quote:
quote:
Mijn eerste associatie was ademnoodquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ga in de app een Linda, Roos en Jessica doen (voor de ouderen onder ons).
Denk dat ik me dit jaar maar weer ga richten op de prono, want van de app komt weinig terecht.
Benieuwd hoe de dynamiek in de groep zal zijn, want er zitten wel wat aparte (uiteenlopende) types tussen.
Ik ben benieuwd waar het is, en hoe ze met Corona zijn omgegaanquote:
Land is al bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar het is, en hoe ze met Corona zijn omgegaan
Ik heb het niet gevolgd..quote:
Zo doen ze gewoon het hele seizoenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Redelijk coronaproof zo, lijkt me...
Nee volgens mij de naam van de 1e opdracht. Aflevering heb ik gemist/niet gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Heet de aflevering zo? Ik mis dat altijd
Ik ga ook kijken nu, doei
Nee, de opdrachtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Heet de aflevering zo? Ik mis dat altijd
Ik ga ook kijken nu, doei
Tsjechië.quote:
Ze zien elkaar gewoon het hele seizoen nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo doen ze gewoon het hele seizoen
Oke, thanksquote:
Ze zitten gewoon in het Muiderslot.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien elkaar gewoon het hele seizoen niet
Er zal wel gezegd zijn dat ze makkelijke kleding moesten aandoen voor een opdracht met bewegen ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:34 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze nou allemaal van die niet echt flatteuze kleding aan?
In het grote Pietenhuis...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon in het Muiderslot.
Ja dat komt wel overeen met wat Splinter aan heeft iddquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zal wel gezegd zijn dat ze makkelijke kleding moesten aandoen voor een opdracht met bewegen ofzo.
Ik denk dat dit tijdens de hittegolf in augustus is opgenomen...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:34 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze nou allemaal van die niet echt flatteuze kleding aan?
Ik ken alleen Remco Veldhuis van Velhuid en Kemper, en ik ken Renée van gezicht. De rest geen ideequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef JohnBercow het volgende:
Moet ik deze mensen ergens van kennen trouwens?
Nou ja Splinter is een aparte jongen he, die heeft dat misschien niet begrepenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat komt wel overeen met wat Splinter aan heeft idd
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien elkaar gewoon het hele seizoen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |