Twintigtwintig wat was je mooiquote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen, alweer de laatste dag van het prachtige jaar 2020. (ik heb een pittige mening over mensen die twintigtwintig zeggen)
Sterkte ouwe reus.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:14 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt nog een druk dagje
Ik heb hier géén zin in.
Modereren?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hier géén zin in.
Bij ons is het vandaag gelukkig lekker rustig.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hier géén zin in.
Oja moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Hebben jullie nog staatsloten gekocht? Alleen debielen doen dat.
Ik heb er 4.
2 halve lootjes, cadeau gekregenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb er 4.
Succes maat, hopelijk is 1 van de SC morgen miljonair (niet @Tarado of @DonRaja, die zijn het al).quote:Op donderdag 31 december 2020 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
2 halve lootjes, cadeau gekregen
Gewoon straatje tochquote:Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kies je je eigen cijfers of laat je alles over aan het lot (heuheuheuhe)?
was een duur jaar dit jaar ondanks de geringe uitgaven door coronaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Succes maat, hopelijk is 1 van de SC morgen miljonair (niet @:Tarado of @:Donraja, die zijn het al).
Zoveel heb ik er niet voor over eigenlijk. Ik koop er al jaren 2 (hele), en kreeg er toevallig 2 halve cadeau.quote:
Boek?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 31 DECEMBER
10:00 - 15:00
Nee ik ook niet hoor, koop er ook niet meer dan 2 (halve) meestal en kies dan willekeurige nummers. Heb geen geluksgetal ofzo.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet voor over eigenlijk. Ik koop er al jaren 2 (hele), en kreeg er toevallig 2 halve cadeau.
Dat zal best ja. Uiteraard gun ik jou ook een prijsje om het leed te verzachten.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een duur jaar dit jaar ondanks de geringe uitgaven door corona
Dat vind ik echt iets voor mongolen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb er 4.
Gelukkig komen de echte ondernemers wel weer boven water.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een duur jaar dit jaar ondanks de geringe uitgaven door corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |