een lichte pasta carbonaraquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, straks kibbeling.
Voor vanavond maar wat lichts halen dan.
Ik ga niet zo goed op room.quote:
Wellicht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
room weglaten en alleen ei en kaas gebruiken
Ik eet straks wel pasta, maar geen carbonara.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht.
Al had ik gisteren ook al een pasta, dus vandaag weer heb ik niet zo'n zin in.
Nom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet straks wel pasta, maar geen carbonara.
Ik mik er boursin doorheen
Nee daar is ook zo lekker veel voor nodigquote:
Ik doe vrijwel nooit rode saus eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nom.
Al doe ik zelf eigenlijk altijd tomatensauzen, vind ik ook erg lekker en is beter voor me.
Of ze heeft je nummer geblokkeerd. Wat had je gezegd in de voicemail?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee eerst ging de telefoon nog 5 keer over, heb ik de voicemail ingesproken, en nu gaat ie meteen naar de voicemail. Die heeft de telefoon dus gewoon uit gezet. Slim plan.
die zie je nooit meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee eerst ging de telefoon nog 5 keer over, heb ik de voicemail ingesproken, en nu gaat ie meteen naar de voicemail. Die heeft de telefoon dus gewoon uit gezet. Slim plan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:23 schreef kwiwi het volgende:
Of ze heeft je nummer geblokkeerd. Wat had je gezegd in de voicemail?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ik haar om half negen verwacht had, dat ik geen idee heb wat er nu weer aan de hand is en dat ik wil dat ze me terugbelt. Over een uur bel ik weer.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar is ook zo lekker veel voor nodig
Waren zeker lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb gistermiddag trouwens dankzij jou wel paprika chips gekocht
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.quote:
Maar wat voor figuur is het?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Een vrij simpel oer-Hollands mensje van tegen de 60. Maak me meer zorgen dan dat ik uit ga van kwade opzet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat voor figuur is het?
Kun je niet even iemand vragen om met een ander nummer te bellen? Kijken of ze dan wel opneemt.
helaas nog meeting tot 12:15quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND !!
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb het al op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik gok op schaamte.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |