Erg jammer dat je mijn felicitatie niet hebt beantwoord trouwens.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd om weer de reacties op de dagelijkse rubriek van @:Caland te lezen.
Oh ik heb niet gekeken (gelukkig) las alleen de kop van een artikel op Twitter.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze sowieso alle grappen eruit geknipt.
Ik wist bijna woord voor woord elk antwoord van Johan.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik heb niet gekeken (gelukkig) las alleen de kop van een artikel op Twitter.
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
JAAAA ik was een keer sneller dan Caland.
Eens.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
Beter dan Huub die wat hoeren aan het neuken is terwijl Jaap toekijkt wordt het toch niet meer ben ik bang.
Ah, je hebt je eigen posts in een andere kleur zodat je je eigen posts weet te herkennen.quote:
Palma, wat had ik een hekel aan dat wijf.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Als er niet door de kots heen gerold wordt heb ik geen interesse.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
je bent ook wel een zwakzinnige als je als volwassen vent zo'n programma nog actief gaat zitten volgen
Ik drink alleen pils.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zag dat de coronagevallen weer gedaald zijn
Wat mij betreft mogen de kroegen weer open zodat ik met @:caland het weer over speciaalbier kan hebben
Promes vindt dit leuk.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan woensdag al prikken jongens.
Hugogod.
Iedereen maar klagen maar Hugo die regelt het wel even!quote:Op maandag 4 januari 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Hugogod.
Bek dicht over Lavenderrquote:Op maandag 4 januari 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die Big Brother gaat volgen vind ik trouwens ontzettend kut en ik hoop dat het Big Brother topic van FOK geen warm bad wordt (zoals het 20 jaar geleden vermoedelijk wel was)
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die Big Brother gaat volgen vind ik trouwens ontzettend kut en ik hoop dat het Big Brother topic van FOK geen warm bad wordt (zoals het 20 jaar geleden vermoedelijk wel was)
Vreemd dat jullie zo negatief zijn over iets waar anderen veel plezier aan beleven. Gunnen jullie anderen niets?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
je bent ook wel een zwakzinnige als je als volwassen vent zo'n programma nog actief gaat zitten volgen
Ik vond Lavender altijd een prima user. Tot ze als zo' n simpele tokkie los ging tijdens die VI rel. Nu staat ze in het rijtje tong80 en flopland ( en Kyran en Nattekrant).quote:
Wat een feest.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Hugogod.
Dat is het leven van een Feyenoord-supporter. Dit moet jij herkennen.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat jullie zo negatief zijn over iets waar anderen veel plezier aan beleven. Gunnen jullie anderen niets?
Wtf.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vond Lavender altijd een prima user. Tot ze als zo' n simpele tokkie los ging tijdens die VI rel. Nu staat ze in het rijtje tong80 en flopland ( en Kyran en Nattekrant).
Verder mag ik iedereen hier
Ter info @:Caland
Leg uit?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een feest.
Hugo is een teringmongool.
Je zal het wel verkeerd begrepen hebben. Dat doe je wel vaker.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vond Lavender altijd een prima user. Tot ze als zo' n simpele tokkie los ging tijdens die VI rel. Nu staat ze in het rijtje tong80 en flopland ( en Kyran en Nattekrant).
Roddelen lijkt mij hier niet nodig.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdrevenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
O oke, daar kom ik niet zo vaakquote:Op maandag 4 januari 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, al veel te vaak gedaan in COR.
Nee hoor, die meltdowns kun je maar op 1 manier interpreterenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal het wel verkeerd begrepen hebben. Dat doe je wel vaker.
Verstandigquote:Op maandag 4 januari 2021 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O oke, daar kom ik niet zo vaak
ik ben van mening dat tong80 de uitzondering op de 'wij roddelen hier niet' regel moet zijn.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roddelen lijkt mij hier niet nodig.
@:lavenderr
@:tong80
@:kingroland
@:nattekat
@:evenstar
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie en @:elan die de mensen even uitleggen hoe je een pandemie moet bestrijden.
???quote:Op maandag 4 januari 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie en @:elan die de mensen even uitleggen hoe je een pandemie moet bestrijden.
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Maar echt hoor.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik leg helemaal niets uit over hoe je een pandemie moet bestrijden, ik geef louter een mening.
Donder eens op met je fakenews.
Zijn probleem toch.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar echt hoor.
Maxi-mongool geeft weer eens een compleet zijn eigen draai aan de feiten.
Deze zin loopt niet zo heel lekker.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar echt hoor.
Maxi-mongool geeft weer eens een compleet zijn eigen draai aan de feiten.
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik ben van mening dat tong80 de uitzondering op de 'wij roddelen hier niet' regel moet zijn.
Verder vind ik het goed dat je bovenstaande namen een tag geeft, wij roddelen hier niet
Niet op één pagina als een beest tekeergaanquote:Op maandag 4 januari 2021 15:48 schreef fetX het volgende:
Trouwens net het aantal posts per pagina aangepast naar 50. Om het nieuwe jaar goed te beginnen.
Ter info.
niet doenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totaalidioot. Hier roddelen we niet. @:tong80
Ik FOK! vaker mobiel dan op pc/laptop, dus dan liever wat meer pagina's.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet op één pagina als een beest tekeergaan
@:GGMM zie deze fluitketel.
Heb je dat aangepast?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet op één pagina als een beest tekeergaan
@:GGMM zie deze fluitketel.
Half jaartje geleden op advies van jou ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat aangepast?
Dat is dan vrij recent
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch zou nog in de sloot springen als GGMM het vraagt.
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat jullie zo negatief zijn over iets waar anderen veel plezier aan beleven. Gunnen jullie anderen niets?
Geen like maat.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je graag naar Relaties & Psychologie
Je beloftes zijn niets waard dus. Jammer dit.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je posts nodigen nogal uit om snel naar de fles te grijpen.
Vervelend he dat soort mensen.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je beloftes zijn niets waard dus. Jammer dit.
Sterktequote:Op maandag 4 januari 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend he dat soort mensen.
Sterkte post van de persoon die mij beloofde ook niet meer in VBL te posten toen ik een weddenschap verloor
Binnen 1 minuut was het ja sorry hou ik niet vol
Nee het was een minuut kreeg direct een PM van jouquote:Op maandag 4 januari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte![]()
![]()
(het duurde een dag volgens mij)
Jammer dat ik dit niet terug kan zoeken, want dit is gewoon weer een keiharde leugen!quote:Op maandag 4 januari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het was een minuut kreeg direct een PM van jou
Toen ik zei bah wat een waardeloze vriend ben je toen hield je het daarna een halve dag vol inderdaad.
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend he dat soort mensen.
Sterke post van de persoon die mij beloofde ook niet meer in VBL te posten toen ik een weddenschap verloor
Binnen 1 minuut was het ja sorry hou ik niet vol
Deze????quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
We roddelen hier niet: @aTypischquote:Op maandag 4 januari 2021 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was het
En het nu ontkennen. Typisch
Terwijl hij mij helemaal niet zo'n drinker leek.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij heeft @:GGMM erg vroeg naar de fles gegrepen.
Laat ze maar lullen maat.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
huh ik ging ook weg toen
ik word echt keihard gedemoniseerd op dit moment.
nooit meer terwijl onlogisch mod is, dat leek me duidelijk.quote:
De rest in deze post is gewoon onzin en verdient het nieteens gelezen te worden, fluitketel.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
nooit meer terwijl onlogisch mod is, dat leek me duidelijk.
Maar hij is nu mod dus hiermee lul ik het ook niet recht
Nee oke je hebt gelijk maar scrummie maakt een big deal van mensen die hun woord niet houden dat is dan alsnog gewoon hypocriet natuurlijk
"Ja maar scrummie!!!!!" mimimimimimimiquote:Op maandag 4 januari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee oke je hebt gelijk maar scrummie maakt een big deal van mensen die hun woord niet houden dat is dan alsnog gewoon hypocriet natuurlijk
quote:Op maandag 4 januari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
JIJ BEGON OVER MENSEN DIE HUN WOORD NIET HOUDENquote:Op maandag 4 januari 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Ja maar scrummie!!!!!" mimimimimimimi
quote:
Deze post staat vol met feiten. Nouja, op dat laatste na dan.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
JIJ BEGON OVER MENSEN DIE HUN WOORD NIET HOUDEN
ik ben woedend nu, jullie zien mij voorlopig niet meer terug hier
Welkom terug makkerquote:Op maandag 4 januari 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ben ik weer, verveel me
.
[..]
Hij heeft hier wel gewoon gelijk natuurlijk.
thanksquote:Op maandag 4 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik erg fan ben van je nieuwe UI
Dit ter info.
Gelukkig dat je voor langere tijd weg was. Dan is de edit van post 105 je ook niet opgevallenquote:Op maandag 4 januari 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ben ik weer, verveel me
.
[..]
Hij heeft hier wel gewoon gelijk natuurlijk.
'van ben van je UI'quote:Op maandag 4 januari 2021 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig dat je voor langere tijd weg was. Dan is de edit van post 105 je ook niet opgevallen
Het zegt wel heel veel dat ze geen moment dachten dat dit een trolletje was en direct dachten dat je echt zo dom bent.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:14 schreef onlogisch het volgende:
Jullie laten je te makkelijk foppen door @:GGMM
Spijtig dat hij er een draai aan probeert te geven.
Ik zal je nog eens op de hoogte stellen van een edit
De eenheidsworsten in dit topic zijn zeer eenvoudig aan te merken ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zegt wel heel veel dat ze geen moment dachten dat dit een trolletje
https://www.ad.nl/nederla(...)l-trekken~a290b4e9f/quote:Op welke plaats eindigt Emmen?
Clubwatcher Marijn Abbenhuijs denkt dat ADO 16de wordt.
Ik zal er even wat van zeggen op Twitter.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)l-trekken~a290b4e9f/
Het AD is momenteel weer bezig met knip- en plakwerk
DRT / PDC World Darts Championship 2021 #174 Halve finales zonder vlaggetjequote:Op maandag 4 januari 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
Geen idee welke post dat is
Maar als je van mij een like krijgt dan is hij welgemeend
Heeft 34 likesquote:Op maandag 4 januari 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DRT / PDC World Darts Championship 2021 #174 Halve finales zonder vlaggetje
Nieuw wereldrecord. Ja!quote:Op maandag 4 januari 2021 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Nouri.
Erg jammer dat user @:Caland meer een ontvanger dan een gever is...
Ik wist niet dat @Caland bij de club van Gerard Joling hoorde.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Nouri.
DRT is een warm bad.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Nouri.
Broccoli/rijst/kip (ik heb dit serieus al lang niet meer gegeten boys #viesdik)quote:Op maandag 4 januari 2021 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes, geen zin om fatsoenlijk te koken.
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Broccoli/rijst/kip (ik heb dit serieus al lang niet meer gegeten boys #viesdik)
Ik heb zojuist een uitsmijter gemaakt, maar dat was meer een tussendoortje. Mss vanavond nog een pasta maken. Is wel zo gezondquote:Op maandag 4 januari 2021 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes, geen zin om fatsoenlijk te koken.
Pics van je nieuwe meubels.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een uitsmijter gemaakt, maar dat was meer een tussendoortje. Mss vanavond nog een pasta maken. Is wel zo gezond
Het ziet daar zwart van de mensen.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)idt-tot-paniek-video
(lol)
Ik heb vanochtend met een uitsmijter ontbeten. Vier eieren, veel spek, lekker.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een uitsmijter gemaakt, maar dat was meer een tussendoortje. Mss vanavond nog een pasta maken. Is wel zo gezond
Pad thai besteldquote:Op maandag 4 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
Ik moet tot een uur of 8 werken en heb eigenlijk vrij weinig meer in huis om iets fatsoenlijks van te maken.
Dus het wordt of bestellen of pannenkoeken.
Ik zou me aansluiten bij 73 de Pijp als ik jou was.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:48 schreef Mansjester het volgende:
Jeetje. Ik kom regelmatig bij die AH in de Bijlmer (tot en met maart)
En die drillrap steekpartij laatst is 50 meter van mn huis. Komt wel dichtbij allemaal
Daarvoor dacht men gewoon dat het een Brabander was.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-te-worden~a4701624/
Lol. Kwam ie er pas op zijn 35ste achter?Wat raar en ongeloofwaardig.
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
@:ggmm ik moet tot vanavond werken dus ik hou het nog wel even vol hoor
Dit even ter info
Heb je al Corona?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend met een uitsmijter ontbeten. Vier eieren, veel spek, lekker.
Werken is zo jaren 90.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
@:ggmm ik moet tot vanavond werken dus ik hou het nog wel even vol hoor
Dit even ter info
Nee, Budweiser.quote:
Vanavond krijg ik weer uitgekookt! thuisbezorgd. Aanrader.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:tong80 @:shmoopy
en je vriendin, valt dat een beetje mee?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, Budweiser.
Voorlopig ben ik asymptomatisch als ik het al heb.
Loopneus en wat hoofdpijn, verder gaat het wel.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en je vriendin, valt dat een beetje mee?
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
DRT / PDC World Darts Championship 2021 #174 Halve finales zonder vlaggetje
Ga je op gezonde toer?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:tong80 @:shmoopy
Lekker bezig pik. Hield het zelf beperkt tot drie eieren maar ook flink wat speckies er tussendoor. En hem dan verzuipen in zout, peper, paprikapoeder en italiaanse kruidenmix.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We zijn benieuwd naar de foto's makker.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komen morgen pas binnen maat. En pas komende week in elkaar zetten.
Dramaandagquote:Op maandag 4 januari 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zie hier wie @:GGMM hoger heeft staan dan jij.
Had ik gister, met champignons, paprika en ui erdoor. Genot.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal wel snel moeten zijn dan, week erna Ajax-Feyenoord en dan is alles alweer kapot gemaaktquote:Op maandag 4 januari 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn benieuwd naar de foto's makker.
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel snel moeten zijn dan, week erna Ajax-Feyenoord en dan is alles alweer kapot gemaakt
Heb je geen vertrouwen meer in Magic Dick?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel snel moeten zijn dan, week erna Ajax-Feyenoord en dan is alles alweer kapot gemaakt
Hij liep niet z'n hele leven al met die bacterie he.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-te-worden~a4701624/
Lol. Kwam ie er pas op zijn 35ste achter?Wat raar en ongeloofwaardig.
Het moet echt heel erg slecht geweest zijn, ook geen wonder als je dit leest.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/wi(...)it-geknipt~aee971f5/
@:AFCNiels
quote:,,Alle grappen over John de Mol zijn eruit geknipt. Echt waar. En alle nog hardere en plattere dingen waren er ook uit geknipt.”
Gelukkig heb ik het overgeslagen.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet echt heel erg slecht geweest zijn, ook geen wonder als je dit leest.
[..]
Nu is er helemaal niks leuks meer.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het overgeslagen.
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet zo'n 6 dagen per week gezond.
[..]
[..]
[..]
[..]
Net de eerste schreeuwer van het jaar alweer gesproken.quote:
Die kreeg geen lening om z'n café overeind te houden?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Net de eerste schreeuwer van het jaar alweer gesproken.
En nog door troep van een collega ook.
Van rechtsvorm gewijzigd dus z'n hypotheek moest ook omgezet worden. Wordt de oude lening in één keer afgelost en de nieuwe uitbetaald. Meestal merk je daar niks van omdat het een administratiedingetje is.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die kreeg geen lening om z'n café overeind te houden?
Feyenoord is wel echt zwak, dus niet veel vertrouwen in nee. Op een paar enkele leuke helften na.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je geen vertrouwen meer in Magic Dick?
Voetbal in de SCquote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is wel echt zwak, dus niet veel vertrouwen in nee. Op een paar enkele leuke helften na.
Werken bij de NOS.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Van rechtsvorm gewijzigd dus z'n hypotheek moest ook omgezet worden. Wordt de oude lening in één keer afgelost en de nieuwe uitbetaald. Meestal merk je daar niks van omdat het een administratiedingetje is.
Maar als die nieuwe niet wordt uitbetaald en die oude wel wordt afgelost sta je ineens een half miljoen in het rood (lol).
Neequote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef onlogisch het volgende:
Man man man.
[ afbeelding ]
Dit komt er echt te staan.
Sommige mensen worden echt overal boos om.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Van rechtsvorm gewijzigd dus z'n hypotheek moest ook omgezet worden. Wordt de oude lening in één keer afgelost en de nieuwe uitbetaald. Meestal merk je daar niks van omdat het een administratiedingetje is.
Maar als die nieuwe niet wordt uitbetaald en die oude wel wordt afgelost sta je ineens een half miljoen in het rood (lol).
Dit meen je niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef onlogisch het volgende:
Man man man.
[ afbeelding ]
Dat is toch geen reden om te gaan schreeuwen?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:45 schreef Coco het volgende:
Dan is het weer de beurt aan @:scrummie voor de rest van de week.
Dit meen je nietquote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef onlogisch het volgende:
Man man man.
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)/12/beeld-terneuzen/
Niet tegen mij nee, tegen die collega wel. Maar die heeft nog vakantie.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om te gaan schreeuwen?
Graag dit soort onzin in BNW houden. @Tjackaquote:Op maandag 4 januari 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-te-ruimen~aa159874/
Jaaaa. Willem Engel de politiek in
Er komen steeds meer gigantische idioten bij daar.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)/12/beeld-terneuzen/
Ik ben wel een beetje klaar met de polletiekquote:Op maandag 4 januari 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Maar de polletiek niet met jou jongen.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met de polletiek
Stemzeweg!!!quote:Op maandag 4 januari 2021 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met de polletiek
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef onlogisch het volgende:
Man man man.
[ afbeelding ]
Die zit dus over een jaartje airfryerbamihappen te reviewen op youtube.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
Volgens mij heeft Bryan het niet zo op Chris Klomp.
[ twitter ]
Mag toch hopen dat hij niet echt nog jeugd coach is bij ajaxquote:Op maandag 4 januari 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ok.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Filmpje vandaag al 40-45 keer voorbij zien komen en elke keer weer moeten lachen.
Nee. Chris Klomp is overigens ook een hele vervelende man.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hij niet echt nog jeugd coach is bij ajax
Bryan is van die partij voor de kinderen site afgehaald. Erg jammer.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Eens met Bryan.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Had niks anders verwacht van onze VBL tokkie.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:20 schreef onlogisch het volgende:
@:de_boswachter grijpt vroeg naar de fles vanavond
WIDM.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:21 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal
@:3rr0r
kunnen je vast wel tips geven
niet gek vandaag bestrating gelegd in dit kutweerquote:Op maandag 4 januari 2021 20:20 schreef onlogisch het volgende:
@:de_boswachter grijpt vroeg naar de fles vanavond
Big brother is watching you.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gifje is al verwijderd. Maar dat geef niet. Gewoon.
Hij is net begonnen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:37 schreef Elan het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Waarom heeft Herman zo'n lage score? Komt dat door alle LEUGENS die hij post?
@tong80quote:Op maandag 4 januari 2021 20:37 schreef Elan het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Waarom heeft Herman zo'n lage score? Komt dat door alle LEUGENS die hij post?
Naar die onzin ga ik niet kijken.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:04 schreef fetX het volgende:
BB is een warm bad.
@:onlogisch
@:zipportal
@:maxi-mus
@:wereldgozer
Tokkie Theo ook. Die weet alleen nog niet wat het betekent.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Thomasgod
Die gaat zeker overhoop liggen met die vegan.
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat de VBL users die hier aan het posten zijn een vbl ban krijgen
@:yvonne @:ggmm regelen jullie dit even OKE
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
VUILE KLOOTZAK ZET NU DIE BAN UIT GODVERDOMME
quote:
Is die thomas nog huisbaas geworden of is dat niet bekendquote:Op maandag 4 januari 2021 22:00 schreef fetX het volgende:
Matig enthousiast.
Thomas is wel een legend.
Ja, dat is wel zo.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, het is wel gezellig met FOK! erbij.
Geen idee eigenlijk. Donderdag of zo?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is die thomas nog huisbaas geworden of is dat niet bekend
Morgenavond toch maar weer even kijken.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Morgenavond, donderdag wordt er iemand weggestemd.
@Karina gaat kijken.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
Achterhaald concept
Preutse kutkandidaten
Belgen
Flopshowgarantie
Geklikt, dit klinkt goedquote:
hij mag van mij corona krijgenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roddelen lijkt mij hier niet nodig.
@:lavenderr
@:tong80
@:kingroland
@:nattekat
@:evenstar
Kijken naar nietsnutten die de hele dag niets doen, ik snap de lol daarvan ook totaal niet.quote:
braddie streamt niet meerquote:Op maandag 4 januari 2021 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijken naar nietsnutten die de hele dag niets doen, ik snap de lol daarvan ook totaal niet.
Wie ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |