Mij lijkt het voldoende om simpelweg de procedure in gang te zetten. Dit is op de valreep een cadeautje voor de democraten. En zal waarschijnlijk gevolgen hebben voor eventuele aspiraties om in 2024 voor een tweede termijn te gaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou dat qua tijd uberhaupt nog kunnen in de komende 2 weken?
Ik zou niet weten waarom hij dat zou doen, tenzij er de komende dagen nog hele gekke dingen gaan gebeuren ..quote:Op maandag 4 januari 2021 08:35 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk dat Trump 19 januari het land uit vlucht.
Ik zie Trump niet voor een tweede termijn gaan in 2024, alsjeblieft niet zeg. Laat Nikki HaleyGodin het maar proberenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Mij lijkt het voldoende om simpelweg de procedure in gang te zetten. Dit is op de valreep een cadeautje voor de democraten. En zal waarschijnlijk gevolgen hebben voor eventuele aspiraties om in 2024 voor een tweede termijn te gaan.
Scherpquote:Op maandag 4 januari 2021 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
je pookje is pienterder heb ik de indruk
7 am to 7 pm op 5 januari. Dus 6 januari 1.00 Nederlandse tijd sluit het.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand hoe laat de stembureaus in Georgia morgen dichtgaan en hoe laat (NL tijd) er een voorlopige uitslag wordt verwacht? Gaan jullie opblijven zoals met de presidentsverkiezingen of horen jullie 't woensdagochtend wel?
Klopt, alhoewel hij niet afgezet is maar opgestapt. Zulk direct bewijs van verkiezingenbemoeienis is er bij Nixon nooit geweest. Zoals de hoofdonderzoeker van Watergate ook zegt:quote:Op maandag 4 januari 2021 09:12 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij is Nixon voor minder afgezet.
Ze willen het in ieder geval wel graag.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:08 schreef Nielsch het volgende:
Mag toch hopen dat de aanklager van Georgia gaat kijken of deze acties van Trump vallen onder afpersing en verkiezingsmanipulatie (tampering). Lock him up!
Vind het toch wel weer extra bijzonder dat hij achter de schermen ook zo is. Dat hij op Twitter zijn achterban opruit kan je nog als electorale overwegingen zien, maar hieruit blijkt dat de man echt koekoek is. Maar ook dat is niet echt een verrassing meer inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Mike het volgende:
Misschien ben ik door vier jaar Trump wat afgestompt, maar ik vond het telefoongesprek niet eens zo schokkend. Het was alsof Trump een collectie van z'n tweets voorlas. 'Fraude! Ik heb gewonnen! Georgia kan onmogelijk door Biden gewonnen zijn! 's Nachts waren opeens alle stemmen voor Biden!'. Een beetje schreeuwen tegen die Raffensperger.
Het is belachelijk gedrag voor een president, maar niks wat we nog niet eerder gezien hebben van Trump.
Die zitten in BNW tegenwoordig, hier doen we aan feiten en niet aan samenzweringenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:30 schreef Puddington het volgende:
De FOK! Trumpwebcare is trouwens behoorlijk stil.
Of op de frontpage, zo te zien.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zitten in BNW tegenwoordig, hier doen we aan feiten en niet aan samenzweringen
Wat mij altijd verbaast is dat zijn fans dat allemaal normaal vinden, dan krijg je toch het idee dat er bij veel van die mensen iets niet goed werkt in hun hoofd.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:08 schreef Montov het volgende:
Trump tweet van gisteren dat hij de lof verdient die Fauci nu ontvangt omdat Fauci voor hem werkt. Na maandenlang hem af te kraken. Hoe verzin je zo'n tenenkrommend minderwaardigheidscomplex.
Ik zie de Staat Georgia geen zaak beginnen tegen Trump voor verkiezingsfraude overigens. Noem mij maar cynisch maar ik zie het niet gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |