trouwens dankzij jou wel paprika chips gekochtquote:
Waren zeker lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb gistermiddag trouwens dankzij jou wel paprika chips gekocht
geen idee, liggen in de kast.quote:
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.quote:
Maar wat voor figuur is het?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Een vrij simpel oer-Hollands mensje van tegen de 60. Maak me meer zorgen dan dat ik uit ga van kwade opzet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat voor figuur is het?
Kun je niet even iemand vragen om met een ander nummer te bellen? Kijken of ze dan wel opneemt.
helaas nog meeting tot 12:15quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND !!
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb het al op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik gok op schaamte.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Naja, wat ik zei, ik ga niet zo goed op (veel) room.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit rode saus eigenlijk
Om een of andere reden hou ik van onderkinfoto's.quote:
Ik kan gelukkig alles eten (zo ver ik weet)quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, wat ik zei, ik ga niet zo goed op (veel) room.Af en toe kan wel, maar met minimaal eens per week pasta wordt het snel te gek.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om een of andere reden hou ik van onderkinfoto's.
oh wowquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter opquote:
Nee, waarom ze nu niets van zich laat horen bedoel ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter op
Lekker zelf poetsen, is goed voor lijf en geestquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter op
JE BENT TE VROEGquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:48 schreef crv het volgende:
[..]
JE BENT TE VROEGhij is gewoon veel te vroeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap ik. Maar hoe gaat het verder dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, waarom ze nu niets van zich laat horen bedoel ik.
superspreaderquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Over 2 weken naar Nederland, lekker de auto volgooien met boodschappenDrop, koekjes, krentenbollen, kaas, verse soepgroenten in zak
Vergeet de Aromat nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Over 2 weken naar Nederland, lekker de auto volgooien met boodschappenDrop, koekjes, krentenbollen, kaas, verse soepgroenten in zak
Meteen twee weken in quarantaine en thuis ook weerquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Modern ende hip smokkelenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Geen idee tbh.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar hoe gaat het verder dan?
Nee, ik ga voor werk, dan hoef ik niet in quarantaine blijkbaar (zei HR). En hier ook niet want Nederland staat niet op de lijst.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen twee weken in quarantaine en thuis ook weer
Oh, goed geregeld wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor werk, dan hoef ik niet in quarantaine blijkbaar (zei HR). En hier ook niet want Nederland staat niet op de lijst.
Welquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Neem je ook zwitserse boodschappen mee naar hier?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Ja ik weet ook niet waarom dat is, had het nog speciaal bij HR nagevraagd omdat ik het ook wat apart vond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, het voor werk hier moeten zijn. Dat van geen quarantaine omdat het voor werk is, klinkt mal.
Ja cool, dat het virus inmiddels zo getraind is dat het mensen ontziet die iets voor hun werk doenquote:
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
"Oh, je bent aan het wérk. Dan sla ik je over.", aldus COVID19.
Ja inderdaad, schiet ook niks op zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, het voor werk hier moeten zijn. Dat van geen quarantaine omdat het voor werk is, klinkt mal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef mschol het volgende:
hoe heeft een besmette kiwi?HuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zit sowieso permanent zo'n beetje in quarantaine hier, dus maak jullie geen zorgen![]()
Naja, het zal qua regeltjes inderdaad wel mogen en beter iemand die logisch nadenkt dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom dat is, had het nog speciaal bij HR nagevraagd omdat ik het ook wat apart vond.
Is net als Duitsland. Grenzen zijn dicht maar er zijn 100 uitzonderingen waarom mensen toch Duitsland in mogenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het zal qua regeltjes inderdaad wel mogen en beter iemand die logisch nadenkt dan.
Jep. Krom gedoe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is net als Duitsland. Grenzen zijn dicht maar er zijn 100 uitzonderingen waarom mensen toch Duitsland in mogen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, waar heb ik nu weer op geklikt.
Abonnement voor een maandelijkse doos speciaal voor menstruatiemeuk.(Ok, inclusief chocolade, dat dan wel weer.)
wat zit er verder nog bij? een doekje voor het bloeden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, waar heb ik nu weer op geklikt.
Abonnement voor een maandelijkse doos speciaal voor menstruatiemeuk.(Ok, inclusief chocolade, dat dan wel weer.)
Tampons en maandverband zitten er ook in ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit er verder nog bij? een doekje voor het bloeden?
k had graag 2 schapenleren clubfauteuilsquote:
ik heb meer details nodigquote:
en sofa's ?quote:
Dan is het dus een geslaagde reclame.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en sofa's ?
Seats en sofa's! Seats en sofa's! Seats en sofa's! Seats en sofa's! Seats en sofa's!
Krijg die reclame echt niet uit mijn hoofd.
ja ze had al een paar happen uit mijn arm genomen :pquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En in een speelse bui zo te zien
[ afbeelding ]
Kattenliefdequote:Op woensdag 6 januari 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had al een paar happen uit mijn arm genomen :p
Komt een Seats en sofa’s bank voor in de plaats?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
ze is ook al de onderkant van de bank aan het demonteren m aar die moet gelukkig weg
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)k6kr3adYPUKsVIVHeVYM
Deze kan wel doorgestuurd worden naar die Gerda’s in de Facebook groepen voor honden.
Maakt me altijd verdrietig.
Denk het niet :pquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt een Seats en sofa’s bank voor in de plaats?
Niks voor jou in Rotterdam?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zon beestje zo mooi kan zijn
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)k6kr3adYPUKsVIVHeVYM
Deze kan wel doorgestuurd worden naar die Gerda’s in de Facebook groepen voor honden.
Maakt me altijd verdrietig.
quote:Ik pleit ervoor dat potentiële hondeneigenaren een test moeten afleggen voordat zij een hond kopen.”
Hondenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik nou weer helemaal niks.
En ben denk ik toch meer een hondenmens
Sjefke kwam van Marktplaats, was ook best een gok. "Eigenaren" kwamen vaag over, maar uiteindelijk heeft ie het toch nog lang vol gehouden...quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft laatst ook een of andere vage kruising ergens opgehaald. Was gewoon 'op voorraad', ze zijn ernaartoe gegaan en hebben er eentje meegenomen.
Mijn ouders kochten ooit een boomer, die bleek blind te zijn en die mochten ze toen omruilenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft laatst ook een of andere vage kruising ergens opgehaald. Was gewoon 'op voorraad', ze zijn ernaartoe gegaan en hebben er eentje meegenomen.
Ja die van ons kwam achteraf gezien ook van een beetje dubieuze plek, gewoon een advertentie in de krant.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sjefke kwam van Marktplaats, was ook best een gok. "Eigenaren" kwamen vaag over, maar uiteindelijk heeft ie het toch nog lang vol gehouden...
Dat hadden ze niet in de gaten bij het kopen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten ooit een boomer, die bleek blind te zijn en die mochten ze toen omruilen![]()
Toen ben ik wel even heel erg kwaad geweest op ze.
Voordeel van dit soort beestjes is dat ze hun haar in plukken verliezen ipv steeds losse haren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel een handige plumeau zon beestje
Nope. Hoewel je dat ook niet meteen ziet bij pups; zeker niet als ze met meerdere pups rondlopen. Denk dat daar even een rondje extra meer doorgefokt was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet in de gaten bij het kopen?
Het kan inderdaad wel; maar het zou niet mijn voorkeur hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat een blinde hond zo heel erg is? Je moet alleen niet de hele tijd je inrichting veranderen.
Het is zo leuk om te zien hoe nieuwsgierig ze isquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van dit soort beestjes is dat ze hun haar in plukken verliezen ipv steeds losse haren.
Helaas heeft m'n zus ook een huistuinenkeukenkat die wel gewoon al z'n haren los verliest, dus ik moet alsnog kleding ontharen.
Roemenië en Oekraīne zijn inderdaad wel bedreven in doorfokken. Goede business. 110 in een vrachtwagen en al er 100 de reis overleven kun je ze daarna hier uit voorraad krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Stond in die hondengroep van de week wel weer een ontzettend schattig hondje van een jaartje oud ofzo, maar zat in Roemenië.
aaquote:Op [url=https://forum.fo
k.nl/topic/2587823/3/50#p197242853]woensdag 6 januari 2021 12:53[/url] schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat een blinde hond zo heel erg is? Je moet alleen niet de hele tijd je inrichting veranderen.
Deze was al wat ouder. Wel raar ook dat er dan bij staat 'lief met kinderen en andere dieren'. Hoe weet je dat, die hond komt van straat en loopt bij jullie in een modderige kennel rond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Roemenië en Oekraīne zijn inderdaad wel bedreven in doorfokken. Goede business. 110 in een vrachtwagen en al er 100 de reis overleven kun je ze daarna hier uit voorraad krijgen.
Die van ons werd doof. Was wel lekker rustig want ze reageerde niet meer op geluiden van buiten en sliep door veel dingen heen. Kon d'r alleen niet meer los laten lopen. Ze was altijd al Oost-Indisch doof dus het duurde even voor we het doorhadden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
aa
Nee, klopt.
Vroeger hadden we thuis ook een hond. in 2004 gingen we thuis een bijkeuken bouwen. Toen kregen we dus een andere toegangsdeur naar de achtertuin. Beestje was toen al 16/17 en was toen al bijna blind. Ze stond dus steeds tegen de muur van de bijkeuken aan om naar binnen te gaan. De deur zat overigens ook aan de zijkant van de aanbouw en niet in het verlengde van waar eerst de deur zat...![]()
![]()
Half jaar hebben we haar moeten laten inslapen. Beestje was gewoon op en ze was ook bijna 18 jaar bij ons geweest...
Screenshots graag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh dear, ik zit in een chatgroep met anti-vaxxers.
gaernietopingaernietopingaernietopin
Maar hoe kom je daar?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh dear, ik zit in een chatgroep met anti-vaxxers.
gaernietopingaernietopingaernietopin
Dat wordt me teveel ge-edit met alle telefoonnummers die ik weg moet soepen.quote:
Ex-hobby.quote:
Zijn de nagellak meisjes antivaxxers?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ex-hobby.
Ik heb de "niet iedereen heeft de keuze om te kunnen vaccineren" er maar even ingegooid als tegengeluid op de "wie 'm wil, haalt 'm" met een link naar contra-indicaties, verder ga ik er echt niet op in.
Da's geen ex-hobby.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn de nagellak meisjes antivaxxers?
Geen idee, ik ken jouw hobbies nietquote:
quote:Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft voor de tweede keer een vaccin tegen COVID-19 goedgekeurd, zo is woensdag bekendgemaakt.
Die Grenze?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Wat hou ik toch van Die Grenze.Ze hebben nu een kilo pasta voor 50 cent.
(En nog tot ergens in 2023 houdbaar)
stuur maar op, prikken doe ik zelf welquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)re-moderna-prik.html
[..]
Nais.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)re-moderna-prik.html
[..]
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Grenze?
[..]
stuur maar op, prikken doe ik zelf wel
Dat is een supermarkt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zit vooral in Drenthe en Twente.
ik nietquote:
Volgens mij komt er wel nét iets meer bij kijken dan zo'n naald erin jassen, maar het valt wel te leren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet
ik jas liever zelf die spuit in mn arm, dan dat iemand anders het doet
Ik zat met die lui die even met de koelwagen naar Oss wilden om vast te beginnen met prikken in m'n hoofd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet
ik jas liever zelf die spuit in mn arm, dan dat iemand anders het doet
Oh vast wel, maar ze kunnen voor 1 spuit vast wel een youtube tutorial maken over waar en hoe diep ik moet mikkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij komt er wel nét iets meer bij kijken dan zo'n naald erin jassen, maar het valt wel te leren.
Mwah, valt mee hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij komt er wel nét iets meer bij kijken dan zo'n naald erin jassen, maar het valt wel te leren.
Dat is vooral de "dosering" die gedaan moet worden. Maar ga er even vanuit dat er een groepje mensen is die dat doet; en een groepje die het prikje doet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Ferry Doedens is momenteel volop in het nieuws omdat hij expliciete foto's en video's van zichzelf verkoopt op het platform OnlyFans. Een ietwat ordinaire carričreswitch natuurlijk, maar hij doet er tegelijkertijd niemand kwaad mee. Toch wordt hij nu op zijn privé-adres lastiggevallen omdat Wilfreds radioshow sensatie ruikt.
Pakketje
Het lukte Dennis Schouten om Ferry's appartementencomplex binnen te dringen door zich via de intercom voor te doen als een pakketbezorger. "Ik heb een pakketje voor Ferry Doedens", zei Dennis. "Oké, zet het maar beneden neer", antwoordde Ferry.
Dennis besloot echter via het trappenhuis omhoog te lopen naar de woning van Ferry. Die sprong echter net op tijd weg. "Ik heb dus iemand hier voor het glazen ruit zien staan toen ik net hier het halletje in liep. Je moet even naar buiten om hier vervolgens aan te kunnen kloppen. Die had wel de structuur van een man die Ferry kon zijn, maar die is weggelopen."
Badjas
VI-verslaggever Dennis zocht Ferry op in het kader van zijn vaste rubriek in het programma, waarbij hij 's ochtends vroeg aanbelt bij BN'ers thuis. Hij brengt dan een VI-badjas voor hen mee. Die kan Ferry wel goed gebruiken nu hij de hele tijd rondloopt zonder kleren, aldus Dennis. "Ferry, de badjas ligt voor de deur, succes ermee!", riep hij uiteindelijk.
Wilfred even later in de uitzending: "Het was trouwens echt Ferry Doedens, zegt Dennis nog even, want toen hij wegliep keek Ferry nog even om het hoekje, pakte hij snel de badjas en dook hij weer naar binnen."
Mediastilte
Ferry heeft de media gevraagd om rust en privacy, maar daar heeft Wilfred lak aan. "Ik lees nu overal dat hij zich een beetje het slachtoffer voelt en dat hij met rust gelaten wil worden, omdat hij het zwaar heeft, maar hij heeft er toch gewoon voor gekozen? Als je ervoor kiest is het toch niet erg? Dan denk je toch: fuck you all, ik doe gewoon mijn ding?"
Dennis: "Het is ook wel een beetje: als dat soort types de media kunnen gebruiken om iets te verkopen, dan komen ze graag in beeld en nu ze zichzelf hebben verkocht op een andere manier en daar veel geld aan verdienen, dan mag niemand met ze praten. Dat is ook wel een beetje gek toch?"
Hij is niet onder de indruk van Ferry's carričremove. "Over het algemeen doen mensen die een beetje uitgerangeerd in de media dat soort dingen."
Gestopt met lezenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ferry Doedens is momenteel volop in het nieuws
Ja ik laat het ook liever door mensen doen die het al duizenden keren hebben gedaan dan dat ik zelf ga pielen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vooral de "dosering" die gedaan moet worden. Maar ga er even vanuit dat er een groepje mensen is die dat doet; en een groepje die het prikje doet.
Ik mis serieus waarom dit boeiend zou zijn voor in een radioshow, maar goed.quote:
Zei hij niet eens tijdens zo'n Fok-premičre dat Fokkers erbij liepen als kampers ofzo?quote:
Daar ging het in Duitsland paar weken geleden ook mis. Die pakte het hele buisje (5 doses) en spoten die maar meteen in. Even vergeten te leren dat je uit dat buisje meerdere doses moet halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik laat het ook liever door mensen doen die het al duizenden keren hebben gedaan dan dat ik zelf ga pielen.
Dat sowieso, ik ben niet zo goed in mezelf pijnigen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik laat het ook liever door mensen doen die het al duizenden keren hebben gedaan dan dat ik zelf ga pielen.
Of we onze kleding op de markt kochten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zei hij niet eens tijdens zo'n Fok-premičre dat Fokkers erbij liepen als kampers ofzo?
Beetje rellen; en filmt het vast ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis serieus waarom dit boeiend zou zijn voor in een radioshow, maar goed.
Lijkt me best lastig, ook met prikken als je diabetes hebt of met bloedverdunners. En dat zijn kleinere naaldjes denk ik?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben niet zo goed in mezelf pijnigen.
Verpakkingsfout dus. En waarschijnlijk eentje die al honderden keren gemaakt is. Maar ja, geld he...quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ging het in Duitsland paar weken geleden ook mis. Die pakte het hele buisje (5 doses) en spoten die maar meteen in. Even vergeten te leren dat je uit dat buisje meerdere doses moet halen.
Was jij daar ook bij?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of we onze kleding op de markt kochten.
Ja maar hoezo is het boeiend.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje rellen; en filmt het vast ook.
Mooie tijd was dat. Die massale Fok!-premičresquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar hoezo is het boeiend.![]()
De enige reden dat ik die gast überhaupt nog weet is omdat ik bij de fokfilm per ongeluk op de rij achter 'm zat.
VI is gewoon een kansloze bende.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis serieus waarom dit boeiend zou zijn voor in een radioshow, maar goed.
Ik denk dat als het moet, ik mezelf wel over die drempel krijg hoor, maar het is wel een serieuze drempel voor me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig, ook met prikken als je diabetes hebt of met bloedverdunners. En dat zijn kleinere naaldjes denk ik?
Geen fout in de verpakking. Er is gewoon nog een extra stap nodig om tot de juiste dosis per persoon te komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verpakkingsfout dus. En waarschijnlijk eentje die al honderden keren gemaakt is. Maar ja, geld he...
Zo'n Dennis van VI is ook een beetje kansloos. Alleen al het feit dat ze achter ene Ferry Doedens aan gaan toont al aan dat Ferry Doedens nog niet uitgerangeerd genoeg is voor een gootjournalist als Dennis om er relletjesgeil achteraan te rennen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar hoezo is het boeiend.![]()
De enige reden dat ik die gast überhaupt nog weet is omdat ik bij de fokfilm per ongeluk op de rij achter 'm zat.
Goed vermaak was dat ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat. Die massale Fok!-premičres
Een economische afweging, waarbij het risico bekend verondersteld mag worden dat ergens ooit iemand de verpakking voor één dosis aanziet. Zeker in een situatie waarin er duizenden prikkers in korte tijd opgeleid moeten worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen fout in de verpakking. Er is gewoon nog een extra stap nodig om tot de juiste dosis per persoon te komen.
Hij komt van GeenStijl af toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n Dennis van VI is ook een beetje kansloos. Alleen al het feit dat ze achter ene Ferry Doedens aan gaan toont al aan dat Ferry Doedens nog niet uitgerangeerd genoeg is voor een gootjournalist als Dennis om er relletjesgeil achteraan te rennen.
In mezelf prikken en snijden zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het moet, ik mezelf wel over die drempel krijg hoor, maar het is wel een serieuze drempel voor me.
M'n ogen kan ik makkelijk aanzitten als ik wil, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mezelf prikken en snijden zou ik geen moeite mee hebben.
Maar contactlenzen in mn ogen frotten lukt me niet
De eerste maand misschien nu hij nog "hot" is. Zal wel snel genoeg inzakken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Lees net dat hij toch dik 20.000 euro per maand binnen harkt met die filmpjes.
Ben echt blij dat ik geen contactlenzen heb. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mezelf prikken en snijden zou ik geen moeite mee hebben.
Maar contactlenzen in mn ogen frotten lukt me niet
Ik heb er best veel gedaan, ook in Utrecht nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed vermaak was dat ja.Volgens mij heb ik zelfs drie fokfilms gedaan.
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
hallo, ik hoor dat het hier gezellig is.
Leugens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
Ik moest echt diep graven naar welke de derde was, maar dat was juist die met Ferry Doedens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er best veel gedaan, ook in Utrecht nog.
Zo op z'n tijd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
heeft die dikke haags weer gelogen tegen mequote:
Je wilt allemaal kleine blisters met miniverpakkingen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een economische afweging, waarbij het risico bekend verondersteld mag worden dat ergens ooit iemand de verpakking voor één dosis aanziet. Zeker in een situatie waarin er duizenden prikkers in korte tijd opgeleid moeten worden.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Oh oh dud0r is er. - rent snel weg -
Gewoon strandvakantie Duindorp.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef Haags het volgende:
Ik ben toch stiekem eens aan het kijken voor een zomervakantie in augustus, tegen hoop en beter weten in natuurlijk.
Ik spreek louter in waarheden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft die dikke haags weer gelogen tegen me
Heeeeeeeeeeee kerelquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
Dat was Guardians of the Galaxy dacht ik? Of John Carter. En GotG2 in Utrecht gezien, ook met Fok. Dat was volgens mij de laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest echt diep graven naar welke de derde was, maar dat was juist die met Ferry Doedens.
[..]
Zo op z'n tijd.
Hoi Koenquote:
Verona. Nooit meer wat van gehoord idd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet ik aan Veronica van de Leur denken. Die ging na haar turncarričre ook even wat andere dingen doen.
Mn ogen zijn een beetje panisch. Het lukt me ook niet om ze onder water open te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ik geen contactlenzen heb. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
ze heeft een topic in kpdquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verona. Nooit meer wat van gehoord idd.
ook niet meer gezien ergens?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verona. Nooit meer wat van gehoord idd.
Nee, Oz the Great and Powerful was met Doedens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was Guardians of the Galaxy dacht ik? Of John Carter. En GotG2 in Utrecht gezien, ook met Fok. Dat was volgens mij de laatste.
En Sin City 2 en Deliver Us from Evil ofzo, in Amsterdam. En nog een of andere vage Britse comedy in een klein theatertje.
En Taken 45 in Utrecht.
Dat moet je aan dat afdak vragen, niet aan mij.quote:
O ja Oz, zo'n kutfilm.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Oz the Great and Powerful was met Doedens.John Carter heb ik idd ook gezien en The Book of Eli.
Misschien. Geen idee hoe ze eruit ziet eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook niet meer gezien ergens?
hue hue
Book Of Eli is een leuke filmquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja Oz, zo'n kutfilm.
Book of Eli niet gezien.
Ik wist vooral dat het níet John Carter was, omdat we daar een dvd van kregen.quote:
Best amusant voor een keertje ja.quote:
Einde is alleen een beetje jammerquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best amusant voor een keertje ja.
Enige drugs wat ik in huis heb is wiet en dat lijkt niet op sneeuw.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niet je drugs in de lucht gooien en zeggen dat het sneeuwt ja?
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Gek eigenlijk he, nooit van mijn leven gedacht dat ik ooit iets vrijwillig in mij zou laten spuiten en dit jaar gaat het er van komen.
Je kreeg ook twee keer de dvd van de Avengers meequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist vooral dat het níet John Carter was, omdat we daar een dvd van kregen.Moest gluren op facebook welke het dan wel geweest was, zo'n diepe indruk liet die film achter.
Nooit een verdoving of ander vaccin gehad?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Gek eigenlijk he, nooit van mijn leven gedacht dat ik ooit iets vrijwillig in mij zou laten spuiten en dit jaar gaat het er van komen.
Je hebt toch wel eerder vaccinaties gehad?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Nou ja, de laatste keer dat ik te vaccineren ging, stuurde m'n ouders me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerder vaccinaties gehad?
Nope. Ja vaccin vroeger als kind maar daar weet ik vrij weinig meer van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit een verdoving of ander vaccin gehad?
Toen was hij te jong om zijn zeer doordachte antivax-mening serieus genomen te doen worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerder vaccinaties gehad?
het droog.quote:
volgens mij is dat ook ergens op de basschool nog geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste keer dat ik te vaccineren ging, stuurde m'n ouders me.
dit klinkt heel onwaar uit jouw mond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit klinkt heel onwaar uit jouw mond.
Je laat je elk weekend vol spuiten
Zelfde ongeveer, nooit tripjes gemaakt naar landen waarbij vaccinatie handig is en ook geen rare dingen gedaan waardoor tetanus moest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook ergens op de basschool nog geweest.
Enige spuiten die ik daarna nog heb gehad waren plaatselijke verdovingen in mn kaak en mn teen.
Ik ben nog nooit buiten Europa op vakantie geweest, dus nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Voor vakantie paar jaar geleden nog gevaccineerd.
Narcose gaat met een maskertjequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
En een keertje geopereerd toen ik 13 was ofzo.
Oh ja, tetanus heb ik ook nooit gehad geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde ongeveer, nooit tripjes gemaakt naar landen waarbij vaccinatie handig is en ook geen rare dingen gedaan waardoor tetanus moest.
Ik heb nog een paar keer een booster gehad voor tetanus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nope. Ja vaccin vroeger als kind maar daar weet ik vrij weinig meer van.
huehuequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar keer een booster gehad voor tetanus.
Grappig woord trouwens: tet-anus.
een soort mislukte tiet en een anus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat in zo'n cocktail op m'n 9e, booster nooit gehad en schijnen ze nu ook niet meer zo snel te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, tetanus heb ik ook nooit gehad geloof ik.
Misschien wel een paar keer gehad dat het eigenlijk wel raadzaam was.
Huehuehue.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik laat gemiddeld eens in de twee maanden even flink prikken en afzuigen huehuehue.Nu ik niet meer hoef te reizen naar het buitenland zou ik ook weer mogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die booster heb ik drie jaar geleden gehad toen ik naar China ging. Kwam eigenlijk voor hepatitis Q ofzo maar die booster werd ook aangeraden. Dagje brak van geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n cocktail op m'n 9e, booster nooit gehad en schijnen ze nu ook niet meer zo snel te doen.
Ik heb de laatste in Boedapest gehad toen ik met mijn kop tegen een laaghangend, nogal roestig verkeersbord was geknald.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n cocktail op m'n 9e, booster nooit gehad en schijnen ze nu ook niet meer zo snel te doen.
Volgens mij herzien ze het wel of niet nuttig zijn van die tetanus-booster jaarlijks ofzo. Ik hoor enorm wisselende verhalen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die booster heb ik drie jaar geleden gehad toen ik naar China ging. Kwam eigenlijk voor hepatitis Q ofzo maar die booster werd ook aangeraden. Dagje brak van geweest.
Dat klinkt wel als een situatie waarin ze 'm liever voor de zekerheid herhalen ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de laatste in Boedapest gehad toen ik met mijn kop tegen een laaghangend, nogal roestig verkeersbord was geknald.
Ik dacht geef die tetanus maar, want dat was al tig jaar geleden, kan geen kwaad. Mocht ik ergens op m'n bek gaan of worden aangevallen door een of ander beest, dan hoef ik daar niet nog in het Chinees achteraan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij herzien ze het wel of niet nuttig zijn van die tetanus-booster jaarlijks ofzo. Ik hoor enorm wisselende verhalen.
Logisch.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht geef die tetanus maar, want dat was al tig jaar geleden, kan geen kwaad. Mocht ik ergens op m'n bek gaan of worden aangevallen door een of ander beest, dan hoef ik daar niet nog in het Chinees achteraan.
Ik in Chersonissos toen ik wat schade op gelopen had.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de laatste in Boedapest gehad toen ik met mijn kop tegen een laaghangend, nogal roestig verkeersbord was geknald.
De poets?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Telefoon staat nog steeds uit, maar eve een berichtje gestuurd of ik mag weten wat er aan de hand is en dat ik hoop dat alles goed gaat. We gaan het zien.
En een vleermuis, had je daar ook aan gedacht?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht geef die tetanus maar, want dat was al tig jaar geleden, kan geen kwaad. Mocht ik ergens op m'n bek gaan of worden aangevallen door een of ander beest, dan hoef ik daar niet nog in het Chinees achteraan.
Dronken onder een ezel gelopen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik in Chersonissos toen ik wat schade op gelopen had.
Sloten even vervangen dan maar en tot nooit meer ziens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Telefoon staat nog steeds uit, maar eve een berichtje gestuurd of ik mag weten wat er aan de hand is en dat ik hoop dat alles goed gaat. We gaan het zien.
Ben bang dat dat best een prijzig verhaal wordt dus ik hoop het op een andere manier op te kunnen lossen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sloten even vervangen dan maar en tot nooit meer ziens.
Ah kak, je zit ook met een gezamenlijke toegang zeker?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bang dat dat best een prijzig verhaal wordt dus ik hoop het op een andere manier op te kunnen lossen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dronken onder een ezel gelopen?
Die zaten in Singaporequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een vleermuis, had je daar ook aan gedacht?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Wel dapper van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah kak, je zit ook met een gezamenlijke toegang zeker?
Had ook degene kunnen zijn die weggerend was "om hulp te halen". Maar in dit geval was het anders. Op dat soort momenten reageer je gewoon op een bepaalde manier zonder teveel na te denken.quote:
Ik was degene geweest die hulp was gaan halen of gewoon niks had gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook degene kunnen zijn die weggerend was "om hulp te halen". Maar in dit geval was het anders. Op dat soort momenten reageer je gewoon op een bepaalde manier zonder teveel na te denken.
sneeuwt het nog?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo naar buiten maar ik bevries al bij het idee.
gewoon wat extra laagjes aan doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo naar buiten maar ik bevries al bij het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |