abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2021 @ 17:55:46 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197210718
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat het niet in 33000 emails staat.
waarom moet dat in een email staan ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_197210739
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, omdat je een beetje loopt te baiten, maar ergens inhoudelijk op ingaan ho maar. Ik geef duidelijk aan waarom juist het ruwe fragment iedere toehoorder in staat stelt om een eigen oordeel te vellen. Daar valt niets aan te framen.
"Ach, zo is Trump" is het oordeel van Dejann. Andere maatstaven voor andere personen natuurlijk. En zo normaliseer je zijn gedrag. En 4 jaar later hebben hebben zijn trawanten het over kinderverkrachters en moordenaars en is dat volledig genormaliseerd. Geen gestichten, geen dagenlange ophef. Alleen gegniffel om de zoveelste tweet. En Dejann heeft het niet eens in de gaten. :{
Want tja, een democraat mocht eens wat aan klimaatverandering willen doen! Radicaal! Bizar!
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 4 januari 2021 @ 17:57:53 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197210757
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:55 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Aha.
die tweet doet het niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_197210826
Nou ...vanavond gaat Twan het uitleggen bij Margriet.
pi_197210854
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het zoveelste bizarre voorval met een man die uiterst ongeschikt is voor de politiek.
Je zegt dus eigenlijk: "haha ja maar zo is die gekke Trump nu eenmaal".

Als je vieze enge oom Hans aan kleine meisjes zit zeg je toch ook niet: "haha ja maar zo is die gekke Hans nu eenmaal".
  maandag 4 januari 2021 @ 18:23:50 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197211180
twitter

Waar vinden ze dit soort idioten toch altijd? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197211193
Dit lijkt me toch hartstikke strafbaar wat ie doet, en die groep Republikeinen die alles maar goed blijft praten :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 4 januari 2021 @ 18:27:40 #183
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197211233
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:24 schreef Nielsch het volgende:
Ze moeten puur voor de vorm nog een 2de impeachment proces starten.
Het zal om een hoop haarkloverij gaan, maar in dit geval zijn de tapes duidelijker dan in het Ukraïne schandaal.

Voor de vorm is een beetje natrappen, voor de democratie en de staat is het belangrijker. De president staat niet boven de wet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197211314
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:56 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

"Ach, zo is Trump" is het oordeel van Dejann. Andere maatstaven voor andere personen natuurlijk. En zo normaliseer je zijn gedrag. En 4 jaar later hebben hebben zijn trawanten het over kinderverkrachters en moordenaars en is dat volledig genormaliseerd. Geen gestichten, geen dagenlange ophef. Alleen gegniffel om de zoveelste tweet. En Dejann heeft het niet eens in de gaten. :{
Want tja, een democraat mocht eens wat aan klimaatverandering willen doen! Radicaal! Bizar!
Ja ik vind het vrij bizar. De vergelijking met de Nederlandse politiek werd genegeerd, maar als zoiets hier gebeurt is het land gewoon echt te klein. Ik roep al jaren dat de GOP moreel failliet is, maar het optreden van Trump en het feit dat heel veel Republikeinen daar volledig in meegaan toont dat nogmaals aan. Het scheelt dat de rechters daar nog enige beroepseer hebben en er ook lokaal nog wel wat integriteit is, maar in Washington is het bedroevend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197211514
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

die tweet doet het niet
Deze wel:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 4 januari 2021 @ 18:46:26 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197211544
De prioriteiten zijn wel weer duidelijk:
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:01:32 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_197211856
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:46 schreef Szura het volgende:
De prioriteiten zijn wel weer duidelijk:
[ twitter ]
Perdue waant zichzelf een hoge plek in de Trumpse onderwereld.

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:55 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Aha.
Ted Lieu altijd +1, maar in dit geval kunnen ze het beter aan de staat Georgia overlaten, want de FBI is in handen van Trumpgetrouwen en valt onder het pardon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197211903
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Perdue waant zichzelf een hoge plek in de Trumpse onderwereld.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Ted Lieu altijd +1, maar in dit geval kunnen ze het beter aan de staat Georgia overlaten, want de FBI is in handen van Trumpgetrouwen en valt onder het pardon.
Ook dat gebeurt :P

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 4 januari 2021 @ 19:11:21 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197211992
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Er valt meer dan genoeg te framen aan dit hele voorval, en dat gebeurt dan ook. Ik beticht de media niet van dingen, ik constateer zaken. Maar dat schiet jou natuurlijk in het verkeerde keelgat, immers moeten in deze topicreeks alle neuzen dezelfde kant opstaan. En zo niet dan springt men er direct op. Ik was ook alweer zes keer (!) gequote :') _O-.
[..]

"Liar in Chief" "criminele gek" ... wat een haat weer. Laat het je niet zo aangrijpen ;).

En nee, zo'n opmerking is niet oproepen tot fraude, ook geen afpersing noch verkiezingsmanipulatie. Het is wel allemaal vrij discutabel, bizar en opmerkelijk te noemen, maar dat mag toch niemand meer verbazen inmiddels na vier jaar Trump.
"Alle neuzen dezelfde kant op..."

Alsof de grote 'progressief-linkse kabal' die kennelijk alles bestuurd ook hier diens tentakels heeft uitgespreid en ons, domme werkbijen, een kadaverdiscipline heeft opgelegd waarbij we braaf gewenste mantra's opdreunen...

Nee, er wordt veelvuldig op je gereageerd omdat je 'constateringen' nergens op slaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 januari 2021 @ 19:12:04 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_197212002
quote:
6s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ook dat gebeurt :P

[ twitter ]
Ja het lijkt me dat dan Double Jeopardy gaat spelen, maar goed, ben geen Amerikaanse jurist.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:13:00 #191
384435 klappernootopreis
pi_197212019
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hij was vooral wat slimmer.
ze noemden hem niet voor niets tricky Dick
pi_197212161
Maar... er is geen bericht dat Trump onder statelaw van Georgia vervolgd zal worden voor aanzetten tot fraude in dat telefoontje ? Kan het ... ? En dan is een pardonnage niet geldig.
Hoewel... hij heeft in dat gesprek niet openlijk gezegd dat Raffensperger frauduleus moet handelen.
Hij kan zich nog steeds verdedigen met dat hij passioneel aandrong op heronderzoek.
Zijn beschuldiging dat Dominion fraude pleegde en dat Raffensperger en advocaat Germany medeplichtig zijn, is wel duidelijk te horen. Kan hij daarvoor onder statelaw voor de rechter komen ?
  maandag 4 januari 2021 @ 19:22:41 #193
384435 klappernootopreis
pi_197212223
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:28 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed aangezien populisten/alt-right altijd anderen beschuldigen van hun eigen gedrag, dan is het natuurlijk logisch dat Trump verkiezingsfraude wil plegen.
dat heb je goed gezien. ;)
  maandag 4 januari 2021 @ 19:24:08 #194
384435 klappernootopreis
pi_197212262
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, het zou ook wat zijn als het monster van Loch Ness echt bestond.
die zag ik vorige week nog in mijn vijver. :+ hij jaagde gelijk Bigfoot weg die er naast stond.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:26:13 #195
384435 klappernootopreis
pi_197212312
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is het dan wel?
Het is vergelijkbaar met wat Trump flikte met de Oekraïense president. jeweetwel, die bijna vergeten zaak waar hij voor is impeachd.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:27:07 #196
384435 klappernootopreis
pi_197212330
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Laten we hopen dat die enge man gauw weg is
en laat hem alle trump/pvv/fvd trollen meenemen richting quanon of 4chan.
pi_197212335
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
Maar... er is geen bericht dat Trump onder statelaw van Georgia vervolgd zal worden voor aanzetten tot fraude in dat telefoontje ? Kan het ... ? En dan is een pardonnage niet geldig.
Hoewel... hij heeft in dat gesprek niet openlijk gezegd dat Raffensperger frauduleus moet handelen.
Hij kan zich nog steeds verdedigen met dat hij passioneel aandrong op heronderzoek.
Zijn beschuldiging dat Dominion fraude pleegde en dat Raffensperger en advocaat Germany medeplichtig zijn, is wel duidelijk te horen. Kan hij daarvoor onder statelaw voor de rechter komen ?
Volgens mij kan dat, maar ik ben natuurlijk geen expert. Maar zover ik weet is Dominion per staat aangetrokken om voter machines te leveren, en aangezien Trump het specifieke heeft over stemfraude bij Dominion in Georgia geeft mij het gevoel dat dit onder state law valt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:28:41 #198
384435 klappernootopreis
pi_197212365
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

Aangezien iedereen buigt en likt, want el presidente...vind ik het wel ‘knap’ om 18 x een telefoontje uit het wh te weerstaan.
Oh wacht, ‘hail the chief’ speelde op zijn mobiel tijdens de pressco met de resultaten van de verkiezingen.

En als men durft in Georgia kunnen ze trump vanavond arresteren vanwege alles en nog wat in het telefoontje.
# Dreamon 🇺🇸
dat zou een waardig einde zijn van zijn presidentschap! :P
  maandag 4 januari 2021 @ 19:28:55 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197212369
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat, maar ik ben natuurlijk geen expert. Maar zover ik weet is Dominion per staat aangetrokken om voter machines te leveren, en aangezien Trump het specifieke heeft over stemfraude bij Dominion in Georgia geeft mij het gevoel dat dit onder state law valt.
dan had er bij de handtelling toch een verschil te zien moeten zijn, geen verschil

zelfs niet na twee keer een recount
pi_197212416
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dan had er bij de handtelling toch een verschil te zien moeten zijn, geen verschil

zelfs niet na twee keer een recount
Er is dan ook geen sprake van grootschalige fraud, noch van enige aanwijzing daartoe :P

Ik hoop ook eigenlijk dat Dominion die hele Trumpkliek financieel kapotprocedeert vanwege reputatieschade en gedorven inkomsten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')