SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik begon het tweede semester met mijn scriptie, dat was ook de enige verplichting destijds. Genoeg tijd voor dit soort ongein dus.quote:
Mah scheelt dat ik voorheen met festivals als pinkpop en lowlands en dat kaliber ook wel eens in een pak rond heb gelopen met 'free hugs' eropquote:Op zondag 3 januari 2021 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze niet gecensureerd in de media en ook gewoon toegestaan als manifestatie.
Het verbaast me wel dat mensen zo bezig zijn met het mogen knuffelen dat ze ook ineens graag wildveemden knuffelen. Dat zou ik ook in niet corona-tijden niet graag doen. Misschien is dat wel mijn gebrek, hoor
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:50 schreef DireStraits7 het volgende:
Als we toch in de data duiken. Misschien kunnen we nog even terugkijken naar de mensen die zich het beste aan de maatregelen gehouden hebben en binnen gebleven zijn om te FOK!ken.
Oh ja, eerst nog de beste wensen voor iedereen! Vanaf hier kan het alleen maar beter worden.
Over het gehele jaar (vanaf de intelligente lockdown op 23 maart):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 23-03-2020 t/m 31-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 7952 DireStraits7
002 6012 WheeledWarrior
003 5787 Jor_Dii
004 5170 Predator40
005 5145 Elan
006 5066 Mammietje
007 4257 Vallon
008 4230 chratnox
009 4217 Tijger_m
010 4056 trein2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Ik heb ook wel het gevoel dat ik (dik) bovenaan sta, omdat ik het hele jaar door consequent ben blijven posten.
Dit was de lijst van de eerste golf (23/03 – 31/05):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 23-03-2020 t/m 31-05-2020
001 2475 DireStraits7
002 2063 _I
003 1743 Dven
004 1676 Zeroku
005 1654 Smack10
006 1606 Evenstar
007 1469 Vallon
008 1466 Jor_Dii
009 1429 Cesare-Borgia
010 1392 sjorsie1982SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is de lijst sinds de tweede golf (vanaf de persconferentie op 28/09):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 28-09-2020 t/m 31-12-2020
001 4084 Mammietje
002 3875 chratnox
003 3467 Tijger_m
004 3289 DireStraits7
005 3050 Predator40
006 3013 VoMy
007 2729 Jor_Dii
008 2587 Elan
009 2495 WheeledWarrior
010 2367 MomoTja, ik ben een soort dieseltje he?! Moest ff op gang komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ierland in strenge lockdown voor minstens een maand:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=true"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oefquote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef capricia het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=trueLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Kan iemand die cijfers van pletdecurve toelichten? In hoeverre bewegen ze weer de verkeerde kant op dan?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zag hier gisteren al een lijstje van hoe hun percentage positieve testen binnen 2 weken ontwikkeld was. Niet verbazingwekkend dat ze dit doen dus.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef capricia het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=true![]()
![]()
Het was niet mijn bewering, maar het aantal positief getesten die voor gisteren geregistreerd staan, zijn flink hoger dan voorgaande dagen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand die cijfers van pletdecurve toelichten? In hoeverre bewegen ze weer de verkeerde kant op dan?![]()
Een R van 1,8.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zag hier gisteren al een lijstje van hoe hun percentage positieve testen binnen 2 weken ontwikkeld was. Niet verbazingwekkend dat ze dit doen dus."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zijn er niet gewoon minder mensen naar de teststraat geweest met de jaarwisseling?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het was niet mijn bewering, maar het aantal positief getesten die voor gisteren geregistreerd staan, zijn flink hoger dan voorgaande dagen.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Wow ik sta nog nét in de top 100quote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tja, ik ben een soort dieseltje he?! Moest ff op gang komen!![]()
En ik maar denken dat ik hier niet zó actief was![]()
![]()
Daar zie je op welke dag de testen daadwerkelijk zijn afgenomen en positief teruggekomen. De cijfers die we hier om 15:15 hebben slechts een klein deel betrekking op testen die de afgelopen 24 uur zijn genomen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand die cijfers van pletdecurve toelichten? In hoeverre bewegen ze weer de verkeerde kant op dan?![]()
Dat denk ik ook. Zal een vertekend beeld geven van de afgelopen week, vermoed ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zijn er niet gewoon minder mensen naar de teststraat geweest met de jaarwisseling?
Komen vanaf nu de echte cijfers weer wat op tafel.![]()
Kan, daarom is het ook erg spannend wat er deze week gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zijn er niet gewoon minder mensen naar de teststraat geweest met de jaarwisseling?It's better to regret something you did than something you didn't do![]()
Als je naar events gaat om te knuffelen ben je wel een eckte kut FOK!ker. Iemand moet het zeggen.
Tijdens events ga je nl gewoon verder met FOK!ken of je gaat natuurlijk niet want grote bek, klein alles.
Maar goed, er was dus een event waarbij men Haga en Engel wil knuffelen?
*shookethGo hard or go home![]()
Ook een dieseltje toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow ik sta nog nét in de top 100![]()
En ik maar denken dat ik hier niet zó actief was![]()
We geven je nog ff...![]()
![]()
poe hee een R van 1.8In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik ben al door 3 mensen gebeld, dat ze morgen moeten laten testen. Zijn al ruim anderhalve week vrij. Zouden ze ook eerder al hebben kunnen laten doen zou ik zeggen. Kan toeval zijn natuurlijk.![]()
En heb je met alle 3 kerst gevierd?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:18 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben al door 3 mensen gebeld, dat ze morgen moeten laten testen. Zijn al ruim anderhalve week vrij. Zouden ze ook eerder al hebben kunnen laten doen zou ik zeggen. Kan toeval zijn natuurlijk.![]()
![]()
Kan ook toeval zijn natuurlijk!![]()
![]()
Nee, collega's.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En heb je met alle 3 kerst gevierd?![]()
![]()
Kan ook toeval zijn natuurlijk!![]()
![]()
Nog 5 dagen en ik ben terug in Nederland, hopelijk zonder de Britse variant van covid, ik heb niet het idee dat er de afgelopen 2 maanden veel veranderd of verbetert is in Nederland maar hier in het VK is het iig flink slechter geworden de afgelopen maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |