Je hebt toch wel eerder vaccinaties gehad?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Gek eigenlijk he, nooit van mijn leven gedacht dat ik ooit iets vrijwillig in mij zou laten spuiten en dit jaar gaat het er van komen.
Nou ja, de laatste keer dat ik te vaccineren ging, stuurde m'n ouders me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerder vaccinaties gehad?
Nope. Ja vaccin vroeger als kind maar daar weet ik vrij weinig meer van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit een verdoving of ander vaccin gehad?
Toen was hij te jong om zijn zeer doordachte antivax-mening serieus genomen te doen worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerder vaccinaties gehad?
het droog.quote:
volgens mij is dat ook ergens op de basschool nog geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste keer dat ik te vaccineren ging, stuurde m'n ouders me.
dit klinkt heel onwaar uit jouw mond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
Gek eigenlijk he, nooit van mijn leven gedacht dat ik ooit iets vrijwillig in mij zou laten spuiten en dit jaar gaat het er van komen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit klinkt heel onwaar uit jouw mond.
Je laat je elk weekend vol spuiten
Zelfde ongeveer, nooit tripjes gemaakt naar landen waarbij vaccinatie handig is en ook geen rare dingen gedaan waardoor tetanus moest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook ergens op de basschool nog geweest.
Enige spuiten die ik daarna nog heb gehad waren plaatselijke verdovingen in mn kaak en mn teen.
Ik ben nog nooit buiten Europa op vakantie geweest, dus nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Voor vakantie paar jaar geleden nog gevaccineerd.
Narcose gaat met een maskertjequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
En een keertje geopereerd toen ik 13 was ofzo.
Oh ja, tetanus heb ik ook nooit gehad geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde ongeveer, nooit tripjes gemaakt naar landen waarbij vaccinatie handig is en ook geen rare dingen gedaan waardoor tetanus moest.
Ik heb nog een paar keer een booster gehad voor tetanus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nope. Ja vaccin vroeger als kind maar daar weet ik vrij weinig meer van.
huehuequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar keer een booster gehad voor tetanus.
Grappig woord trouwens: tet-anus.
een soort mislukte tiet en een anus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat in zo'n cocktail op m'n 9e, booster nooit gehad en schijnen ze nu ook niet meer zo snel te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, tetanus heb ik ook nooit gehad geloof ik.
Misschien wel een paar keer gehad dat het eigenlijk wel raadzaam was.
Huehuehue.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |