Ja of Charlotte.quote:
Of Charlottequote:
Ocesjaan...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
Splinter zou als meisje anders Zee hebben geheten__ niet veel beter
Wat een zeemol (zemel) naamquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
Splinter zou als meisje anders Zee hebben geheten__ niet veel beter
Die heeft vast niet de snelste tijd met vragen invullen als ze haar leesbril ook nog moet zoeken.quote:
Charlotte vind ik wel leuk.quote:
Dat zijn wel de smaakmakers ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef essnhills het volgende:
Zolang Rocky, Lakshmi en Joshua er nog maar in blijven vind ik het best
Ik vind Charlotte verre van aantrekkelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef superniger het volgende:
Mensen die Charlotte eruit willen.
Allemaal van de verkeerde kant.
Was dat niet voor het laatst in het seizoen van Yvon Jaspers?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Laat de groep eens doorgaan in zijn geheel in aflevering 1. Heb je die "cliff" hanger ook alvast gehad.
Jij bent dus ook voor Charlotte en Lakhsmi in de finale?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef superniger het volgende:
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Charlotte verre van aantrekkelijk
Zou weleens aardig zijn ja. Kun je de mensen ook iets beter leren kennen. En wat beter zien wie de mol zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Laat de groep eens doorgaan in zijn geheel in aflevering 1. Heb je die "cliff" hanger ook alvast gehad.
Met de procenten op het scherm ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat niet voor het laatst in het seizoen van Yvon Jaspers?
NSB’ers?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef superniger het volgende:
quote:
Ik vind hem prima ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:27 schreef essnhills het volgende:
Ik vind Splinter ook wel leuk. Niet verkeerd om zo'n type er in te hebben denk ik
Lakshmi wel in elk gevalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
Marije krijgt zometeen een scherm met de kleur van haar haar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben altijd de eerste afvaller, slik dat ben ik.
Ja same dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef essnhills het volgende:
Oh, nou, daar gaat de enige die ik ken
Dat geldt ook voor mijquote:
quote:
Jij kent Joshua niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef essnhills het volgende:
Oh, nou, daar gaat de enige die ik ken
Ja, maar die draait ook al jaren mee, in 1980 bij Veronica begonnen hoorde ik, dus hoe oud is hij? 65? 70?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent Joshua niet?
Zeker bij alles van de Chef eenIngevuld?
Tot het onze neus uitkomt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:31 schreef Drekkoning het volgende:
Hahaha ze gaan echt elke aflevering lasergamen
Ik maakte er nog een grapje over
Hopelijk doet iedereen dat i.p.v. blijven zitten voor Matthijs zoals ze dat toch vooral gepland hebben.quote:
Vond het ook nog wel ok, maar wel vrij chaotisch en niet echt opdrachten waar je aandacht bij bleef hangen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:33 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het voor een eerste aflevering eigenlijk heel leuk. Normaal gesproken gebeurt er helemaal niets in die eerste aflevering
63quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, maar die draait ook al jaren mee, in 1980 bij Veronica begonnen hoorde ik, dus hoe oud is hij? 65? 70?
Ze kan fenomenaal likken ook nog.quote:
Nee klopt. Maar dat heb je altijd aan het begin. Maar in vergelijking met andere 1e afleveringen vond ik deze echt leukquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vond het ook nog wel ok, maar wel vrij chaotisch en niet echt opdrachten waar je aandacht bij bleef hangen.
Nooit van gehoord, misschien vroeger op de radio eens maar nooit opgeslagen. M'n man kende 'm wel gelijk als de treinenfapper, die houdt er schijnbaar on the side nog een treinverzameling op naquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef kipknots het volgende:
Kennen zoveel mensen Erik niet dan? Dat vond ik misschien wel het meest bekende gezicht (naast Remco). Chef's special kan ik natuurlijk ook wel, maar Joshua herkende ik toch niet meteen.
Hij heeft als het goed is een heel spoornetwerk in zijn achtertuin liggenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, misschien vroeger op de radio eens maar nooit opgeslagen. M'n man kende 'm wel gelijk als de treinenfapper, die houdt er schijnbaar on the side nog een treinverzameling op na
Je moet ook maar net naar de zender hebben geluisterd waar hij DJ was hè?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef kipknots het volgende:
Kennen zoveel mensen Erik niet dan? Dat vond ik misschien wel het meest bekende gezicht (naast Remco). Chef's special kan ik natuurlijk ook wel, maar Joshua herkende ik toch niet meteen.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef kipknots het volgende:
Een compleet spoor door z'n tuin...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, misschien vroeger op de radio eens maar nooit opgeslagen. M'n man kende 'm wel gelijk als de treinenfapper, die houdt er schijnbaar on the side nog een treinverzameling op na
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Veronica als radiozender, de bakermat van de hedendaagse radio, niet kennen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook maar net naar de zender hebben geluisterd waar hij DJ was hè?
Ja dat is bizar, die heeft voor een fortuin aan treinspul.quote:
De man is multimiljonair, die lacht om die paar euro's in de pot...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is bizar, die heeft voor een fortuin aan treinspul.
Ja hij wel. De rest kan dat geld wel goed gebruiken, die zullen niet zo rijk zijn. Al doen die het vooral voor de roem die ze hierna kunnen cashen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De man is multimiljonair, die lacht om die paar euro's in de pot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |