Ik zou de koelkast even controleren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan nooit ver zijn, zo'n ding heeft geen pootjes.
Misschien kun je de immer positieve inzichten van FesBreda gebruiken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn oplader van de telefoon al de hele dag kwijt.
Zeer frustrerend.
Wat een BAAS is datquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kun je de immer positieve inzichten van FesBreda gebruiken.
Wat aardig van King. Wie is de schrijver?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan
Ik heb met kerst het boek 'als het bloedt' gekregen van King, 4 korte verhalen. Wel een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn voorstel voor drive-in kroegen vond ik een mooie vondst.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij Ajax vind ik het centrum niet heel sterk en daar is PSV vind ik juist weer sterk. Overigens is het centrum van PSV ook niet sterk.
Teze en Boscagli staan in het centrum van PSV. (en soms ook Viergever)quote:
Ja dat staat er wat ongelukkig. Ik bedoel dat bij Ajax het centrum niet heel sterk is en dat PSV de spitsen juist sterk zijn.quote:
Daar heb ik al de hele week ontzettend last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag.
Duidelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teze en Boscagli staan in het centrum van PSV. (en soms ook Viergever)
Om even te verduidelijken dat dit inderdaad niet sterk is.
Lans doelt op het feit dat PSV daar (in de aanval) sterk is tegenover het centrum van Ajax.
Wil je nu een sticker?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
Die fout was mij ook opgevallen als ik het gelezen had.
Wat toevallig, ik heb hier ook last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele week ontzettend last van.
dat is ook niet sterkquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag.
Ja, hier ook. Ben ook erg moe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele week ontzettend last van.
Ik heb wel vaker wat opstartproblemen in januari. En het is ook tyfusdruk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb hier ook last van.
Gisteren al de hele dag naar de tering en na een goede nacht slaap nog steeds moe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben ook erg moe.
Vanavond vroeg naar bed en er morgen een topdag van maken.
(dat zei ik gisteren ook, maar toen vond er een incident plaats tijdens het flossen)
Ik ben ook al dagen erg moe ja, gister een dutje gedaan rond 19.00 uur. (en ik doe vrijwel nooit dutjes)quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben ook erg moe.
Vanavond vroeg naar bed en er morgen een topdag van maken.
(dat zei ik gisteren ook, maar toen vond er een incident plaats tijdens het flossen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |