Verona. Nooit meer wat van gehoord idd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet ik aan Veronica van de Leur denken. Die ging na haar turncarričre ook even wat andere dingen doen.
Mn ogen zijn een beetje panisch. Het lukt me ook niet om ze onder water open te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ik geen contactlenzen heb. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
ze heeft een topic in kpdquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verona. Nooit meer wat van gehoord idd.
ook niet meer gezien ergens?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verona. Nooit meer wat van gehoord idd.
Nee, Oz the Great and Powerful was met Doedens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was Guardians of the Galaxy dacht ik? Of John Carter. En GotG2 in Utrecht gezien, ook met Fok. Dat was volgens mij de laatste.
En Sin City 2 en Deliver Us from Evil ofzo, in Amsterdam. En nog een of andere vage Britse comedy in een klein theatertje.
En Taken 45 in Utrecht.
Dat moet je aan dat afdak vragen, niet aan mij.quote:
O ja Oz, zo'n kutfilm.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Oz the Great and Powerful was met Doedens.John Carter heb ik idd ook gezien en The Book of Eli.
Misschien. Geen idee hoe ze eruit ziet eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook niet meer gezien ergens?
hue hue
Book Of Eli is een leuke filmquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja Oz, zo'n kutfilm.
Book of Eli niet gezien.
Ik wist vooral dat het níet John Carter was, omdat we daar een dvd van kregen.quote:
Best amusant voor een keertje ja.quote:
Einde is alleen een beetje jammerquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best amusant voor een keertje ja.
niet je drugs in de lucht gooien en zeggen dat het sneeuwt ja?quote:
Enige drugs wat ik in huis heb is wiet en dat lijkt niet op sneeuw.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niet je drugs in de lucht gooien en zeggen dat het sneeuwt ja?
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Gek eigenlijk he, nooit van mijn leven gedacht dat ik ooit iets vrijwillig in mij zou laten spuiten en dit jaar gaat het er van komen.
Je kreeg ook twee keer de dvd van de Avengers meequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist vooral dat het níet John Carter was, omdat we daar een dvd van kregen.Moest gluren op facebook welke het dan wel geweest was, zo'n diepe indruk liet die film achter.
Nooit een verdoving of ander vaccin gehad?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Gek eigenlijk he, nooit van mijn leven gedacht dat ik ooit iets vrijwillig in mij zou laten spuiten en dit jaar gaat het er van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |