Ik heb vanaf volgende week mijn eerste twee weken vakantie van het jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben echt toe aan het weekend. Of sowieso een vakantie van een maand of 6.
Toevallig zeg. Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week mijn eerste twee weken vakantie van het jaar.
Ik niet, ik heb alleen de 25e vrij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week mijn eerste twee weken vakantie van het jaar.
Ik ga straks voor het eerst in een half jaartje een beetje hardlopen! Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik de mention kreeg dacht ik die zal wel gesport hebben
Geen dagen meer over?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb alleen de 25e vrij.
Ik moet dan gewoon werken. Coronazooiquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb alleen de 25e vrij.
Bij mij zijn het projecten die live moeten op 01/01/2021. En net deze week, krijgt 1 van mijn teamleden Corona en dondert een ander van z'n fiets.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet dan gewoon werken. Coronazooi
Woning in De Pijp?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:wereldgozer![]()
![]()
![]()
Announce een vliegtuig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Woning in De Pijp?
Ligt bijna in de Bijlmer joh
Dan kun je evengoed toch wel achter een computer zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij zijn het projecten die live moeten op 01/01/2021. En net deze week, krijgt 1 van mijn teamleden Corona en dondert een ander van z'n fiets.
Nee, hij heeft z'n duim gebroken en blijkbaar krijg je in Duitsland (net als in België) een doktersbriefje waarop staat hoe lang je ziek thuis mag blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je evengoed toch wel achter een computer zitten.
Ja, wij krijgen rust vanwege onze glorieuze passage in de EL.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
Oh er is blijkbaar ook bekervoetbal deze week
Doen zeker alleen maar kleine clubjes aan mee deze ronde?
Klopt. Voornamelijk provincieclubjes zoals Groningen, PSV en Utrecht doen deze ronde mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
Oh er is blijkbaar ook bekervoetbal deze week
Doen zeker alleen maar kleine clubjes aan mee deze ronde?
Wat een mietjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij heeft z'n duim gebroken en blijkbaar krijg je in Duitsland (net als in België) een doktersbriefje waarop staat hoe lang je ziek thuis mag blijven.
Met een gebroken duim kun je prima werken. Wat een aanstellerquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij heeft z'n duim gebroken en blijkbaar krijg je in Duitsland (net als in België) een doktersbriefje waarop staat hoe lang je ziek thuis mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |