Of Ivanka moet haar benen spreiden bij ALLE potentiele kiezers..quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scheelt dat hij nu ook al verloren heeft, dan moet Biden er echt een zooitje van maken wil zij een kans hebben.
Ja, die hele rally was een verzameling van de meest bizarre wappies en conspiracy aanhangers, op zich wel grappig want het illustreert toch vrij aardig hoe ver van de realiteit dit volk staatquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:05 schreef Gunner het volgende:
Ze maken het de democraten de komende jaren wel makkelijker op deze manier;
“Geef elkaar een knuffel, verspreid het”: spreker op Trump-rally roept aanwezigen op om elkaar te omhelzen
Warnock heeft gewonnen zie ik en Ossoff ligt voor met 98% geteld. 6 januari 2021 lijkt een soort bevrijdingsdag te worden voor Amerikanen. Bevrijd van het kwaadaardige en immorele Republikeinse fascisme.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:37 schreef Nielsch het volgende:
Maar vandaag dus De Grote Dag waarop Trump definitief met keihard bewijs zal komen van grootschalige verkiezingsfraude én de dag dat de stemmen van de Electoral College teniet gedaan zullen worden waardoor Trump toch de verkiezingen wint en POTUS blijft.
En dan zijn er ook nog een heleboel mensen die dat écht geloven.
Verre van verassend. Ze hebben het prima aangepakt, helemaal Stacey Abrams heeft echt goed werk verzet. Ik denk dat deze winst voornamelijk op haar conto kan worden geschreven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor mij toch wel verrassend dat de Democraten beide zitjes pakken in GA. Alleen al statistisch had ik de kans met twee coinflips op max. 25% geschat. Zeer goed nieuws uiteraard, al was het alleen al om Biden/Harris een kans te geven e.e.a. te bewerkstelligen.
Voor complottheorieën moet je in BNW zijn had ik recent begrepenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:15 schreef Knipoogje het volgende:
En ook nog eens gewonnen ondanks de voter suppression pogingen van de republikeinen....bijna 200k stemmen gepurged van mensen die helemaal niet verhuisd zijn.
Wat vindt je hier lekker aan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:04 schreef Isdatzo het volgende:
McConnell![]()
![]()
.
Dat was even lekker wakker worden vanochtend.
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Verre van verassend. Ze hebben het prima aangepakt, helemaal Stacey Abrams heeft echt goed werk verzet. Ik denk dat deze winst voornamelijk op haar conto kan worden geschreven.
[..]
Een deel maakt de inauguratie van Biden over 2 weken dus niet meer mee, of vanuit de IC aan de beademing.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:05 schreef Gunner het volgende:
Ze maken het de democraten de komende jaren wel makkelijker op deze manier;
“Geef elkaar een knuffel, verspreid het”: spreker op Trump-rally roept aanwezigen op om elkaar te omhelzen
Veel toekomstige Darwin award winnaars, mischien?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel maakt de inauguratie van Biden over 2 weken dus niet meer mee, of vanuit de IC aan de beademing.
Blijkbaar wist Trump goed te verbergen dat ie tegen al die zaken was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Zo, dat was lekker wakker worden vanochtend.![]()
En even nagenieten met FOX hosts.
https://www.nytimes.com/2(...)ight&pgtype=Homepagequote:
Dat denk ik inderdaad ook. Als de Republikeinse kandidaten hadden gewonnen was direct de 'voter suppression' kaart gespeeld. Dat zagen we drie jaar terug bij de gubernatorial election ook al.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er wint, natuurlijk
Ik vermoed dat Trump te egocentrisch is om Ivanka in 2024 al in het zadel te proberen te helpen - het moet immers om hem gaan. Dat hoop ik althans, Ivanka heeft namelijk voor sommige mensen nog een zweem van normaliteit om zich heen en appelleert denk ik meer aan sommige republikeinse stemmers dan het schreeuwerige van Donald. Dus als ze haar naar voren schuiven (ondanks nul ervaring of kennis van zaken) kan dat gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat fraude-geroep is idd iets waarmee ze zichzelf in de voet schieten, en dan kunnen ze republikeinen die niet kritiekloos achter Trump aan hobbelen wel snerend RINOS noemen, maar dat helpt niet echt natuurlijk, daarmee jaag je ze alleen maar tegen je in het harnas, want je bent volgens Trump al een RINO als je het niet met hem eens bent, ongeacht je inzet voor de republikeinse partij.
Het is echt ronduit bizar dat de deze man zijn plek in de partij hebben laten kopen, hij is geen republikein, hij is een machtswellusteling en de GOP was kennelijk de makkelijkste manier naar het witte huis.
Dit is de komende jaren een probleem binnen de GOP, waar de Trumpisten (die de werkelijke RINOS zijn) en degenen die nog wel voor de werkelijke waarden van een democratie staan lijnrecht tegenover elkaar staan binnen dezelfde partij.
En god verhoede dat Trump in 2024 Ivanka in het zadel wil helpen, dan begint dat hele gedonder opnieuw.
Dit klopt volgens mij niet helemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:27 schreef Puddington het volgende:
Moet wel heel lastig worden voor de republikeinen. Die hebben namelijk een tyfushekel aan minorities.
De kinderen in kooien nu al vergeten, m'n beste?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:30 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit klopt volgens mij niet helemaal.
Ga je nu echt die toer op of ga je gewoon erkennen dat Democraten nu hebben gewonnen en kunnen we samen kijken hoe Biden zijn beleid gaat uitvoeren? En vervolgens dat prijzen of kritiek op leveren. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Als de Republikeinse kandidaten hadden gewonnen was direct de 'voter suppression' kaart gespeeld. Dat zagen we drie jaar terug bij de gubernatorial election ook al.
Valt wel mee. Er zijn zat zwarte Republikeinen. De Republikeinen zijn niet zo rechts als je denkt en de Democraten zijn niet zo links als je denkt. In de VS is de bandbreedte van opinies van de 2 grote politieke partijen vergeleken met Nederland eigenlijk vrij nauw.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:27 schreef Puddington het volgende:
Moet wel heel lastig worden voor de republikeinen. Die hebben namelijk een tyfushekel aan minorities.
Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen. Ik ontken namelijk nergens dat de Democraten hebben gewonnen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je nu echt die toer op of ga je gewoon erkennen dat Democraten nu hebben gewonnen en kunnen we samen kijken hoe Biden zijn beleid gaat uitvoeren? En vervolgens dat prijzen of kritiek op leveren. Zoals het hoort.
Dit soort dingen mag je hier niet zeggen. De algemene consensus is dat de Democraten een heilige groep wereldverbeteraars betreft, die vechten voor gelijkheid, menselijkheid, fatsoen en solidariteit. Waar de Republikeinen niets meer dan zijn een veredelde arm van de KKK.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er zijn zat zwarte Republikeinen. De Republikeinen zijn niet zo rechts als je denkt en de Democraten zijn niet zo links als je denkt. In de VS is de bandbreedte van opinies van de 2 grote politieke partijen vergeleken met Nederland eigenlijk vrij nauw.
Voor 90% klopt dat dan ook gewoon.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
De algemene consensus is dat de Democraten een heilige groep wereldverbeteraars betreft, die vechten voor gelijkheid, menselijkheid, fatsoen en solidariteit. Waar de Republikeinen niets meer dan zijn een veredelde arm van de KKK.
Wat denk je zelf? McConnell heeft de senaat tot een politiek wapen gemaakt door de agenda van de senaat als één grote vergeetput te construeren: sinds 2014 wordt elk voorstel van de democraten waar hij niks in ziet (en dat zijn dus praktisch alle voorstellen) geblokkeerd.quote:
Dat klopt maar wel met een erg vervelende disclaimer erbij. Gelijk vingertje wijzen naar andere kant; 'maaarrrr jullie doen dit dat!!!!!'. Vrij vermoeiend allemaal en tikkeltje lachwekkend ook gezien alle fratsen die Trump heeft uitgehaald rondom deze verkiezingen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen. Ik ontken namelijk nergens dat de Democraten hebben gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |