Ik word helemaal para bradda.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat die oude filmpjes van DGK even terug te kijken maar dat gaat anno 2021 niet meer gebeuren. Wat een genot.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijke troll Huub en een agressieve Antiliaan. Topshow.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
!!! DIT KOST ME NIET ALLEEN 10000, DIT KOST ME 10000 EN GEVANGENISSTRAF !!!!!
quote:
Niet geklikt.quote:
Deze zat ik net te kijken.quote:
Er zit nu één of andere kale Amsterdammer in die zwarte piet geen racisme vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]echt bizar. Dit zou nu in geen 100 jaar meer worden uitgezonden.
Ja, dat is wel op het randje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit nu één of andere kale Amsterdammer in die zwarte piet geen racisme vindt.
Nou, joepie.
Waar was jij gisteren in het livetopic maat? Alleen @maxi-mus en ik vertegenwoordigde VBL.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de Big Brother voice alleen een beetje storend. Verder is het wel vermakelijk
Vanavond present maat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren in het livetopic maat? Alleen @:maxi-mus en ik vertegenwoordigde VBL.
Dat er nog verstandige Amsterdammers bestaan. Bijzonder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit nu één of andere kale Amsterdammer in die zwarte piet geen racisme vindt.
Nou, joepie.
Hij komt uit Friesland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat er nog verstandige Amsterdammers bestaan. Bijzonder.
Alsof jij kan lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het leest dan hoor je het Marcel gewoon zeggen. Dat maakt het nog beter.
Nou, heftig zeg. Het lijkt erop dat user @Caland de dramaandag tegenwoordig doortrekt tot vlak voor het weekend. Vroeger was hij oprecht scherp. Nu lijkt het erop dat het hem allemaal wat naar de bol is gestegen nu ie een keer door fucking kakhiel geretweet is. Users als @RensAjacied lachen daar om.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:onlogisch krijgt een sneer van user @:caland
Wow rustig, geen reden om boos te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, heftig zeg. Het lijkt erop dat user @:Caland de dramaandag tegenwoordig doortrekt tot vlak voor het weekend. Vroeger was hij oprecht scherp. Nu lijkt het erop dat het hem allemaal wat naar de bol is gestegen nu ie een keer door fucking kakhiel geretweet is. Users als @:Rensajacied lachen daar om.
@RensAjacied wordt beroemd door dingen schaamteloos te jatten en op twitter te gooien. Ik ben aan het bouwen aan een eigen image. Dat vergt wat tijd maar uiteindelijk heb je er veel meer aan in het influencerwereldje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, heftig zeg. Het lijkt erop dat user @:Caland de dramaandag tegenwoordig doortrekt tot vlak voor het weekend. Vroeger was hij oprecht scherp. Nu lijkt het erop dat het hem allemaal wat naar de bol is gestegen nu ie een keer door fucking kakhiel geretweet is. Users als @:Rensajacied lachen daar om.
Je doelt op de gimmick van @wateropmars waar je semi-beroemd mee bent geworden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
@:rensajacied wordt beroemd door dingen schaamteloos te jatten en op twitter te gooien. Ik ben aan het bouwen aan een eigen image. Dat vergt wat tijd maar uiteindelijk heb je er veel meer aan in het influencerwereldje.
pats boem koekoekquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je doelt op de gimmick van @:wateropmars waar je semi-beroemd mee bent geworden?
Ik wist niet dat je meteen kwaad werd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ADA doet ook lekkere zaken. Jammer dat user @Sunri5e ons daar niet zoveel over kan vertellen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van 100k naar 60k ja
ben er bang voor
Nah, volgende week is er slecht nieuws voor BTC en gaat het terug naar 20k.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van 100k naar 60k ja
ben er bang voor
Misschien kan je een keer wat inhoudelijks post.. hahahahaquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SC-geneuzel wordt daar niet zo erg gewaardeerd heb ik het idee.
(lol)quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, volgende week is er slecht nieuws voor BTC en gaat het terug naar 20k.
Thank me later.
Klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
We hadden ooit ook een indianen forum.
vind het daar niet echt leukquote:
Keuvelen we hier gewoon wat over de digitale dukaten die we verhandelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het daar niet echt leuk
ik was het niet eens met het killen van de SC daar en door het woordje 'kloothommel' had ik een ban van een week wegens crewbash en 'niet luisteren'
dus nu doe ik het maar weer hier
vbl scgod
Had je er zelf maar moderator moeten blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was het niet eens met het killen van de SC daar en door het woordje 'kloothommel' had ik een ban van een week wegens crewbash en 'niet luisteren'
vbl scgod
Volgens mij is dit een vrij eenzijdig subjectief verhaal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vbl scgod
Trots op je.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een vrij eenzijdig subjectief verhaal.
Jij kan echt niet discussiëren![]()
Maar oke, dan praat je er hier over. Ik verbied het ook niet@:scrummie kijk zo kan het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |