Misschien maar wat bitcoin kopen ( @aTypisch )quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je in een tunnelvisie raakt rondom veChain en de werkelijkheid uit het oog verliest?
Over tunnelvisie gesproken ; speel je nog steeds priest?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je in een tunnelvisie raakt rondom veChain en de werkelijkheid uit het oog verliest?
Hoe bevalt je eerste werkdag?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb je al gevraagd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over tunnelvisie gesproken ; speel je nog steeds priest?
Fantastisch, puur genot alleen de wekker weer vroeg hebben dient enige gewenningquote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb je al gevraagd.
[..]
Fantastisch, puur genot alleen de wekker weer vroeg hebben dient enige gewenning
Waarom zou ik dan vrij zijn of wat anders doen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar zit je?
En als het binnenkort gaat vriezen, ben je dan weer vrij of kan je dan andere dingen doen?
Omdat er gegrind moet worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan vrij zijn of wat anders doen?
Vorstverlet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan vrij zijn of wat anders doen?
Oh, ja, klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal wel gekkigheid zijn voor arbeidsmarkten met een cao
quote:Vorstverlet is een regel die ingaat als het werk gestaakt moet worden vanwege de weersomstandigheden. Meestal gaat het om vorst. Bij vorstverlet mag je werknemers niet buiten laten werken. Vorstverlet wordt ook wel weerverlet genoemd. Wanneer het vorstverlet precies ingaat, staat in je cao.
In de meeste cao’s binnen de bouwsector staat dat er bij een gevoelstemperatuur van -6 graden Celsius niet buiten gewerkt mag worden. Ook als de werkplek door sneeuw of ijzel onbegaanbaar is of als er geen beschermende kleding beschikbaar is, mogen je werknemers het werk weigeren.
Global warming!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Nederland wordt het vrijwel nooit kouder dan -6 gevoelstemperatuur dus gewoon WERKEN VOOR JE GELD
Eens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Nederland wordt het vrijwel nooit kouder dan -6 gevoelstemperatuur dus gewoon WERKEN VOOR JE GELD
Anders worden er wel andere werkzaamheden verzonnen, onder een tent oid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet zakken fiat geld in de fik zetten om het warm te krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
* onlogisch verwarming een graadje hoger zet
Nooit maat, nooit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie nooit moe van die hele bitcoin act?
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie nooit moe van die hele bitcoin act?
Vrijwel nooit? Dat lijkt me onzin.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan het me in ieder geval niet heugen. Maar goed, ik werk dan ook niet buiten dus ik hou me er verder ook niet zoveel mee bezig. Dat stukjes tussen voordeur en ingang van werk overleef ik wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrijwel nooit? Dat lijkt me onzin.
Ik zat die oude filmpjes van DGK even terug te kijken maar dat gaat anno 2021 niet meer gebeuren. Wat een genot.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de Big Brother voice alleen een beetje storend. Verder is het wel vermakelijk
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie nooit moe van die hele Big Brother act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |