SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik begon het tweede semester met mijn scriptie, dat was ook de enige verplichting destijds. Genoeg tijd voor dit soort ongein dus.quote:
Mah scheelt dat ik voorheen met festivals als pinkpop en lowlands en dat kaliber ook wel eens in een pak rond heb gelopen met 'free hugs' eropquote:Op zondag 3 januari 2021 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze niet gecensureerd in de media en ook gewoon toegestaan als manifestatie.
Het verbaast me wel dat mensen zo bezig zijn met het mogen knuffelen dat ze ook ineens graag wildveemden knuffelen. Dat zou ik ook in niet corona-tijden niet graag doen. Misschien is dat wel mijn gebrek, hoor
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:50 schreef DireStraits7 het volgende:
Als we toch in de data duiken. Misschien kunnen we nog even terugkijken naar de mensen die zich het beste aan de maatregelen gehouden hebben en binnen gebleven zijn om te FOK!ken.
Oh ja, eerst nog de beste wensen voor iedereen! Vanaf hier kan het alleen maar beter worden.
Over het gehele jaar (vanaf de intelligente lockdown op 23 maart):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 23-03-2020 t/m 31-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 7952 DireStraits7
002 6012 WheeledWarrior
003 5787 Jor_Dii
004 5170 Predator40
005 5145 Elan
006 5066 Mammietje
007 4257 Vallon
008 4230 chratnox
009 4217 Tijger_m
010 4056 trein2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Ik heb ook wel het gevoel dat ik (dik) bovenaan sta, omdat ik het hele jaar door consequent ben blijven posten.
Dit was de lijst van de eerste golf (23/03 – 31/05):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 23-03-2020 t/m 31-05-2020
001 2475 DireStraits7
002 2063 _I
003 1743 Dven
004 1676 Zeroku
005 1654 Smack10
006 1606 Evenstar
007 1469 Vallon
008 1466 Jor_Dii
009 1429 Cesare-Borgia
010 1392 sjorsie1982SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is de lijst sinds de tweede golf (vanaf de persconferentie op 28/09):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 28-09-2020 t/m 31-12-2020
001 4084 Mammietje
002 3875 chratnox
003 3467 Tijger_m
004 3289 DireStraits7
005 3050 Predator40
006 3013 VoMy
007 2729 Jor_Dii
008 2587 Elan
009 2495 WheeledWarrior
010 2367 MomoTja, ik ben een soort dieseltje he?! Moest ff op gang komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ierland in strenge lockdown voor minstens een maand:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=true"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oefquote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef capricia het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=trueLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Kan iemand die cijfers van pletdecurve toelichten? In hoeverre bewegen ze weer de verkeerde kant op dan?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zag hier gisteren al een lijstje van hoe hun percentage positieve testen binnen 2 weken ontwikkeld was. Niet verbazingwekkend dat ze dit doen dus.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef capricia het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=true![]()
![]()
Het was niet mijn bewering, maar het aantal positief getesten die voor gisteren geregistreerd staan, zijn flink hoger dan voorgaande dagen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand die cijfers van pletdecurve toelichten? In hoeverre bewegen ze weer de verkeerde kant op dan?![]()
Een R van 1,8.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zag hier gisteren al een lijstje van hoe hun percentage positieve testen binnen 2 weken ontwikkeld was. Niet verbazingwekkend dat ze dit doen dus."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zijn er niet gewoon minder mensen naar de teststraat geweest met de jaarwisseling?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het was niet mijn bewering, maar het aantal positief getesten die voor gisteren geregistreerd staan, zijn flink hoger dan voorgaande dagen.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Wow ik sta nog nét in de top 100quote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tja, ik ben een soort dieseltje he?! Moest ff op gang komen!![]()
En ik maar denken dat ik hier niet zó actief was![]()
![]()
Daar zie je op welke dag de testen daadwerkelijk zijn afgenomen en positief teruggekomen. De cijfers die we hier om 15:15 hebben slechts een klein deel betrekking op testen die de afgelopen 24 uur zijn genomen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand die cijfers van pletdecurve toelichten? In hoeverre bewegen ze weer de verkeerde kant op dan?![]()
Dat denk ik ook. Zal een vertekend beeld geven van de afgelopen week, vermoed ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zijn er niet gewoon minder mensen naar de teststraat geweest met de jaarwisseling?
Komen vanaf nu de echte cijfers weer wat op tafel.![]()
Kan, daarom is het ook erg spannend wat er deze week gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zijn er niet gewoon minder mensen naar de teststraat geweest met de jaarwisseling?It's better to regret something you did than something you didn't do![]()
Als je naar events gaat om te knuffelen ben je wel een eckte kut FOK!ker. Iemand moet het zeggen.
Tijdens events ga je nl gewoon verder met FOK!ken of je gaat natuurlijk niet want grote bek, klein alles.
Maar goed, er was dus een event waarbij men Haga en Engel wil knuffelen?
*shookethGo hard or go home![]()
Ook een dieseltje toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow ik sta nog nét in de top 100![]()
En ik maar denken dat ik hier niet zó actief was![]()
We geven je nog ff...![]()
![]()
poe hee een R van 1.8In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik ben al door 3 mensen gebeld, dat ze morgen moeten laten testen. Zijn al ruim anderhalve week vrij. Zouden ze ook eerder al hebben kunnen laten doen zou ik zeggen. Kan toeval zijn natuurlijk.![]()
En heb je met alle 3 kerst gevierd?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:18 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben al door 3 mensen gebeld, dat ze morgen moeten laten testen. Zijn al ruim anderhalve week vrij. Zouden ze ook eerder al hebben kunnen laten doen zou ik zeggen. Kan toeval zijn natuurlijk.![]()
![]()
Kan ook toeval zijn natuurlijk!![]()
![]()
Nee, collega's.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En heb je met alle 3 kerst gevierd?![]()
![]()
Kan ook toeval zijn natuurlijk!![]()
![]()
Nog 5 dagen en ik ben terug in Nederland, hopelijk zonder de Britse variant van covid, ik heb niet het idee dat er de afgelopen 2 maanden veel veranderd of verbetert is in Nederland maar hier in het VK is het iig flink slechter geworden de afgelopen maanden.![]()
Owww.... dan is het best fijn dat ze al 1,5 week vrij zijn!quote:![]()
Wordt druk voor je op het werk dan dus.![]()
Als die R in Nederland ook 1.8 word hebben we binnen een aantal weken een enorm probleem.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ja, ik had liever gehad dat ze zich eerder had laden testen. Maar zogenaamd pas net klachten. En één iemand heeft geen klachten, maar heeft woensdag intiem contact gehad met iemand die achteraf positief bleek. Die kan zich na 5 dagen afzondering laten testen en indien negatief mag hij weer komen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Owww.... dan is het best fijn dat ze al 1,5 week vrij zijn!![]()
Wordt druk voor je op het werk dan dus.![]()
Britse variant hoeft niet mee als souvenir!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog 5 dagen en ik ben terug in Nederland, hopelijk zonder de Britse variant van covid, ik heb niet het idee dat er de afgelopen 2 maanden veel veranderd of verbetert is in Nederland maar hier in het VK is het iig flink slechter geworden de afgelopen maanden.![]()
Weet je zeker dat je al terugkomt? De vaccins gaan daar sneller dan hier!![]()
Hoewel wij al weken aftellen natuurlijk op de grote dag...![]()
![]()
![]()
In een paar weken tijd hè.quote:
Denk dat die Engelse variant daar mede een oorzaak van is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kom maar snel terug.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog 5 dagen en ik ben terug in Nederland, hopelijk zonder de Britse variant van covid, ik heb niet het idee dat er de afgelopen 2 maanden veel veranderd of verbetert is in Nederland maar hier in het VK is het iig flink slechter geworden de afgelopen maanden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is elke dag zo , niets bijzonders.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het was niet mijn bewering, maar het aantal positief getesten die voor gisteren geregistreerd staan, zijn flink hoger dan voorgaande dagen.
Dag n-1 ( het 1 na laatste rijtje) heeft altijd veruit de hoogste cijfers.
14-15 december staan overigens nog steeds met stip bovenaan, en zullen dat ws ook blijven.![]()
een engelse variant van het choina virusquote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef capricia het volgende:
[..]
In een paar weken tijd hè.
Denk dat die Engelse variant daar mede een oorzaak van is.
wow
en als die dan aankomt op schiphol, is het dan het schiphol virus?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 17:31:09 ]![]()
Ik kom in het VK niet in aanmerking voor het vaccin zijnde geen ingezetene of staatsburger en zoals het in het VK gedaan wordt wil ik dat ook geenszins.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Britse variant hoeft niet mee als souvenir!![]()
Weet je zeker dat je al terugkomt? De vaccins gaan daar sneller dan hier!![]()
Hoewel wij al weken aftellen natuurlijk op de grote dag...![]()
Als ik dan toch moet wachten doe ik dat liever in Nederland waar men hopelijk wel vaccins op de correcte wijze toedient.![]()
Alleen die paar huisartsen die dat willen, hoop ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2362932
Huisartsen ook eerder gevaccineerd. Zwalker de zwalk...
Anders hebben we een groot probleem.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Kunnen we al geld inzetten op wat de volgende groep wordt?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Huisartsen ook eerder gevaccineerd. Zwalker de zwalk...Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nee hoor, alle huisartsen worden door het leger onder dwang gevaccineerd, natuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alleen die paar huisartsen die dat willen, hoop ik.
Anders hebben we een groot probleem.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 17:36:28 ]![]()
Dat weet ik. Ik bedoelde meer dat het getal hoger was dan er voorgaande dagen bij 'gisteren' werd genoteerd.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat is elke dag zo , niets bijzonders.
Dag n-1 ( het 1 na laatste rijtje) heeft altijd veruit de hoogste cijfers.
14-15 december staan overigens nog steeds met stip bovenaan, en zullen dat ws ook blijven.
Maar zoals al gezegd, het was ook niet mijn bewering dat het flink de verkeerde kant opging. Ik denk dat we nu meer betrouwbare cijfers (meer testen) weer krijgen na al die feestdagen.![]()
14 december lijkt inderdaad voorlopig de piek te blijven.
Hoop ik.![]()
![]()
Wat ik precies denk ga ik niet zeggen; dat kost me een ban namelijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, alle huisartsen worden door het leger onder dwang gevaccineerd, natuurlijk.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Wie word er nu echt als eerste gevaccineerd? Ik vind het een beetje verwarrend worden. Eerst de essentiele zorg medewerkers/huisartsen, of toch verpleeghuiszorg, etc?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Huisartsen ook eerder gevaccineerd. Zwalker de zwalk...![]()
Buschauffeursquote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we al geld inzetten op wat de volgende groep wordt?![]()
![]()
![]()
'Jouw' cluppie?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
![]()
Sorry....![]()
![]()
![]()
Zou Hugo het zelf wel weten?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wie word er nu echt als eerste gevaccineerd? Ik vind het een beetje verwarrend worden. Eerst de essentiele zorg medewerkers/huisartsen, of toch verpleeghuiszorg, etc?![]()
Dat kost het niet, dat levert het op.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat ik precies denk ga ik niet zeggen; dat kost me een ban namelijk.![]()
![]()
Jij bent als eerste! En jij bent als eerste! En jij bent als eerste! Iedereen is als eerste!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wie word er nu echt als eerste gevaccineerd? Ik vind het een beetje verwarrend worden. Eerst de essentiele zorg medewerkers/huisartsen, of toch verpleeghuiszorg, etc?![]()
![]()
Het zou me in elk geval niet verbazen.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
De volgorde waarop groepen straks gevaccineerd worden is de volgorde waarin ze ophef hebben gemaakt in de media![]()
![]()
Wel erg benieuwd welke belangengroep zich morgen gaat melden.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Huisartsen ook eerder gevaccineerd. Zwalker de zwalk...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
* Tijger_m gaat ophef maken in de mediaquote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef Tijn het volgende:
De volgorde waarop groepen straks gevaccineerd worden is de volgorde waarin ze ophef hebben gemaakt in de media![]()
![]()
Black Lives Matterquote:Op zondag 3 januari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel erg benieuwd welke belangengroep zich morgen gaat melden.![]()
Laten wij er ook voor gaan, Tijn!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef Tijn het volgende:
De volgorde waarop groepen straks gevaccineerd worden is de volgorde waarin ze ophef hebben gemaakt in de media
#ophef!
![]()
Wilders zou groot voorstander zijn, denk ik. Die wilde de mensen van allochtone afkomst uit de IC's hebben, tenslottequote:![]()
![]()
aah ziekmeldingen incoming..quote:Op zondag 3 januari 2021 17:18 schreef Hamzoef het volgende:
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."quote:Op zondag 3 januari 2021 17:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten wij er ook voor gaan, Tijn!
#ophef!![]()
Haal dat clownsgezichtje maar weg want daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef Tijn het volgende:
Men verwacht nu dat medio februari de UK variant ook hier de overhand ZOU KUNNEN nemen volgens de berekeningen adhv die van het OMT (momenteel 1-5% van alle gevallen is de UK variant).quote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef capricia het volgende:
[..]
In een paar weken tijd hè.
Denk dat die Engelse variant daar mede een oorzaak van is.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wegens het belang van de voortgang van de onmisbare visie en adviezen vanaf het FOMT acht het ministerie van VWS het van de grootste prioriteit dat deze groep met voorrang ingeënt wordt.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."![]()
![]()
Sorry hoor maar als we nu allemaal eens een beetje logisch nadenken?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haal dat clownsgezichtje maar weg want daar komt het wel op neer.
Waar liggen de grootste problemen nu? Bij de zorg, teveel personeel ziek of in quarantaine. Wie ga je dan eerst vaccineren? Juist. De zorg dus.
WIe heeft er het meeste contact met de meest kwetsbare groepen? Eerste lijnszorg. Dus wie ga je dan als eerste vaccineren?
Daarna ga je op volgorde van kwetsbaarheid vaccineren, dat is, dacht ik, al heel lang de standaard methode.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 17:48:19 ]![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Huisartsen ook eerder gevaccineerd. Zwalker de zwalk...![]()
![]()
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Waarom wil je zo graag dat het doorgaat? Baudet en Van Haga zullen weinig zetels halen in Maart.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben vandaag naar een manifestatie geweest waar o.a. Van Haga (en TisjeboyJay, en Willem Engel, en de kleine activist, enenen, ja al dat volk was er en ja ik heb ze allemaal een knuffel gegeven en met ze op de foto geweest) was en ik heb even met hem staan te buurten. Ik had eerder hier al mijn zorgen geuit over of er uberhaupt wel verkiezingen gaan komen in maart. Die komen er, ze zijn er druk mee bezig. Op 1 voorwaarde, zolang VVD zo blijft in de peilingen.
Aardig BNW weer misschien, maar in 2 maanden tijd kan een hoop gebeuren.
Maar redelijke geruststelling om het van een insider te horen. Want ik had er echt een hard hoofd in.
Denk dat ze meer kans op in een zomerse periode als er toenemende frustratie is over nog bestaande maatregelen.- verwijderd door admin -![]()
dat weten ze nog niet eens....quote:Op zondag 3 januari 2021 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wie word er nu echt als eerste gevaccineerd? Ik vind het een beetje verwarrend worden. Eerst de essentiele zorg medewerkers/huisartsen, of toch verpleeghuiszorg, etc?
Wat serieus mooie nieuwe groepen zouden zijn: mensen in de essentiële beroepen en mensen die niet vanuit huis kunnen werken.![]()
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat het doorgaat? Baudet en Van Haga zullen weinig zetels halen in Maart.
Denk dat ze meer kans op in een zomerse periode als er toenemende frustratie is over nog bestaande maatregelen.![]()
kassièresquote:
vakkenvullerswoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Mantelzorg had zich in december al gemeld .....quote:Op zondag 3 januari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel erg benieuwd welke belangengroep zich morgen gaat melden.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Goed leiderschap weer Hugo! Opkrassen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haal dat clownsgezichtje maar weg want daar komt het wel op neer.zie email 27 oktober![]()
als dat echt zo is zijn versoepelingen tot april uitgeslotenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men verwacht nu dat medio februari de UK variant ook hier de overhand ZOU KUNNEN nemen volgens de berekeningen adhv die van het OMT (momenteel 1-5% van alle gevallen is de UK variant).woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als we nu allemaal eens een beetje logisch nadenken?
Waar liggen de grootste problemen nu? Bij de zorg, teveel personeel ziek of in quarantaine. Wie ga je dan eerst vaccineren? Juist. De zorg dus.
WIe heeft er het meeste contact met de meest kwetsbare groepen? Eerste lijnszorg. Dus wie ga je dan als eerste vaccineren?
Daarna ga je op volgorde van kwetsbaarheid vaccineren, dat is, dacht ik, al heel lang de standaard methode.![]()
Hubert Bruls?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Hebben obesitaspatienten ook een woordvoerder?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dat is inderdaad ridicuul, ja. Het speelt overigens niet alleen in Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.![]()
"insiders"quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.![]()
Nee, precies!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.
Wat dat betreft kan zelfs ik er nog meer zinnigs over zeggen!![]()
Ons bedrijf is hard aan het werk voor onderdelen om de verkiezingen coronaproof te maken!![]()
En jaaa.... we werken hard door...![]()
![]()
Het is een koekje van eigen deeg. Precies de tactiek die Hugo de Jonge zelf gebruikt als-ie iets erdoor wil drukken.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.![]()
Heb wel medelijden met van Haga dat hij nu allerlei idioten moeten knuffelen, omdat hij politiek gezien een niche markt probeert te bereiken.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.
Jensen blijft in ieder geval nog gewoon weg bij dit soort bijeenkomsten.- verwijderd door admin -![]()
Toevallig net Hugo gesproken, hij is akkoord. Wel mits @Lenny_Leonard de vaccinaties komt zetten.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."
Vaccinaties vinden plaats op volgorde van meeste posts in het COR forum, van veel naar weinig posts. Mods hebben geen prio in vaccinaties![]()
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:55 schreef groenen het volgende:
[..]
Heb wel medelijden met van Haga dat hij nu allerlei idioten moeten knuffelen, omdat hij politiek gezien een niche markt probeert te bereiken.![]()
Tja... keuzes he?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toevallig net Hugo gesproken, hij is akkoord. Wel mits @:Lenny_Leonard de vaccinaties komt zetten.
Vaccinaties vinden plaats op volgorde van meeste posts in het COR forum, van veel naar weinig posts. Mods hebben geen prio in vaccinaties![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een beetje logisch nadenkt, kom je erachter dat het vaccineren van de zorg maar een paar miezerige procentjes op de capaciteit scheelt.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als we nu allemaal eens een beetje logisch nadenken?
Waar liggen de grootste problemen nu? Bij de zorg, teveel personeel ziek of in quarantaine. Wie ga je dan eerst vaccineren? Juist. De zorg dus.Antifa![]()
Ik kan volgende week op naar de kroeg!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toevallig net Hugo gesproken, hij is akkoord. Wel mits @:Lenny_Leonard de vaccinaties komt zetten.
Omdat ik het belangrijk vind voor de democratie.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat het doorgaat? Baudet en Van Haga zullen weinig zetels halen in Maart.
Denk dat ze meer kans op in een zomerse periode als er toenemende frustratie is over nog bestaande maatregelen.
Ik ben van mening dat onze democratie opzij wordt geschoven met sommige coronamaatregelen, ook al zijn deze tijdelijk.
Overigens heb ik nog geen flauw idee op wie ik ga stemmen. Alleen op wie zeker niet.![]()
dat is nu al gaande, gezien de historie met dit virus.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men verwacht nu dat medio februari de UK variant ook hier de overhand ZOU KUNNEN nemen volgens de berekeningen adhv die van het OMT (momenteel 1-5% van alle gevallen is de UK variant).![]()
Is de eigenaar van de kroeg dan ook een grote poster hier?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan volgende week op naar de kroeg!
Twiddel![]()
Gelukkig sta ik op de 14e plaatsquote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vaccinaties vinden plaats op volgorde van meeste posts in het COR forum, van veel naar weinig posts. Mods hebben geen prio in vaccinaties
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef capricia het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=trueWeer een land dat altijd maar uitgaat van het optimistische scenario dus.quote:Mr Martin said the new coronavirus variant , which was confirmed as present in the country on 24 December, was "spreading at a rate that has surpassed the most pessimistic models available to us".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
De hoerenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NS personeel of ambtenaren.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we al geld inzetten op wat de volgende groep wordt?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Hebben obesitaspatienten ook een woordvoerder?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Supermarktmedewerkers!!!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we al geld inzetten op wat de volgende groep wordt?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Docentenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wil je dat ik het van tevoren zeg als het pijn doet?![]()
Echt niet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Mooi, dan ben ik volgend jaar mei aan de beurt (en dan hebben we al groepsimmuniteit).quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vaccinaties vinden plaats op volgorde van meeste posts in het COR forum, van veel naar weinig posts. Mods hebben geen prio in vaccinaties´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
* Tijger_m gaat de ophef maken in de pers, mods moeten uiteraard voorrang krijgenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Gommers heeft zelf al een soort van toegegeven dit opzettelijk te hebben gedaan. Als men achter de schermen niet wil luisteren en het te traag oppakt, dan maar voor de schermen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.
Netjes is het misschien niet, maar soms is het nodig en ik kan het ze niet kwalijk nemen.![]()
* LTVDK sluit zich aan ondanks geen mod maar wel vinkje.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m gaat de ophef maken in de pers, mods moeten uiteraard voorrang krijgenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |