Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.quote:
Maar wat voor figuur is het?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Een vrij simpel oer-Hollands mensje van tegen de 60. Maak me meer zorgen dan dat ik uit ga van kwade opzet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat voor figuur is het?
Kun je niet even iemand vragen om met een ander nummer te bellen? Kijken of ze dan wel opneemt.
helaas nog meeting tot 12:15quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND !!
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb het al op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Ik gok op schaamte.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dit ook niet. Ik betaal d'r prima, ben best flexibel en alles.
Naja, wat ik zei, ik ga niet zo goed op (veel) room.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit rode saus eigenlijk
Om een of andere reden hou ik van onderkinfoto's.quote:
Ik kan gelukkig alles eten (zo ver ik weet)quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, wat ik zei, ik ga niet zo goed op (veel) room.Af en toe kan wel, maar met minimaal eens per week pasta wordt het snel te gek.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om een of andere reden hou ik van onderkinfoto's.
oh wowquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter opquote:
Nee, waarom ze nu niets van zich laat horen bedoel ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter op
Lekker zelf poetsen, is goed voor lijf en geestquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat het is, prima. Maar laat ff wat weten of zo zeg, tering. Zo wordt het er in elk geval niet beter op
JE BENT TE VROEGquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:48 schreef crv het volgende:
[..]
JE BENT TE VROEGhij is gewoon veel te vroeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja snap ik. Maar hoe gaat het verder dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, waarom ze nu niets van zich laat horen bedoel ik.
En dat terwijl ik m'n lunch al op hadquote:
superspreaderquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Over 2 weken naar Nederland, lekker de auto volgooien met boodschappenDrop, koekjes, krentenbollen, kaas, verse soepgroenten in zak
Vergeet de Aromat nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Over 2 weken naar Nederland, lekker de auto volgooien met boodschappenDrop, koekjes, krentenbollen, kaas, verse soepgroenten in zak
Meteen twee weken in quarantaine en thuis ook weerquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Modern ende hip smokkelenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Geen idee tbh.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar hoe gaat het verder dan?
Nee, ik ga voor werk, dan hoef ik niet in quarantaine blijkbaar (zei HR). En hier ook niet want Nederland staat niet op de lijst.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen twee weken in quarantaine en thuis ook weer
Oh, goed geregeld wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor werk, dan hoef ik niet in quarantaine blijkbaar (zei HR). En hier ook niet want Nederland staat niet op de lijst.
Welquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Daar word je hier mee doodgegooidquote:
Neem je ook zwitserse boodschappen mee naar hier?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Ook dat hoeft niet als je met de auto komt (beetje vreemd, maar ok).quote:
Ja ik weet ook niet waarom dat is, had het nog speciaal bij HR nagevraagd omdat ik het ook wat apart vond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, het voor werk hier moeten zijn. Dat van geen quarantaine omdat het voor werk is, klinkt mal.
Ja cool, dat het virus inmiddels zo getraind is dat het mensen ontziet die iets voor hun werk doenquote:
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
"Oh, je bent aan het wérk. Dan sla ik je over.", aldus COVID19.
Ja inderdaad, schiet ook niks op zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, het voor werk hier moeten zijn. Dat van geen quarantaine omdat het voor werk is, klinkt mal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef mschol het volgende:
hoe heeft een besmette kiwi?HuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zit sowieso permanent zo'n beetje in quarantaine hier, dus maak jullie geen zorgen
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Naja, het zal qua regeltjes inderdaad wel mogen en beter iemand die logisch nadenkt dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom dat is, had het nog speciaal bij HR nagevraagd omdat ik het ook wat apart vond.
Is net als Duitsland. Grenzen zijn dicht maar er zijn 100 uitzonderingen waarom mensen toch Duitsland in mogenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het zal qua regeltjes inderdaad wel mogen en beter iemand die logisch nadenkt dan.
Jep. Krom gedoe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is net als Duitsland. Grenzen zijn dicht maar er zijn 100 uitzonderingen waarom mensen toch Duitsland in mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |