Niet alleen voor de vorm, maar een president mag ook geen pardons verleden in gevallen van impeachment.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:24 schreef Nielsch het volgende:
Ze moeten puur voor de vorm nog een 2de impeachment proces starten.
wow...een goeie opsomming in de telegraaf.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:03 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)om-in-house-of-cards
[..]
Lin is echt volledig van de rails. En heeft professionele hulp nodig.quote:
En Trump niet, wou je zeggen?quote:Op maandag 4 januari 2021 14:45 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Lin is echt volledig van de rails. En heeft professionele hulp nodig.
quote:
Ik vind het ook kwalijk dat Twitter totaal geen actie onderneemt wanneer er zulke zaken op hun platform worden gedeeld. Ze hebben voorwaarden zo dik als een telefoonboek maar eigenlijk kan dus alles.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:45 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Lin is echt volledig van de rails. En heeft professionele hulp nodig.
Ach ja... Maar eigenlijk weten we dit al een dikke 20 jaar inmiddels. But what are we going to do about it, eh?quote:Op maandag 4 januari 2021 14:48 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
En hier lopen MAGAts massaal achter aan. Maar noem ze geen deplorables want dat is de reden dat ze radicaliseren, en niet omdat ze religieus de woorden van gewelddadige fantasten volgen en verdedigen.
Niet alleen voor de vorm , ook om te verhinderen dat hij ooit nog naar een overheidsfunctie mag solliciteren.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:24 schreef Nielsch het volgende:
Ze moeten puur voor de vorm nog een 2de impeachment proces starten.
Trump is een gevaarlijke manquote:Op maandag 4 januari 2021 14:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er moeten van de Liar in Chief maar even 12.000 stemmen "gevonden" worden, anders zitten er wellicht consequenties aan voor de gesprekspartner in kwestie. Afpersing en verkiezingsmanipulatie is precies wat het is. Opsluiten deze criminele gek.
Ik voorzie dat het usance wordt de opname-apparatuur aan te zetten zodra er een Republikeinse senator of president aan de telefoon komt.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Misschien ook gewoon eens aangifte doen dan? Mijn hemel.
Dat zou het sinds Nixon al moeten zijn. Wat dat betreft hebben de R een slecht geheugen. Nixon ging onderuit juist omdat hij zelf alles opnam in het Oval Office. (Die tapes zijn overigens smullen voor psycho-analytici. Die man was echt geschift)quote:Op maandag 4 januari 2021 15:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik voorzie dat het usance wordt de opname-apparatuur aan te zetten zodra er een Republikeinse senator of president aan de telefoon komt.
Nixon was een lul maar had toch nog meer integriteit in z'n kleine linkerteen dan Trump in dat hele vette lijf van hem.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zou het sinds Nixon al moeten zijn. Wat dat betreft hebben de R een slecht geheugen. Nixon ging onderuit juist omdat hij zelf alles opnam in het Oval Office. (Die tapes zijn overigens smullen voor psycho-analytici. Die man was echt geschift)
Om de dooie dood niet. Het is nek aan nek met die twee. Ik kan je aanraden eens te zoeken naar de documentaire 'All the President's Men Revisited' van Discovery. Dat kijkt 40 jaar na dato terug op Watergate, met interviews met Nixon's medewerkers, met Woodward en Bernstein en anderen. De man was volledig geschift. Dat is letterlijk het woord wat ze gebruiken. En integriteit? Lees dit even.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nixon was een lul maar had toch nog meer integriteit in z'n kleine linkerteen dan Trump in dat hele vette lijf van hem.
Hij was vooral wat slimmer.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:47 schreef Nielsch het volgende:
Nixon was een lul maar had toch nog meer integriteit in z'n kleine linkerteen dan Trump in dat hele vette lijf van hem.
Ik lees de post van Nielsch eigenlijk meer als een soort bevestiging hiervan, en ook als bevestiging van het feit dat Trump dus nog -tig keer erger is. Dat heeft Bernstein trouwens de afgelopen jaren (met name op CNN) ook al enkele keren gezegd.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om de dooie dood niet. Het is nek aan nek met die twee. Ik kan je aanraden eens te zoeken naar de documentaire 'All the President's Men Revisited' van Discovery. Dat kijkt 40 jaar na dato terug op Watergate, met interviews met Nixon's medewerkers, met Woodward en Bernstein en anderen. De man was volledig geschift. Dat is letterlijk het woord wat ze gebruiken. En integriteit? Lees dit even.
Hij was zeker slimmer, maar hoeveel meer of minder corrupt is wat lastig te zeggen. De kliek als geheel overziend zat ook daar echt immoreel corrupt tuig bij. Neem bv. dit artikel uit 1975 over de vrouw van een campagneleider en AG onder Nixon:quote:
Dus ehm ja... je weet niet per se hoeveel Nixon daar vanaf wist, maar er zat zo bezien ook toen al een hoop tuig tussen.quote:McCord Declares That Mrs. Mitchell Was Forcibly Held
WASHINGTON, Feb. 19 (UPI)—James W. McCord Jr., a convicted Watergate conspirator, said today that Mrs. John N. Mitchell was “basically” kidnapped in 1972 to keep her ignorant of Watergate.
Mr. McCord said Mrs. Mitchell had not lied when she said she had been manhandled and drugged to keep her from learning the truth about the Watergate break‐in.
“Martha's story is true—basically the woman was kidnapped,” Mr. McCord said in an interview.
As for former Attorney General Mitchell, Mr. McCord said, “I think he was fond of her to a degree. But I don't think the man ever leveled with her.
“I think that Martha was ignorant of most of his activities. Shocked is probably more proper. John Mitchell didn't want her to know.”
And, Mr. McCord said, H. R. Haldeman and other top aides of President Nixon were jealous of Mrs. Mitchell's popularity and speaking engagements, and wanted to do whatever they could to embarrass her.
Mr. McCord was Mrs. Mitchell's bodyguard before he became chief of security for Mr. Nixon's re‐election campaign. Mrs. Mitchell has complained that on the weekend the Watergate break‐in was discovered in June, 1972, she was held political prisoner” at the Newport er Inn at Newport Beach, Calif.
She said she had been given injections and held in her room against her will. Mr. McCord said “they kept her locked up and she began to be afraid for her life.”
He said that Mr. Haldeman—then President Nixon's chief of staff—had been involved in “a great effort in the White House to discredit Martha Mitchell.”
“They were extremely jealous of her and feared her because she was very candid,” Mr. McCord said.
“Thank God somebody is coming to my assistance,” Mrs. Mitchell said last night when told of Mr. McCord's statements.
“I was not only kidnapped hut. I was threatened at gun point, and you can put that in,” she said in a telephone conversation.
quote:Trump Ambassador Beat and 'Kidnapped' Woman in Watergate Cover-Up: Reports
American presidents have a long history of awarding ambassadorships to colorful characters to thank them for campaign donations—roughly a third of U.S. ambassadors have no diplomatic experience beyond rounding up cash for successful presidential candidates.
Among them is Stephen King, 76, a longtime confidante and booster of House Speaker Paul Ryan (and former business partner of Ryan's brother, Tobin), who is the new U.S. ambassador to the Czech Republic. He has no diplomatic experience and had never spent a day in Prague before taking up his post there on December 7. Radio Prague, the official state news outlet, called him "a rich Republican businessman…who worked for the FBI early in his career."SPOILER: verder lang verhaal over zijn vermeende rolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Trump zal nooit een interview geven zoals hier:quote:
Vind ik best vreemd dat dat soort types daar zo stellig waarde aan hechten vanuit hun geloof. want er is bij mijn weten eerder een aanwijzing dat je het vanuit de Bijbel niet in zijn geheel zou moeten verbieden dan wel in zijn geheel verbieden. Zie bv. https://ffrf.org/component/k2/item/25602-abortion-rightsquote:Op maandag 4 januari 2021 16:09 schreef Toby56 het volgende:
vanwege hun onchristelijke standpunten over ethische kwesties als abortus.
Dat is een religieuze discussie die ik (hier) liever niet voer.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vind ik best vreemd dat dat soort types daar zo stellig waarde aan hechten vanuit hun geloof. want er is bij mijn weten eerder een aanwijzing dat je het vanuit de Bijbel niet zou moeten verbieden dan wel verbieden. Zie bv. https://ffrf.org/component/k2/item/25602-abortion-rights
Ja, ik wilde hem hier ook niet verder uitdiepen hoor, afgezien van het geven van mijn mening met een bron erbij, want je hebt denk ik gelijk dat dit inhoudelijk dan dreigt erg offtopic te geraken. Nochtans kan ik me moeilijk aan de indruk onttrekken dat een grote groep evangelicals hierdoor voor een politiek karretje gespannen worden, want tot zeg de jaren 70 had die groep juist het tegenovergestelde standpunt.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is een religieuze discussie die ik (hier) liever niet voer.
Dat de heilige boeken multi-interpretabel zijn, is nochtans (voor mij) een gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |