Januari is eigenlijk gewoon 1 grote dramaandag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker wat opstartproblemen in januari. En het is ook tyfusdruk.
Te laat.quote:
Het was nochtans geen Engels.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
Die fout was mij ook opgevallen als ik het gelezen had.
Toe aan vakantie.quote:
Verdommequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Daar gaan je kansen om mod-duo te worden met @:bluedisplay (die zich overigens wél uitstekend gedraagt)
Je moet '2k' gebruiken. Daar kom je wel mee weg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik was helemaal vergeten dat 'kk' ook niet meer mag.
Wat een kutjaar!
Met "kamper" ook. Maar "werken voor je kampergeld" is dan weer heel erg tegenstrijdig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet '2k' gebruiken. Daar kom je wel mee weg.
Je wordt oud.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn oplader gevonden
Hij zat in het stopcontact in de huiskamer. Waar ik een keer of 40-45 ben langsgelopen om de oplader te zoeken.
Jammer hoor. Ik keek er echt naar uit. Jammer dat Coco niet door de proeftijd is gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Daar gaan je kansen om mod-duo te worden met @:bluedisplay (die zich overigens wél uitstekend gedraagt)
Leuke anekdote.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Hij zat in het stopcontact in de huiskamer. Waar ik een keer of 40-45 ben langsgelopen om de oplader te zoeken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Mja. Maatje van me heeft een huis in Curaçao gekocht. Daar zouden we eigenlijk met carnaval naar toe gaan, maar dat stellen we toch maar even uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel zin in een zuid Amerikaans strand
stukje sekstoerismequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel zin in een zuid Amerikaans strand
Zal best gezellig zijn maar Curacao zelf vind ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mja. Maatje van me heeft een huis in Curaçao gekocht. Daar zouden we eigenlijk met carnaval naar toe gaan, maar dat stellen we toch maar even uit.
Nog niet geweest. Aruba wel en dat vond ik echt geweldig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal best gezellig zijn maar Curacao zelf vind ik niet zoveel aan
Het is op, Curacao is een eiland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mja. Maatje van me heeft een huis in Curaçao gekocht. Daar zouden we eigenlijk met carnaval naar toe gaan, maar dat stellen we toch maar even uit.
Oké Floortje Dessing.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is op, Curacao is een eiland.
Curacao = auto en allerlei strandjes (baaien) ontdekken, Aruba = voor Amerikanen die een lang stuk strand willen
Niet gelezen en bepaal jij niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is op, Curacao is een eiland.
Curacao = auto en allerlei strandjes (baaien) ontdekken, Aruba = voor Amerikanen die een lang stuk strand willen
Like voor de moeite.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is toch Floortje Dressing? Getrouwd met Eric Crouton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |