Ja ik kan idd voor screenshots enzo ook wachten tot hij op Youtube staat, maar dat duurt vaak wel een week dus om echt dingen uit de laatste aflevering aan te wijzen is dat onhandigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:44 schreef Dave het volgende:
Voor een ander subforum gebruik ik daarvoor GIF Maker van giphy.com - maar dan heb je wel een filmpje nodig (hetzij lokaal, of een youtube URL of iets dergelijks, NPO start werkt niet)
https://giphy.com/create/gifmaker
Maar ik denk dat je dan de stream moet draaien op een pc/laptop met screencapture software. Dan is het niet zo lastig. Zelf kijk ik via tv. Enige optie dan is met je telefoon een opname makenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik kan idd voor screenshots enzo ook wachten tot hij op Youtube staat, maar dat duurt vaak wel een week dus om echt dingen uit de laatste aflevering aan te wijzen is dat onhandig
Ja ik denk oprecht dat dat nog het makkelijkst/snelst is ook met dat gedoe met screencapture software die dan ook nog eens niet werkt omdat dat beeld zwart wordtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je dan de stream moet draaien op een pc/laptop met screencapture software. Dan is het niet zo lastig. Zelf kijk ik via tv. Enige optie dan is met je telefoon een opname maken![]()
quote:
Deze dingen werken dus niet omdat op NPO Start dan enkel maar een zwart scherm te zien is juist om screenrecordings tegen te gaanquote:Op zondag 10 januari 2021 12:40 schreef StephanL het volgende:
Met bijvoorbeeld het programma ShareX of Greenshot voor het louter maken van stille screenshots
Geen probleem met ShareX om een gif te makenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:42 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Deze dingen werken dus niet omdat op NPO Start dan enkel maar een zwart scherm te zien is juist om screenrecordings tegen te gaan
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen probleem met ShareX om een gif te maken
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |