Ja of Charlotte.quote:
Of Charlottequote:
Ocesjaan...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
Splinter zou als meisje anders Zee hebben geheten__ niet veel beter
Wat een zeemol (zemel) naamquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
Splinter zou als meisje anders Zee hebben geheten__ niet veel beter
Die heeft vast niet de snelste tijd met vragen invullen als ze haar leesbril ook nog moet zoeken.quote:
Charlotte vind ik wel leuk.quote:
Dat zijn wel de smaakmakers ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef essnhills het volgende:
Zolang Rocky, Lakshmi en Joshua er nog maar in blijven vind ik het best
Ik vind Charlotte verre van aantrekkelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef superniger het volgende:
Mensen die Charlotte eruit willen.
Allemaal van de verkeerde kant.
Was dat niet voor het laatst in het seizoen van Yvon Jaspers?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Laat de groep eens doorgaan in zijn geheel in aflevering 1. Heb je die "cliff" hanger ook alvast gehad.
Jij bent dus ook voor Charlotte en Lakhsmi in de finale?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef superniger het volgende:
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Charlotte verre van aantrekkelijk
Zou weleens aardig zijn ja. Kun je de mensen ook iets beter leren kennen. En wat beter zien wie de mol zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Laat de groep eens doorgaan in zijn geheel in aflevering 1. Heb je die "cliff" hanger ook alvast gehad.
Met de procenten op het scherm ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat niet voor het laatst in het seizoen van Yvon Jaspers?
NSB’ers?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef superniger het volgende:
quote:
Ik vind hem prima ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:27 schreef essnhills het volgende:
Ik vind Splinter ook wel leuk. Niet verkeerd om zo'n type er in te hebben denk ik
Lakshmi wel in elk gevalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
Marije krijgt zometeen een scherm met de kleur van haar haar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben altijd de eerste afvaller, slik dat ben ik.
Ja same dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef essnhills het volgende:
Oh, nou, daar gaat de enige die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |