Is net als Duitsland. Grenzen zijn dicht maar er zijn 100 uitzonderingen waarom mensen toch Duitsland in mogenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het zal qua regeltjes inderdaad wel mogen en beter iemand die logisch nadenkt dan.
Jep. Krom gedoe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is net als Duitsland. Grenzen zijn dicht maar er zijn 100 uitzonderingen waarom mensen toch Duitsland in mogen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, waar heb ik nu weer op geklikt.
Abonnement voor een maandelijkse doos speciaal voor menstruatiemeuk.(Ok, inclusief chocolade, dat dan wel weer.)
wat zit er verder nog bij? een doekje voor het bloeden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, waar heb ik nu weer op geklikt.
Abonnement voor een maandelijkse doos speciaal voor menstruatiemeuk.(Ok, inclusief chocolade, dat dan wel weer.)
Tampons en maandverband zitten er ook in ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit er verder nog bij? een doekje voor het bloeden?
en sofa's ?quote:
Dan is het dus een geslaagde reclame.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en sofa's ?
Seats en sofa's! Seats en sofa's! Seats en sofa's! Seats en sofa's! Seats en sofa's!
Krijg die reclame echt niet uit mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |