Die zitten in BNW tegenwoordig, hier doen we aan feiten en niet aan samenzweringenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:30 schreef Puddington het volgende:
De FOK! Trumpwebcare is trouwens behoorlijk stil.
Of op de frontpage, zo te zien.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zitten in BNW tegenwoordig, hier doen we aan feiten en niet aan samenzweringen
Wat mij altijd verbaast is dat zijn fans dat allemaal normaal vinden, dan krijg je toch het idee dat er bij veel van die mensen iets niet goed werkt in hun hoofd.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:08 schreef Montov het volgende:
Trump tweet van gisteren dat hij de lof verdient die Fauci nu ontvangt omdat Fauci voor hem werkt. Na maandenlang hem af te kraken. Hoe verzin je zo'n tenenkrommend minderwaardigheidscomplex.
Ik zie de Staat Georgia geen zaak beginnen tegen Trump voor verkiezingsfraude overigens. Noem mij maar cynisch maar ik zie het niet gebeuren.quote:
Ik hoor juist weer heel andere dingen: https://www.cnn.com/2020/(...)arly-vote/index.htmlquote:Op maandag 4 januari 2021 12:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Georgia heeft ongeveer 1 miljoen lagere opkomst in de early vote. Zeker de couties in de grote steden hebben een veel lagere opkomst in de early vote tov november. Zie het daar niet lukken voor de dem's.
https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/GA_RO.html
vs.
https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/GA.html
deze verassing van Trumpquote:Op maandag 4 januari 2021 12:50 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit. Rinse & repeat.
* AnneX telt nog 16 dagen tijd en ruimte voor shockerende verrassingen.
Ik denk dat vanaf nu de meeste schade bij de republikeinse partij zal worden veroorzaakt. Trump heeft namelijk geen grip on de democratische partij.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:50 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit. Rinse & repeat.
* AnneX telt nog 16 dagen tijd en ruimte voor shockerende verrassingen.
Komtie straks met de opmerking: "kijk democraten -zo- breek je de republikeinen af".quote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat vanaf nu de meeste schade bij de republikeinse partij zal worden veroorzaakt. Trump heeft namelijk geen grip on de democratische partij.
Op de frontpage zitten er paar die je godzijdank niet hier tegenkomt. Die zijn nog een gradatie erger.quote:
Ik denk er zoveel informatie vanuit de politiek voor het volk van belang zou zijn. Moet dat ook maar worden gelekt? Dan kunnen we net zo goed de bestaande instituten gaan opheffen. Daarnaast zie ik eigenlijk ook niet in dat dit specifieke voorval nu iets is waar het volk absoluut van op de hoogte moet zijn.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welke wereld is dit geen enorm nieuwswaardig stukje bronmateriaal waar het volk absoluut van op de hoogte moet zijn? De vermeende politieke oriëntatie van de WaPo is daarbij volstrekt irrelevant. Maar goed, hokjes hokjes hokjes hè?
Echt....quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk er zoveel informatie vanuit de politiek voor het volk van belang zou zijn. Moet dat ook maar worden gelekt? Dan kunnen we net zo goed de bestaande instituten gaan opheffen. Daarnaast zie ik eigenlijk ook niet in dat dit specifieke voorval nu iets is waar het volk absoluut van op de hoogte moet zijn.
Nee, er mag wat mij betreft worden gelekt als een gesprek als onjuist wordt neergezet, één van de 25000 leugens van Trump. Hij liegt over het gesprekt met Brad. Brad mag vervolgens de waarheid met feiten onderbouwd (het opgenomen gesprek) naar buiten brengen. Zou wat zijn als je alleen een he said she said situatie mag aanhouden terwijl je het hele gesprek gewoon op tape hebtquote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk er zoveel informatie vanuit de politiek voor het volk van belang zou zijn. Moet dat ook maar worden gelekt? Dan kunnen we net zo goed de bestaande instituten gaan opheffen. Daarnaast zie ik eigenlijk ook niet in dat dit specifieke voorval nu iets is waar het volk absoluut van op de hoogte moet zijn.
En de politieke oriëntatie van de WaPo is wél van belang, want dat speelt een rol in hoe zij zaken framen en wat zij publiceren en wat niet.
Een president die een gouverneur probeert te manipuleren om de verkiezingsuitslag illegaal aan te passen is niet iets waar het volk over geïnformeerd moet worden?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
En de politieke oriëntatie van de WaPo is wél van belang, want dat speelt een rol in hoe zij zaken framen en wat zij publiceren en wat niet.
De president roept op tot het vervalsen van de verkiezingsuitslag, zodat hij als winnaar uit de bus komt. Dat is iets waar het volk absoluut van op de hoogte dient te zijn.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nu heeft de EU niet dezelfde federale macht, maar als Merkel dit gesprek met Rutte had gevoerd om ervoor te zorgen dat er maar "stemmen werden gevonden" om de EVP aan de macht te houden in het Europarlement omdat de Nederlandse EU-parlements verkiezingen een voor haar ongewelvallige uitslag hadden. Dan zou Thierry het op elke straathoek hoogstpersoonlijk uitschreeuwen, en terecht!quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dan lees je het begeleidend artikel toch lekker niet en luister je alleen naar de tape. Die staat er in zijn geheel op en word niet voorzien van welk commentaar dan ook. Dichter bij een feitelijke bron kom je niet.quote:En de politieke oriëntatie van de WaPo is wél van belang, want dat speelt een rol in hoe zij zaken framen en wat zij publiceren en wat niet.
Hij roept hier specifiek toe op? Dat heb ik dan even gemist, drop gerust even een linkje ..quote:Op maandag 4 januari 2021 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De president roept op tot het vervalsen van de verkiezingsuitslag, zodat hij als winnaar uit de bus komt. Dat is iets waar het volk absoluut van op de hoogte dient te zijn.
De VOLLEDIGE opname is toch vrijgegeven?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
het hele gesprek is online dus wat is het framen in deze?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
alle publieke info mag gedeeld wordenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Alles wat niet gunstig is voor Trump is blijkbaar maar een "frame" in plaats van een feitelijke weergave.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hele gesprek is online dus wat is het framen in deze?
Zeker, aangezien het hier gaat om een president die een andere gekozen volksvertegenwoordiger probeert te chanteren om zo de verkiezingen te manipuleren. Dat is strafbaar en openbare aanklagers moeten daar dus van weten zodat ze stappen kunnen ondernemen.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |