Een economische afweging, waarbij het risico bekend verondersteld mag worden dat ergens ooit iemand de verpakking voor één dosis aanziet. Zeker in een situatie waarin er duizenden prikkers in korte tijd opgeleid moeten worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen fout in de verpakking. Er is gewoon nog een extra stap nodig om tot de juiste dosis per persoon te komen.
Hij komt van GeenStijl af toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n Dennis van VI is ook een beetje kansloos. Alleen al het feit dat ze achter ene Ferry Doedens aan gaan toont al aan dat Ferry Doedens nog niet uitgerangeerd genoeg is voor een gootjournalist als Dennis om er relletjesgeil achteraan te rennen.
In mezelf prikken en snijden zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het moet, ik mezelf wel over die drempel krijg hoor, maar het is wel een serieuze drempel voor me.
M'n ogen kan ik makkelijk aanzitten als ik wil, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mezelf prikken en snijden zou ik geen moeite mee hebben.
Maar contactlenzen in mn ogen frotten lukt me niet
De eerste maand misschien nu hij nog "hot" is. Zal wel snel genoeg inzakken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Lees net dat hij toch dik 20.000 euro per maand binnen harkt met die filmpjes.
Ben echt blij dat ik geen contactlenzen heb. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mezelf prikken en snijden zou ik geen moeite mee hebben.
Maar contactlenzen in mn ogen frotten lukt me niet
Ik heb er best veel gedaan, ook in Utrecht nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed vermaak was dat ja.Volgens mij heb ik zelfs drie fokfilms gedaan.
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
hallo, ik hoor dat het hier gezellig is.
Leugens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
Ik moest echt diep graven naar welke de derde was, maar dat was juist die met Ferry Doedens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er best veel gedaan, ook in Utrecht nog.
Zo op z'n tijd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
heeft die dikke haags weer gelogen tegen mequote:
Je wilt allemaal kleine blisters met miniverpakkingen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een economische afweging, waarbij het risico bekend verondersteld mag worden dat ergens ooit iemand de verpakking voor één dosis aanziet. Zeker in een situatie waarin er duizenden prikkers in korte tijd opgeleid moeten worden.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Oh oh dud0r is er. - rent snel weg -
Gewoon strandvakantie Duindorp.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef Haags het volgende:
Ik ben toch stiekem eens aan het kijken voor een zomervakantie in augustus, tegen hoop en beter weten in natuurlijk.
Ik spreek louter in waarheden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft die dikke haags weer gelogen tegen me
Heeeeeeeeeeee kerelquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
Dat was Guardians of the Galaxy dacht ik? Of John Carter. En GotG2 in Utrecht gezien, ook met Fok. Dat was volgens mij de laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest echt diep graven naar welke de derde was, maar dat was juist die met Ferry Doedens.
[..]
Zo op z'n tijd.
Hoi Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |