Waren zeker lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb gistermiddag trouwens dankzij jou wel paprika chips gekocht
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.quote:
Maar wat voor figuur is het?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Een vrij simpel oer-Hollands mensje van tegen de 60. Maak me meer zorgen dan dat ik uit ga van kwade opzet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat voor figuur is het?
Kun je niet even iemand vragen om met een ander nummer te bellen? Kijken of ze dan wel opneemt.
helaas nog meeting tot 12:15quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND !!
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb het al op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik gok op schaamte.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Naja, wat ik zei, ik ga niet zo goed op (veel) room.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit rode saus eigenlijk
Om een of andere reden hou ik van onderkinfoto's.quote:
Ik kan gelukkig alles eten (zo ver ik weet)quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, wat ik zei, ik ga niet zo goed op (veel) room.Af en toe kan wel, maar met minimaal eens per week pasta wordt het snel te gek.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om een of andere reden hou ik van onderkinfoto's.
oh wowquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter opquote:
Nee, waarom ze nu niets van zich laat horen bedoel ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter op
Lekker zelf poetsen, is goed voor lijf en geestquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |