ja ze had al een paar happen uit mijn arm genomen :pquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En in een speelse bui zo te zien
[ afbeelding ]
Kattenliefdequote:Op woensdag 6 januari 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had al een paar happen uit mijn arm genomen :p
Komt een Seats en sofa’s bank voor in de plaats?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
ze is ook al de onderkant van de bank aan het demonteren m aar die moet gelukkig weg
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)k6kr3adYPUKsVIVHeVYM
Deze kan wel doorgestuurd worden naar die Gerda’s in de Facebook groepen voor honden.
Maakt me altijd verdrietig.
Denk het niet :pquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt een Seats en sofa’s bank voor in de plaats?
Niks voor jou in Rotterdam?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zon beestje zo mooi kan zijn
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)k6kr3adYPUKsVIVHeVYM
Deze kan wel doorgestuurd worden naar die Gerda’s in de Facebook groepen voor honden.
Maakt me altijd verdrietig.
quote:Ik pleit ervoor dat potentiële hondeneigenaren een test moeten afleggen voordat zij een hond kopen.”
Hondenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik nou weer helemaal niks.
En ben denk ik toch meer een hondenmens
Sjefke kwam van Marktplaats, was ook best een gok. "Eigenaren" kwamen vaag over, maar uiteindelijk heeft ie het toch nog lang vol gehouden...quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft laatst ook een of andere vage kruising ergens opgehaald. Was gewoon 'op voorraad', ze zijn ernaartoe gegaan en hebben er eentje meegenomen.
Mijn ouders kochten ooit een boomer, die bleek blind te zijn en die mochten ze toen omruilenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft laatst ook een of andere vage kruising ergens opgehaald. Was gewoon 'op voorraad', ze zijn ernaartoe gegaan en hebben er eentje meegenomen.
Ja die van ons kwam achteraf gezien ook van een beetje dubieuze plek, gewoon een advertentie in de krant.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sjefke kwam van Marktplaats, was ook best een gok. "Eigenaren" kwamen vaag over, maar uiteindelijk heeft ie het toch nog lang vol gehouden...
Dat hadden ze niet in de gaten bij het kopen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten ooit een boomer, die bleek blind te zijn en die mochten ze toen omruilen![]()
Toen ben ik wel even heel erg kwaad geweest op ze.
Voordeel van dit soort beestjes is dat ze hun haar in plukken verliezen ipv steeds losse haren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel een handige plumeau zon beestje
Nope. Hoewel je dat ook niet meteen ziet bij pups; zeker niet als ze met meerdere pups rondlopen. Denk dat daar even een rondje extra meer doorgefokt was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet in de gaten bij het kopen?
Het kan inderdaad wel; maar het zou niet mijn voorkeur hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat een blinde hond zo heel erg is? Je moet alleen niet de hele tijd je inrichting veranderen.
Het is zo leuk om te zien hoe nieuwsgierig ze isquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van dit soort beestjes is dat ze hun haar in plukken verliezen ipv steeds losse haren.
Helaas heeft m'n zus ook een huistuinenkeukenkat die wel gewoon al z'n haren los verliest, dus ik moet alsnog kleding ontharen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |