Laten wij er ook voor gaan, Tijn!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef Tijn het volgende:
De volgorde waarop groepen straks gevaccineerd worden is de volgorde waarin ze ophef hebben gemaakt in de media
Wilders zou groot voorstander zijn, denk ik. Die wilde de mensen van allochtone afkomst uit de IC's hebben, tenslottequote:
aah ziekmeldingen incoming..quote:Op zondag 3 januari 2021 17:18 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben al door 3 mensen gebeld, dat ze morgen moeten laten testen. Zijn al ruim anderhalve week vrij. Zouden ze ook eerder al hebben kunnen laten doen zou ik zeggen. Kan toeval zijn natuurlijk.
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."quote:Op zondag 3 januari 2021 17:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten wij er ook voor gaan, Tijn!
#ophef!
Haal dat clownsgezichtje maar weg want daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef Tijn het volgende:
De volgorde waarop groepen straks gevaccineerd worden is de volgorde waarin ze ophef hebben gemaakt in de media
Men verwacht nu dat medio februari de UK variant ook hier de overhand ZOU KUNNEN nemen volgens de berekeningen adhv die van het OMT (momenteel 1-5% van alle gevallen is de UK variant).quote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef capricia het volgende:
[..]
In een paar weken tijd hè.
Denk dat die Engelse variant daar mede een oorzaak van is.
Wegens het belang van de voortgang van de onmisbare visie en adviezen vanaf het FOMT acht het ministerie van VWS het van de grootste prioriteit dat deze groep met voorrang ingeënt wordt.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."
Sorry hoor maar als we nu allemaal eens een beetje logisch nadenken?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haal dat clownsgezichtje maar weg want daar komt het wel op neer.
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS: "Gebruikers van Fok! Forum zijn 'in intensief overleg' met de minister van Volksgezondheid."
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2362932
Huisartsen ook eerder gevaccineerd. Zwalker de zwalk...
Waarom wil je zo graag dat het doorgaat? Baudet en Van Haga zullen weinig zetels halen in Maart.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben vandaag naar een manifestatie geweest waar o.a. Van Haga (en TisjeboyJay, en Willem Engel, en de kleine activist, enenen, ja al dat volk was er en ja ik heb ze allemaal een knuffel gegeven en met ze op de foto geweest) was en ik heb even met hem staan te buurten. Ik had eerder hier al mijn zorgen geuit over of er uberhaupt wel verkiezingen gaan komen in maart. Die komen er, ze zijn er druk mee bezig. Op 1 voorwaarde, zolang VVD zo blijft in de peilingen.
Aardig BNW weer misschien, maar in 2 maanden tijd kan een hoop gebeuren.
Maar redelijke geruststelling om het van een insider te horen. Want ik had er echt een hard hoofd in.
dat weten ze nog niet eens....quote:Op zondag 3 januari 2021 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wie word er nu echt als eerste gevaccineerd? Ik vind het een beetje verwarrend worden. Eerst de essentiele zorg medewerkers/huisartsen, of toch verpleeghuiszorg, etc?
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat het doorgaat? Baudet en Van Haga zullen weinig zetels halen in Maart.
Denk dat ze meer kans op in een zomerse periode als er toenemende frustratie is over nog bestaande maatregelen.
kassièresquote:
Mantelzorg had zich in december al gemeld .....quote:Op zondag 3 januari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel erg benieuwd welke belangengroep zich morgen gaat melden.
Goed leiderschap weer Hugo! Opkrassen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haal dat clownsgezichtje maar weg want daar komt het wel op neer.
als dat echt zo is zijn versoepelingen tot april uitgeslotenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men verwacht nu dat medio februari de UK variant ook hier de overhand ZOU KUNNEN nemen volgens de berekeningen adhv die van het OMT (momenteel 1-5% van alle gevallen is de UK variant).
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als we nu allemaal eens een beetje logisch nadenken?
Waar liggen de grootste problemen nu? Bij de zorg, teveel personeel ziek of in quarantaine. Wie ga je dan eerst vaccineren? Juist. De zorg dus.
WIe heeft er het meeste contact met de meest kwetsbare groepen? Eerste lijnszorg. Dus wie ga je dan als eerste vaccineren?
Daarna ga je op volgorde van kwetsbaarheid vaccineren, dat is, dacht ik, al heel lang de standaard methode.
Hubert Bruls?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Hebben obesitaspatienten ook een woordvoerder?
Dat is inderdaad ridicuul, ja. Het speelt overigens niet alleen in Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.
"insiders"quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.
Nee, precies!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Buiten dat hebben noch Van Haga, Baudet of Engel ook maar iets in te brengen of enige kennis die wij niet hebben over het al dan niet doorgaan van de verkiezingen.
Het is een koekje van eigen deeg. Precies de tactiek die Hugo de Jonge zelf gebruikt als-ie iets erdoor wil drukken.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met de volgorde, maar dat deze blijkbaar via de media afgedwongen moet worden.
Heb wel medelijden met van Haga dat hij nu allerlei idioten moeten knuffelen, omdat hij politiek gezien een niche markt probeert te bereiken.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toevallig net Hugo gesproken, hij is akkoord. Wel mits @Lenny_Leonard de vaccinaties komt zetten.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:55 schreef groenen het volgende:
[..]
Heb wel medelijden met van Haga dat hij nu allerlei idioten moeten knuffelen, omdat hij politiek gezien een niche markt probeert te bereiken.
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toevallig net Hugo gesproken, hij is akkoord. Wel mits @:Lenny_Leonard de vaccinaties komt zetten.
Vaccinaties vinden plaats op volgorde van meeste posts in het COR forum, van veel naar weinig posts. Mods hebben geen prio in vaccinaties
Als je een beetje logisch nadenkt, kom je erachter dat het vaccineren van de zorg maar een paar miezerige procentjes op de capaciteit scheelt.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als we nu allemaal eens een beetje logisch nadenken?
Waar liggen de grootste problemen nu? Bij de zorg, teveel personeel ziek of in quarantaine. Wie ga je dan eerst vaccineren? Juist. De zorg dus.
Ik kan volgende week op naar de kroeg!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toevallig net Hugo gesproken, hij is akkoord. Wel mits @:Lenny_Leonard de vaccinaties komt zetten.
Vaccinaties vinden plaats op volgorde van meeste posts in het COR forum, van veel naar weinig posts. Mods hebben geen prio in vaccinaties
Omdat ik het belangrijk vind voor de democratie.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat het doorgaat? Baudet en Van Haga zullen weinig zetels halen in Maart.
Denk dat ze meer kans op in een zomerse periode als er toenemende frustratie is over nog bestaande maatregelen.
dat is nu al gaande, gezien de historie met dit virus.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men verwacht nu dat medio februari de UK variant ook hier de overhand ZOU KUNNEN nemen volgens de berekeningen adhv die van het OMT (momenteel 1-5% van alle gevallen is de UK variant).
Is de eigenaar van de kroeg dan ook een grote poster hier?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan volgende week op naar de kroeg!
Gelukkig sta ik op de 14e plaatsquote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:02 schreef capricia het volgende:
Ierland in strenge lockdown voor minstens een maand:
https://www.bbc.com/news/(...)tter_impression=true
Weer een land dat altijd maar uitgaat van het optimistische scenario dus.quote:Mr Martin said the new coronavirus variant , which was confirmed as present in the country on 24 December, was "spreading at a rate that has surpassed the most pessimistic models available to us".
De hoerenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we al geld inzetten op wat de volgende groep wordt?
NS personeel of ambtenaren.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Hebben obesitaspatienten ook een woordvoerder?
Supermarktmedewerkers!!!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Docentenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wil je dat ik het van tevoren zeg als het pijn doet?![]()
Mooi, dan ben ik volgend jaar mei aan de beurt (en dan hebben we al groepsimmuniteit).quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
* Tijger_m gaat de ophef maken in de pers, mods moeten uiteraard voorrang krijgenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gommers heeft zelf al een soort van toegegeven dit opzettelijk te hebben gedaan. Als men achter de schermen niet wil luisteren en het te traag oppakt, dan maar voor de schermen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |