zit hier voor mijn lol, niet om aan jouw verwachtingen te voldoenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een vrij eenzijdig subjectief verhaal.
Jij kan echt niet discussiëren![]()
Maar oke, dan praat je er hier over. Ik verbied het ook niet@:scrummie kijk zo kan het ook
niks voor mijquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je er zelf maar moderator moeten blijven.
Mijn verwachtingen waren ook niet dat je opeens wel kon discussiërenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit hier voor mijn lol, niet om aan jouw verwachtingen te voldoen
1-1quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik van jou een voorspelling voor zondag? @:ggmm
En graag van mijn grote vriend @:lange_lans
Maar dat vind ik alles behalve interessant.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Keuvelen we hier gewoon wat over de digitale dukaten die we verhandelen.
1-8quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik van jou een voorspelling voor zondag? @:ggmm
En graag van mijn grote vriend @:lange_lans
quote:Luc D.M. (60) uit Mechelen moest zich woensdag verantwoorden in de rechtbank voor doodsbedreigingen aan professor Marc Van Ranst eind augustus in het station van Mechelen. Bij het verlaten van het station, bracht hij ook nog een Hitlergroet.
“Ik ben te ver gegaan”, gaf de zestiger toe op zitting. “Maar ik moest even mijn mening kwijt.” Het parket vorderde een celstraf van twee maanden en een boete van vierduizend euro, eventueel met probatie-uitstel.
Werk je voor de krant ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Is toch geen pijl op te trekken @:maximus. De hypocrisie en het opportunisme vieren weer hoogtij. Dus Ajax speelt na een slopende eerste seizoenshelft wat minder en laten punten liggen tegen Willem II en zou er ineens niets meer van kunnen? En PSV krijgt stilaan wat mensen terug van carona en blessures, wint drie keer met de hakken over de sloot, tegen wat laagvliegers en ineens heeft Ro-ger het op de rit. Kijk ik puur naar individuele kwaliteiten dan zie ik aardig wat coinflips, maar denk ik toch dat Ajax de bovenhand heeft. Backs van PSV zijn heel goed in aanvallen, maar verdedigend houdt het niet over. Bij Ajax vind ik het centrum niet heel sterk en daar is PSV vind ik juist weer sterk. Overigens is het centrum van PSV ook niet sterk. Daar ligt volgens mij de sleutel. Wie gaat daar het beste gebruik van maken.
Enige voorspelling die ik durf te doen is dat het geen 0-0 wordt.
Voetbal in de SCquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Is toch geen pijl op te trekken @:maximus. De hypocrisie en het opportunisme vieren weer hoogtij. Dus Ajax speelt na een slopende eerste seizoenshelft wat minder en laten punten liggen tegen Willem II en zou er ineens niets meer van kunnen? En PSV krijgt stilaan wat mensen terug van carona en blessures, wint drie keer met de hakken over de sloot, tegen wat laagvliegers en ineens heeft Ro-ger het op de rit. Kijk ik puur naar individuele kwaliteiten dan zie ik aardig wat coinflips, maar denk ik toch dat Ajax de bovenhand heeft. Backs van PSV zijn heel goed in aanvallen, maar verdedigend houdt het niet over. Bij Ajax vind ik het centrum niet heel sterk en daar is PSV vind ik juist weer sterk. Overigens is het centrum van PSV ook niet sterk. Daar ligt volgens mij de sleutel. Wie gaat daar het beste gebruik van maken.
@maxi-musquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee.quote:
Dank je Scrummie.quote:
slaap maar lekker langquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:22 schreef KingRoland het volgende:
Vrij gekregen voor stage vanwege scriptie maar ik ga even van deze situatie gebruik maken om even lekker een dutje te doen
Tot later boys
Voor dit soort analyses tag ik @Lange_Lans . Ik kan me hier grotendeels wel in vinden, denk overigens dat geen één van de toppers in 0-0 gaan eindigen. Dit is mijn gewaagde voorspelling en hier moet u het mee doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Is toch geen pijl op te trekken @:maximus . De hypocrisie en het opportunisme vieren weer hoogtij. Dus Ajax speelt na een slopende eerste seizoenshelft wat minder en laten punten liggen tegen Willem II en zou er ineens niets meer van kunnen? En PSV krijgt stilaan wat mensen terug van carona en blessures, wint drie keer met de hakken over de sloot, tegen wat laagvliegers en ineens heeft Ro-ger het op de rit. Kijk ik puur naar individuele kwaliteiten dan zie ik aardig wat coinflips, maar denk ik toch dat Ajax de bovenhand heeft. Backs van PSV zijn heel goed in aanvallen, maar verdedigend houdt het niet over. Bij Ajax vind ik het centrum niet heel sterk en daar is PSV vind ik juist weer sterk. Overigens is het centrum van PSV ook niet sterk. Daar ligt volgens mij de sleutel. Wie gaat daar het beste gebruik van maken.
Oké.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:27 schreef GGMM het volgende:
Ook na je edit tag je de verkeerde maxi-mus
Aha, ja. 2 ploegen die beide 16e worden. Gelijkt aantal punten, gelijk aantal doelpunten voor, gelijk aantal doelpunten tegen, evenveel rode en gele kaarten. (geen idee of dat laatste überhaupt telt maar dat zet ik er gewoon bij om mijn punt aan te dikken)quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch
Ja hoor, daarom is het ook meteen aangepast nu. (lol)
Ik hoop maar dat hij doelt op het feit dat de clubwatcher van Emmen denkt dat hunnie 16e worden en die van ADO denkt dat ADO 16e wordt. Maar dit is erg onduidelijk allemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja. 2 ploegen die beide 16e worden. Gelijkt aantal punten, gelijk aantal doelpunten voor, gelijk aantal doelpunten tegen, evenveel rode en gele kaarten. (geen idee of dat laatste überhaupt telt maar dat zet ik er gewoon bij om mijn punt aan te dikken)
Het AD in een notendop makker.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij doelt op het feit dat de clubwatcher van Emmen denkt dat hunnie 16e worden en die van ADO denkt dat ADO 16e wordt. Maar dit is erg onduidelijk allemaal.
Ik vind de sport van het AD wel genieten, haal meestal even een weekendkrantje voor die ouwe en mij. (heb zelf nu een digitale abo op de VK)quote:
Held is dat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
FasBreda kan de kroegen meme wel appreciëren geloof ik.
Hoe gaat het trouwens met je pa?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de sport van het AD wel genieten, haal meestal even een weekendkrantje voor die ouwe en mij. (heb zelf nu een digitale abo op de VK)
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je pa?
De goede kant op.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer de goede kant op, hij gaat rond half januari weer wat halve dagen werken maar dat is een beetje lastig met zijn werk dus daar zijn ze nog mee bezig. (pa is trucker)
Vroeger leek mij zo'n draadloze oplader wel handig. Totdat Raybar even het echte verhaal vertelde.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn oplader van de telefoon al de hele dag kwijt.
Zeer frustrerend.
Misschien kan je 'm proberen te zoeken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Als ik mijn mobiel kwijt ben laat ik altijd even iemand naar me bellen, dan hoor ik hem overgaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
Misschien onder je bed gevallenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.
Hij kan nooit ver zijn, zo'n ding heeft geen pootjes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.
Ik zou de koelkast even controleren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan nooit ver zijn, zo'n ding heeft geen pootjes.
Misschien kun je de immer positieve inzichten van FesBreda gebruiken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
Wat een BAAS is datquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kun je de immer positieve inzichten van FesBreda gebruiken.
Wat aardig van King. Wie is de schrijver?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan
Ik heb met kerst het boek 'als het bloedt' gekregen van King, 4 korte verhalen. Wel een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn voorstel voor drive-in kroegen vond ik een mooie vondst.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij Ajax vind ik het centrum niet heel sterk en daar is PSV vind ik juist weer sterk. Overigens is het centrum van PSV ook niet sterk.
Teze en Boscagli staan in het centrum van PSV. (en soms ook Viergever)quote:
Ja dat staat er wat ongelukkig. Ik bedoel dat bij Ajax het centrum niet heel sterk is en dat PSV de spitsen juist sterk zijn.quote:
Daar heb ik al de hele week ontzettend last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag.
Duidelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teze en Boscagli staan in het centrum van PSV. (en soms ook Viergever)
Om even te verduidelijken dat dit inderdaad niet sterk is.
Lans doelt op het feit dat PSV daar (in de aanval) sterk is tegenover het centrum van Ajax.
Wil je nu een sticker?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
Die fout was mij ook opgevallen als ik het gelezen had.
Wat toevallig, ik heb hier ook last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele week ontzettend last van.
dat is ook niet sterkquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag.
Ja, hier ook. Ben ook erg moe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele week ontzettend last van.
Ik heb wel vaker wat opstartproblemen in januari. En het is ook tyfusdruk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb hier ook last van.
Gisteren al de hele dag naar de tering en na een goede nacht slaap nog steeds moe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben ook erg moe.
Vanavond vroeg naar bed en er morgen een topdag van maken.
(dat zei ik gisteren ook, maar toen vond er een incident plaats tijdens het flossen)
Ik ben ook al dagen erg moe ja, gister een dutje gedaan rond 19.00 uur. (en ik doe vrijwel nooit dutjes)quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben ook erg moe.
Vanavond vroeg naar bed en er morgen een topdag van maken.
(dat zei ik gisteren ook, maar toen vond er een incident plaats tijdens het flossen)
Januari is eigenlijk gewoon 1 grote dramaandag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker wat opstartproblemen in januari. En het is ook tyfusdruk.
Te laat.quote:
Het was nochtans geen Engels.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
Die fout was mij ook opgevallen als ik het gelezen had.
Toe aan vakantie.quote:
Verdommequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Daar gaan je kansen om mod-duo te worden met @:bluedisplay (die zich overigens wél uitstekend gedraagt)
Je moet '2k' gebruiken. Daar kom je wel mee weg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik was helemaal vergeten dat 'kk' ook niet meer mag.
Wat een kutjaar!
Met "kamper" ook. Maar "werken voor je kampergeld" is dan weer heel erg tegenstrijdig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet '2k' gebruiken. Daar kom je wel mee weg.
Je wordt oud.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn oplader gevonden
Hij zat in het stopcontact in de huiskamer. Waar ik een keer of 40-45 ben langsgelopen om de oplader te zoeken.
Jammer hoor. Ik keek er echt naar uit. Jammer dat Coco niet door de proeftijd is gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Daar gaan je kansen om mod-duo te worden met @:bluedisplay (die zich overigens wél uitstekend gedraagt)
Leuke anekdote.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Hij zat in het stopcontact in de huiskamer. Waar ik een keer of 40-45 ben langsgelopen om de oplader te zoeken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Mja. Maatje van me heeft een huis in Curaçao gekocht. Daar zouden we eigenlijk met carnaval naar toe gaan, maar dat stellen we toch maar even uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel zin in een zuid Amerikaans strand
stukje sekstoerismequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel zin in een zuid Amerikaans strand
Zal best gezellig zijn maar Curacao zelf vind ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mja. Maatje van me heeft een huis in Curaçao gekocht. Daar zouden we eigenlijk met carnaval naar toe gaan, maar dat stellen we toch maar even uit.
Nog niet geweest. Aruba wel en dat vond ik echt geweldig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal best gezellig zijn maar Curacao zelf vind ik niet zoveel aan
Het is op, Curacao is een eiland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mja. Maatje van me heeft een huis in Curaçao gekocht. Daar zouden we eigenlijk met carnaval naar toe gaan, maar dat stellen we toch maar even uit.
Oké Floortje Dessing.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is op, Curacao is een eiland.
Curacao = auto en allerlei strandjes (baaien) ontdekken, Aruba = voor Amerikanen die een lang stuk strand willen
Niet gelezen en bepaal jij niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is op, Curacao is een eiland.
Curacao = auto en allerlei strandjes (baaien) ontdekken, Aruba = voor Amerikanen die een lang stuk strand willen
Like voor de moeite.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is toch Floortje Dressing? Getrouwd met Eric Crouton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |