SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh god, is het alweer zo verquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bikini seizoen komt er weer aan jongens.
Ik kreeg ook alweer de afvalchallenges in m'n mailbox.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh god, is het alweer zo ver*stopt met eten*
Jeps.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En onze sneeuw dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
Je hebt even mogen genieten maar is nu weer voorbij
quote:
oliebollen dieetquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
tijd om voor de trein te gaan liggenquote:
Zou het maar niet doen spekkiequote:Op woensdag 6 januari 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een reep cote d'or liggen.
een trein koppen is effectieverquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om voor de trein te gaan liggen
Gaat het daardoor sneeuwenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om voor de trein te gaan liggen
Kortstondig bloed regenenquote:
Hmm, klinkt niet echt als sneeuw.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als menstrueren met de vinger op het gaatje
Zo heftig spuit dat er normaliter ook niet uit hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou wat zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo heftig spuit dat er normaliter ook niet uit hoor.
Dit is wel ongeveer hoe ik me een zware migraine voorstel.quote:
Alleen die lichteffecten mis je.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer hoe ik me een zware migraine voorstel.
een lichte pasta carbonaraquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, straks kibbeling.
Voor vanavond maar wat lichts halen dan.
Ik ga niet zo goed op room.quote:
room weglaten en alleen ei en kaas gebruikenquote:
Wellicht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
room weglaten en alleen ei en kaas gebruiken
Ik eet straks wel pasta, maar geen carbonara.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht.
Al had ik gisteren ook al een pasta, dus vandaag weer heb ik niet zo'n zin in.
Nom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet straks wel pasta, maar geen carbonara.
Ik mik er boursin doorheen
Nee daar is ook zo lekker veel voor nodigquote:
Ik doe vrijwel nooit rode saus eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nom.
Al doe ik zelf eigenlijk altijd tomatensauzen, vind ik ook erg lekker en is beter voor me.
Of ze heeft je nummer geblokkeerd. Wat had je gezegd in de voicemail?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee eerst ging de telefoon nog 5 keer over, heb ik de voicemail ingesproken, en nu gaat ie meteen naar de voicemail. Die heeft de telefoon dus gewoon uit gezet. Slim plan.
die zie je nooit meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee eerst ging de telefoon nog 5 keer over, heb ik de voicemail ingesproken, en nu gaat ie meteen naar de voicemail. Die heeft de telefoon dus gewoon uit gezet. Slim plan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:23 schreef kwiwi het volgende:
Of ze heeft je nummer geblokkeerd. Wat had je gezegd in de voicemail?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ik haar om half negen verwacht had, dat ik geen idee heb wat er nu weer aan de hand is en dat ik wil dat ze me terugbelt. Over een uur bel ik weer.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar is ook zo lekker veel voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |