quote:
quote:
Mijn eerste associatie was ademnoodquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ga in de app een Linda, Roos en Jessica doen (voor de ouderen onder ons).
Denk dat ik me dit jaar maar weer ga richten op de prono, want van de app komt weinig terecht.
Benieuwd hoe de dynamiek in de groep zal zijn, want er zitten wel wat aparte (uiteenlopende) types tussen.
Ik ben benieuwd waar het is, en hoe ze met Corona zijn omgegaanquote:
Land is al bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar het is, en hoe ze met Corona zijn omgegaan
Ik heb het niet gevolgd..quote:
Zo doen ze gewoon het hele seizoenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Redelijk coronaproof zo, lijkt me...
Nee volgens mij de naam van de 1e opdracht. Aflevering heb ik gemist/niet gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Heet de aflevering zo? Ik mis dat altijd
Ik ga ook kijken nu, doei
Nee, de opdrachtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Heet de aflevering zo? Ik mis dat altijd
Ik ga ook kijken nu, doei
Tsjechië.quote:
Ze zien elkaar gewoon het hele seizoen nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo doen ze gewoon het hele seizoen
Oke, thanksquote:
Ze zitten gewoon in het Muiderslot.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien elkaar gewoon het hele seizoen niet
Er zal wel gezegd zijn dat ze makkelijke kleding moesten aandoen voor een opdracht met bewegen ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:34 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze nou allemaal van die niet echt flatteuze kleding aan?
In het grote Pietenhuis...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon in het Muiderslot.
Ja dat komt wel overeen met wat Splinter aan heeft iddquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zal wel gezegd zijn dat ze makkelijke kleding moesten aandoen voor een opdracht met bewegen ofzo.
Ik denk dat dit tijdens de hittegolf in augustus is opgenomen...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:34 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze nou allemaal van die niet echt flatteuze kleding aan?
Ik ken alleen Remco Veldhuis van Velhuid en Kemper, en ik ken Renée van gezicht. De rest geen ideequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef JohnBercow het volgende:
Moet ik deze mensen ergens van kennen trouwens?
Nou ja Splinter is een aparte jongen he, die heeft dat misschien niet begrepenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat komt wel overeen met wat Splinter aan heeft idd
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien elkaar gewoon het hele seizoen niet
Ach, het ziet er niet uit alsof het heel veel meer waard isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Wel tof, een heel kasteel slopen voor 250 euries...
Dit is dat chateau van die vrouw van Ik vertrek. Kan zij hierna verder met slopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Wel tof, een heel kasteel slopen voor 250 euries...
Die zat in Frankrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is dat chateau van die vrouw van Ik vertrek. Kan zij hierna verder met slopen.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:39 schreef Legoblokje het volgende:
Dit is vrij makkelijk, zal nog wel een tweede laag in zitten dat ze het inruilen voor jokers ofzo
Deze is voor een nieuwe afleveringquote:
U is helderziend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:39 schreef Legoblokje het volgende:
Dit is vrij makkelijk, zal nog wel een tweede laag in zitten dat ze het inruilen voor jokers ofzo
Hardt geklopt, deur kapot?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch het Pietenhuis, daar wordt op de deur geklopt...
In dit pand is dat zo gebeurd.quote:
Welke is dat? DIe met die groene haren?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef Martinello het volgende:
Dochter Knevel doet nu al irritant.
Fake, net als haar pa...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef Martinello het volgende:
Dochter Knevel doet nu al irritant.
Die rooie...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke is dat? DIe met die groene haren?
Nee dat rode haar.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke is dat? DIe met die groene haren?
Een jokerquote:
Een joker.quote:
Oh dat ging te snel, geen idee. Iemand zal er vast een screenshot van plaatsenquote:
Ze reageert erg ovderdreven ja.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef tralalala het volgende:
Dan is één van deze drie de Mol jongens.
Dat dacht ik alquote:
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef tralalala het volgende:
Weer zoiets dat je heerlijk beide kanten op kan redenerenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Of de mol wist dat er al heel veel voor de jokerkaart waren gegaan en deed dat dan ook maar, om onzichtbaarder te blijven
Dat lijkt me logischer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Of de mol wist dat er al heel veel voor de jokerkaart waren gegaan en deed dat dan ook maar, om onzichtbaarder te blijven
Merendeel gaat voor jokers en vrijstellingen, het merendeel zal dus z'n geld inzetten...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Nee jij bent lekkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Weer zoiets dat je heerlijk beide kanten op kan redeneren
Je kon hier als mol natuurlijk heel makkelijk even kijken wat de meerderheid zou doen ook..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel gaat voor jokers en vrijstellingen, het merendeel zal dus z'n geld inzetten...
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef tralalala het volgende:
Lakshmi, zangeresquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef Revanches het volgende:
Wie is die chick met dat groene haar?
quote:
Gewoon elke aflevering lasergamen. Budget is opquote:
Billie Eilishquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef Revanches het volgende:
Wie is die chick met dat groene haar?
thx, toffe stijl heeft zequote:
Ja zij of Charlotte eruit als je het zo ziet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef Meke het volgende:
Marije is wel echt veel aan het woord, kon wel eens een slecht teken zijn
EIndelijk een keer een land, waar ik zelf ook ben geweest....quote:
Ik weet niet of het slecht is als zij er snel uit isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef Meke het volgende:
Ja, volgend seizoen weer met bekende Nederlanders, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef noodgang het volgende:
Ik weet niet wie die met dat oranje haar is, maar wat mij betreft vliegt ze er heel snel uit. insane Easypeasylemonsquizie
Echt he. Hoe ze 'letter' uitsprakquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
Ik erger me aan de manier waarop Marije praat
Heeft ze niet van vreemdenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef Meke het volgende:
Hier hoe ze praat én hoe ze doetquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
Gooischer kan het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt he. Hoe ze 'letter' uitsprak
Ja dat hoge piepstemmetjequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
woest aantrekkelijkquote:
Dan ga ik de poule en app niet meer winnenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slecht is als zij er snel uit is
Precies.quote:
Ik vroeg me even af wie Bart wasquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:55 schreef Redefine het volgende:
Bart en Marije vergeten bijna het belangrijkste te noemen, ze zijn een kind van bekende mensen.
of heeft Dyscalculiequote:
EN DOOF OOK!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had beter haar gehoorapparaat in kunnen doen.
Zo erg is het dat ik hem zelf bij de naam van zijn vader noemquote:
Dat was Isabelle Brinkman ook.quote:
Zou handiger zijn als ze er een soort kaartje bij hadden wie waar op welk moment isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit soort opdrachten dus echt heel saai, nul overzicht
Ja precies. Ik betrap mijzelf erop dat ik amper zit op te letten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit soort opdrachten dus echt heel saai, nul overzicht
Preciesquote:
Ja ik denk ook dat zij de mol is.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens.
Mijn mol als schot voor de boeg.
Bam hunger games
Of Battle Royalequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens.
Mijn mol als schot voor de boeg.
Bam hunger games
Charlote als schot-voor-de-boeg-mol. Heb nu enigszins spijt want ze is supervaak in beeld en dat is de eerste afvaller vaker, maar ik ga niet meer wisselenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind er te veel hinderijke types inzitten. 'Unite' was m'n druppel. Ik haak af. Wellicht tot een volgende WIDM![]()
![]()
Unite ja haha, gruwelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind er te veel hinderijke types inzitten. 'Unite' was m'n druppel. Ik haak af. Wellicht tot een volgende WIDM![]()
![]()
Ja, helemaal omdat ze nu met zijn 10en zijn nog, dat maakt het nog drukker dan normaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef noodgang het volgende:
Die lasergame opdrachten lijken me supertof om te doen, maar t wordt altijd een beetje onvolgbare chaos op tv
Ja, bijna bijzonder hoe er zowel op de Widm-site als in de serie niet even wordt gezegd dat Splinter de zoon is van Bart Chabot. Gewoon een verwijzing met "zoon van bekend schrijver" of "taal is hem met de paplepel ingegoten" blabla had zelfs gekund, maar de helft van de kandidaten is al een soort C-lijst dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:55 schreef Redefine het volgende:
Bart en Marije vergeten bijna het belangrijkste te noemen, ze zijn een kind van bekende mensen.
Ja zij is ook echt wel heel tof, dus mag van mijquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
Rocky kan wel zo'n fanatieke 'kandidaat' zijn die dan de mol is.
Wat is dat?quote:
Ja precies. Waarbij het nog wel gaat als ze om beurten gaan. Nu met allemaal tegelijkertijd is het nog meer chaos.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef noodgang het volgende:
Die lasergame opdrachten lijken me supertof om te doen, maar t wordt altijd een beetje onvolgbare chaos op tv
Echt niemand heeft die voorstelfilmpjes bekekenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
Ja. Terwijl dat niet ongebruikelijk is. Bij bijvoorbeeld Johnny de Mol zouden ze dat wel doen, terwijl die tegenwoordig bekend genoeg is.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, bijna bijzonder hoe er zowel op de Widm-site als in de serie niet even wordt gezegd dat Splinter de zoon is van Bart Chabot. Gewoon een verwijzing met "zoon van bekend schrijver" of "taal is hem met de paplepel ingegoten" blabla had zelfs gekund, maar de helft van de kandidaten is al een soort C-lijst dit seizoen.
Als mol ga je nooit geld afgeven en je dan laten afschieten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:55 schreef kingpulsar2 het volgende:
Ik denk dat het Joshua kan zijn. Onder zijn deur net zat een gigantische kier, daar had je super makkelijk onderdoor kunnen kijken. Aan het einde van het fragment zei Rick "de mol" terwijl alleen Joshua te zien was.
Ja, het voelt helemaal een beetje onnatuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch wel apart dat je zo'n grote groep dicht bij elkaar te zien tijdens Corona. Ook al zijn ze een bubbel.
Wat moet dat heerlijk zijn, een paar weken in zo'n bubbel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch wel apart dat je zo'n grote groep dicht bij elkaar te zien tijdens Corona. Ook al zijn ze een bubbel.
Źeker.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:08 schreef svann het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk zijn, een paar weken in zo'n bubbel.
Corona en eigen bubbelquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:09 schreef Drekkoning het volgende:
Lasergamen en fietsen in de eerste aflevering.
Jep, het geld is echt op
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Redefine het volgende:
Mountainbiken. Dat is een trauma voor een ex-klasgenoot van de middelbare school van me.
Ja echtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Moira het volgende:
Die Joshua is toch wel appetijtelijk hoor
Zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Moira het volgende:
We gingen toen met schoolreis bergop fietsen en daarna ook weer afdalen. Eentje is toen over de kop geslagen en heeft nog in een ziekenhuis daar gelegen.quote:
Neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Moira het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Moira het volgende:
Eensquote:
Nooit gedaan, maar wordt ook een trauma voor mij als ik het een keer gedaan heb.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Redefine het volgende:
Mountainbiken. Dat is een trauma voor een ex-klasgenoot van de middelbare school van me.
Vind ik van Marije en Rockyquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Moira het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gingen toen met schoolreis bergop fietsen en daarna ook weer afdalen. Eentje is toen over de kop geslagen en heeft nog in een ziekenhuis daar gelegen.
Is erg tof om te doen. Maar een jas laten hangen en niet op afvoergootjes letten is geen handige combi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar wordt ook een trauma voor mij als ik het een keer gedaan heb.
Je weet niet waar je het over hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zeldzaam hoge irritatie-factor idd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Mag die Marije svp een ravijn inrijden of zo?
Hmm, Erik afschrijven als mol toch nog te vroeg dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:
Erik ging er wel vaak onnodig tussendoor ja.
Vind het halverwege de eerste aflevering sowieso wat te vroeg daarvoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, Erik afschrijven als mol toch nog te vroeg dus
Achja, je kan maar beter meteen beginnenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind het halverwege de eerste aflevering sowieso wat te vroeg daarvoor.
Past wel bij die familie. Alleen de oudste zoon heeft een normale naam. Naast Splinter heb je ook nog stormquote:
Dat ie nog steedsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bart gebruikte rare spullen in die tijd.
Nee dat is Scooter. Die is wel superbekend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ok, die blonde is dus niet van de Strato-reclame. Ik ken maar 3 van deze bekende Nederlanders. En ik geloof dat ze gemiddeld 4 ringen pp om hun vingers hebben.
Scooter*O*quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Nee dat is Scooter. Die is wel superbekend.
Ik ken alleen Remco, en Renée van gezicht. De rest een ideequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ok, die blonde is dus niet van de Strato-reclame. Ik ken maar 3 van deze bekende Nederlanders. En ik geloof dat ze gemiddeld 4 ringen pp om hun vingers hebben.
Samen met Herman de hele dag aan de Simson ruiken...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bart gebruikte rare spullen in die tijd.
Oudste twee, Maurits en Sebastiaanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Past wel bij die familie. Alleen de oudste zoon heeft een normale naam. Naast Splinter heb je ook nog storm
Wat kost de vis?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Oh ja vier kinderen. De eerste twee mocht Bart zijn vrouw zeker kiezen, daarna hijquote:
Die is hyper hyperbekendquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Zeker als je alle oudere bordjes samen aan het herhalen bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:19 schreef essnhills het volgende:
je moet jezelf ook een beetje afremmen om niet al die bordjes voorbij te scheuren
Zeker. Tsjechië is ook een mooi land.quote:
quote:
Van die 3D puzzelsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als er gebouwen te zien zijn, denk ik steeds aan legpuzzels met heel veel stukjes.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Tsjechië is ook een mooi land.
Respect for the men in the icecream vanquote:
Respect to the man in the icecream van!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:20 schreef 297534 het volgende:
[..]
It’s nice to be important, but more important to be nice. Held en filosoof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |