Klopt klopt, en dank.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las het trouwens van de week over je pa, sterkte Scrum. Die man heeft ook niet zo'n fijn jaar gehad.
Ik doe altijd 7 op het einde, maar het maakt mij persoonlijk weinig uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kies je je eigen cijfers of laat je alles over aan het lot (heuheuheuhe)?
Dat gaat wel weer de goede kant op, hij gaat rond half januari weer wat halve dagen werken maar dat is een beetje lastig met zijn werk dus daar zijn ze nog mee bezig. (pa is trucker)quote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt klopt, en dank.
Maar is alweer thuis hoor, dus viel reuze mee. Hoe gaat het met de jouwe?
Mooi mooi. Hm ja, dat klinkt vrij lastig inderdaad. Hopelijk daarna dan snel weer hele, dan krijgt je moeder ook weer wat rust.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer de goede kant op, hij gaat rond half januari weer wat halve dagen werken maar dat is een beetje lastig met zijn werk dus daar zijn ze nog mee bezig. (pa is trucker)
Haha ja die is daar ook wel aan toe.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi mooi. Hm ja, dat klinkt vrij lastig inderdaad. Hopelijk daarna dan snel weer hele, dan krijgt je moeder ook weer wat rust.
Dan lees je zijn bericht niet goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Geert wil in ieder dorp een megaziekenhuis voor een pandemie die eens in de 100 jaar uitbreekt (lol).
Hier ook, ziedend.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
(het is opeens druk aan het worden op het werk, ik ben woedend)
Wie heeft loten nodig als er Vechain is?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
2 halve lootjes, cadeau gekregen
Klopt, ik speel hem door naar @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zal Wereldgozer wel wat te inhoudelijk worden allemaal.
Late overstappers?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier ook, ziedend.
Ben ik na mijn werk gaar!
Wie?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
MED / Sounddragon gestopt als mod.
@:Caland
TR geplaatstquote:Op donderdag 31 december 2020 11:34 schreef Caland het volgende:
Jammer dat je stopt @:sounddragon
@:lenny_leonard en ik wensen je een prettig einde.
Wow, een doodverwensing is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:34 schreef Caland het volgende:
Jammer dat je stopt @:sounddragon
@:lenny_leonard en ik wensen je een prettig einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |