Ik hoop maar dat hij doelt op het feit dat de clubwatcher van Emmen denkt dat hunnie 16e worden en die van ADO denkt dat ADO 16e wordt. Maar dit is erg onduidelijk allemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja. 2 ploegen die beide 16e worden. Gelijkt aantal punten, gelijk aantal doelpunten voor, gelijk aantal doelpunten tegen, evenveel rode en gele kaarten. (geen idee of dat laatste überhaupt telt maar dat zet ik er gewoon bij om mijn punt aan te dikken)
Het AD in een notendop makker.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij doelt op het feit dat de clubwatcher van Emmen denkt dat hunnie 16e worden en die van ADO denkt dat ADO 16e wordt. Maar dit is erg onduidelijk allemaal.
Ik vind de sport van het AD wel genieten, haal meestal even een weekendkrantje voor die ouwe en mij. (heb zelf nu een digitale abo op de VK)quote:
Held is dat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
FasBreda kan de kroegen meme wel appreciëren geloof ik.
Hoe gaat het trouwens met je pa?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de sport van het AD wel genieten, haal meestal even een weekendkrantje voor die ouwe en mij. (heb zelf nu een digitale abo op de VK)
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je pa?
De goede kant op.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer de goede kant op, hij gaat rond half januari weer wat halve dagen werken maar dat is een beetje lastig met zijn werk dus daar zijn ze nog mee bezig. (pa is trucker)
Vroeger leek mij zo'n draadloze oplader wel handig. Totdat Raybar even het echte verhaal vertelde.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn oplader van de telefoon al de hele dag kwijt.
Zeer frustrerend.
Misschien kan je 'm proberen te zoeken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Als ik mijn mobiel kwijt ben laat ik altijd even iemand naar me bellen, dan hoor ik hem overgaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Zeer frustrerend.
Misschien onder je bed gevallenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.
Hij kan nooit ver zijn, zo'n ding heeft geen pootjes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In het stopcontact naast mijn bed, toen blijkbaar eruit gehaald vanmorgen maar geen idee waar ik hem heb neergelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |