Erg jammer dat je mijn felicitatie niet hebt beantwoord trouwens.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd om weer de reacties op de dagelijkse rubriek van @:Caland te lezen.
Oh ik heb niet gekeken (gelukkig) las alleen de kop van een artikel op Twitter.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze sowieso alle grappen eruit geknipt.
Ik wist bijna woord voor woord elk antwoord van Johan.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik heb niet gekeken (gelukkig) las alleen de kop van een artikel op Twitter.
quote:Op maandag 4 januari 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
JAAAA ik was een keer sneller dan Caland.
Eens.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
Beter dan Huub die wat hoeren aan het neuken is terwijl Jaap toekijkt wordt het toch niet meer ben ik bang.
Ah, je hebt je eigen posts in een andere kleur zodat je je eigen posts weet te herkennen.quote:
Palma, wat had ik een hekel aan dat wijf.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Als er niet door de kots heen gerold wordt heb ik geen interesse.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
je bent ook wel een zwakzinnige als je als volwassen vent zo'n programma nog actief gaat zitten volgen
Ik drink alleen pils.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zag dat de coronagevallen weer gedaald zijn
Wat mij betreft mogen de kroegen weer open zodat ik met @:caland het weer over speciaalbier kan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |