Ik word helemaal para bradda.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat die oude filmpjes van DGK even terug te kijken maar dat gaat anno 2021 niet meer gebeuren. Wat een genot.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijke troll Huub en een agressieve Antiliaan. Topshow.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
!!! DIT KOST ME NIET ALLEEN 10000, DIT KOST ME 10000 EN GEVANGENISSTRAF !!!!!
quote:
Niet geklikt.quote:
Deze zat ik net te kijken.quote:
Er zit nu één of andere kale Amsterdammer in die zwarte piet geen racisme vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]echt bizar. Dit zou nu in geen 100 jaar meer worden uitgezonden.
Ja, dat is wel op het randje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit nu één of andere kale Amsterdammer in die zwarte piet geen racisme vindt.
Nou, joepie.
Waar was jij gisteren in het livetopic maat? Alleen @maxi-mus en ik vertegenwoordigde VBL.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de Big Brother voice alleen een beetje storend. Verder is het wel vermakelijk
Vanavond present maat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren in het livetopic maat? Alleen @:maxi-mus en ik vertegenwoordigde VBL.
Dat er nog verstandige Amsterdammers bestaan. Bijzonder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit nu één of andere kale Amsterdammer in die zwarte piet geen racisme vindt.
Nou, joepie.
Hij komt uit Friesland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat er nog verstandige Amsterdammers bestaan. Bijzonder.
Alsof jij kan lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het leest dan hoor je het Marcel gewoon zeggen. Dat maakt het nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |