SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)![]()
Dit.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef alors het volgende:
Ik vind die Kensington haat een beetje sneu.![]()
Nee, maar goed die stond vorig jaar ook al op 67 dus is voor mij nog niet direct een verrassing. Ik vind Shallow wel interessant, die zou ik nu ergens wel verwachten.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je Kiwanuka ook al? Die moet ook nog komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Moet jij ook schijten?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sorry, alle WC's zitten helemaal verstopt.-XOXO-![]()
Laatste minuten van AnnemiekeGodin
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Annemieke blijft toch best een fijne DJ
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
M'n vingers jeuken om deze TT aan te passen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Een fijne van Supertramp
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Fool's Overture genot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
M'n vingers jeuken om deze TT aan te passen.![]()
![]()
Waarschijnlijk niet nee, ken het ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zag net wie er op nummer 29 staat. Ken dat hele nummer niet, maar dat kan niet veel zijn."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
![]()
Ik heb niks gezienquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
M'n vingers jeuken om deze TT aan te passen.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Misclick aangezien ik zoom wilde stemmen. Mensen die 6 uur in een rij staan voor 20 min binnen staan vind ik toch altijd een menselijk dieptepunt.quote:
En dat is dan hun vakantie invulling![]()
Ik vind het geen slecht nummer, oprecht, maar ik kan niet begrijpen dat het zo hoog staat.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zag net wie er op nummer 29 staat. Ken dat hele nummer niet, maar dat kan niet veel zijn.
Die Beste Zangers-inflatie is echt extreem treurig, en dan hebben we Stef Bos met PAPAPAPPPPPAPAPA ook nog niet gehad.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
dit ja. die andere komt nog neem ik aan.quote:I love music |Ajax forever
Nu ga ik gewoon luisterenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Oke nu weet ik wel waar Miss Montreal staat.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Ja, maar de dagen dat ik daar naar nog dagelijks was liggen alweer een aantal jaren achter me.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit ja. die andere komt nog neem ik aan."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Het besef dat er mensen op Tweede Kerstdag om 04:00 al in de auto zitten om als een dood vogeltje in dat Café te zitten.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misclick aangezien ik zoom wilde stemmen. Mensen die 6 uur in een rij staan voor 20 min binnen staan vind ik toch altijd een menselijk dieptepunt.
En dat is dan hun vakantie invulling♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
school staat vaak op 40 nogwat meestal.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit ja. die andere komt nog neem ik aan."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die had ook op 1999 gekund.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stemlijstgenot![]()
0003 Eagles - Hotel California
0005 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
0019 Pink Floyd - Comfortably Numb
0027 Dire Straits - Sultans Of Swing
0046 Queen - Innuendo
0049 Linkin Park - In The End
0075 Supertramp - Fool's Overture
0081 The Doors - Riders On The Storm
0086 Paolo Nutini - Iron Sky
0260 Kansas - Dust In The Wind
0295 Golden Earring - Twilight Zone
0328 Toto - Hold The Line
0341 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
0413 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
0415 Underworld - Born Slippy
0431 America - A Horse With No Name
0441 Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Album Version)
0456 The Police - Message In A Bottle
0486 Buena Vista Social Club - Chan Chan
0694 Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
0764 War On Drugs - Thinking Of A Place
0853 Genesis - Land Of Confusion
0917 The Prodigy - Smack My Bitch Up
1099 Nina Simone - Feeling GoodOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik kan Churchill nooit verstaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Belgische songfestivalinzending van 1989 waar ze schitterend 19e mee werdenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zag net wie er op nummer 29 staat. Ken dat hele nummer niet, maar dat kan niet veel zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En dat alles weer onder het mom van "traditie"quote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het besef dat er mensen op Tweede Kerstdag om 04:00 al in de auto zitten om als een dood vogeltje in dat Café te zitten.
Kick out zwarte piet!![]()
Hey, is dit de intro van Live After Death van Iron Maiden?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
De zus van Dustin.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Belgische songfestivalinzending van 1989 waar ze schitterend 19e mee werden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WE SHALL NEVER SURRENDERquote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan Churchill nooit verstaanRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
De strijd tegen Kensington:
- we shall fight on the seas and oceans
- we shall fight on the beaches
- we shall fight em in de streets
- we shall never surrender"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
De Beste Zangers is een smakeloos programma.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke nu weet ik wel waar Miss Montreal staat.
Nederland is een smakeloos land.![]()
Ja dit. Dat is echt intense treurigheid. Een half uur lang foto's maken zodat je kunt zeggen dat je erbij bent geweest. En dan als aapjes voor dat glas naar de dj gaan starenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het besef dat er mensen op Tweede Kerstdag om 04:00 al in de auto zitten om als een dood vogeltje in dat Café te zitten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Corona heeft wel een einde aan het tijdperk Kringverjaardag gemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat alles weer onder het mom van "traditie"
Kick out zwarte piet!♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Huh maar er zijn nu toch helemaal geen concerten?
Lieve mensen, ik luister Fool's Overture nog even af en dan ga ik er vandaar, fijne jaarwisseling allemaal en tot de volgende Top2000
_____
Ciaoquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve mensen, ik luister Fool's Overture nog even af en dan ga ik er vandaar, fijne jaarwisseling allemaal en tot de volgende Top2000
Fijne jaarwisseling en tot de volgendequote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dat is geen traditie maar gemakzucht.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Corona heeft wel een einde aan het tijdperk Kringverjaardag gemaakt.![]()
fuck corona feestje ?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve mensen, ik luister Fool's Overture nog even af en dan ga ik er vandaar, fijne jaarwisseling allemaal en tot de volgende Top2000![]()
![]()
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nee hoor ik hoorde laatst iemand die een kringverjaardag op Zoom had gehadquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Corona heeft wel een einde aan het tijdperk Kringverjaardag gemaakt.
-XOXO-![]()
fijne dag en avond en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Geen idee m'n jongen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen traditie maar gemakzucht.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
-XOXO-![]()
Nee joh, gewoon naar mijn oudersquote:
_____
Ik 2x want hij staat ook teringhoog in de V500quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
Deze hoor ik echt maar 1 keer per jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb ook medelijden met mensen die online kerstborrels hebben gehad. Dat soort ongemak kan ik niet aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor ik hoorde laatst iemand die een kringverjaardag op Zoom had gehad♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat is toch die cover van deze?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zag net wie er op nummer 29 staat. Ken dat hele nummer niet, maar dat kan niet veel zijn.Remember the jester that showed you tears
is ook niet een nummer wat je gezellig opzet met bezoek natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
Deze hoor ik echt maar 1 keer per jaar.I love music |Ajax forever
Supertramp, nog zo'n band die ik na de Top 2000 van vorig jaar toch een stuk meer ben gaan waarderen."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nee, van Kansas.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is toch die cover van deze?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niks makkelijker dan een tafel vol plempen en iedereen bereikbaar neerzetten voor het aanbieden van drinken.quote:
Maar weet ik veel, zelfs mijn eigen verjaardag al 10 jaar niet gevierd.![]()
ik dacht Paula Abdul.quote:I love music |Ajax forever
Ik ook. Net als CCR.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef Isorden het volgende:
Supertramp, nog zo'n band die ik na de Top 2000 van vorig jaar toch een stuk meer ben gaan waarderen.![]()
Ik trek dat ook niet neequote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met mensen die online kerstborrels hebben gehad. Dat soort ongemak kan ik niet aan.![]()
Iedereen zijn eigen hapje en drankje klaarmaken-XOXO-![]()
CCR luistert altijd lekker weg maar ik zou het nooit uit mezelf luisteren, behalve I Put A Spell On You.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
wij kregen hapjes en drankjes opgestuurd voorafquote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet nee![]()
Iedereen zijn eigen hapje en drankje klaarmaken![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Heb ik ook bij Kensington.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef alors het volgende:
Dit is eigenlijk mooi tot hij begint met zingen![]()
Dat is ook wel cringe hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wij kregen hapjes en drankjes opgestuurd vooraf
-XOXO-![]()
dat kan he, dat je een stem vreselijk vindt. gebeurt mij ook vaak.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef alors het volgende:
Dit is eigenlijk mooi tot hij begint met zingenI love music |Ajax forever
Nou, het is anders één van de beste zangers, dus het moet wel goed zijn!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zag net wie er op nummer 29 staat. Ken dat hele nummer niet, maar dat kan niet veel zijn.![]()
![]()
Zo voel ik me dus bij een nummer van Kensingtonquote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef alors het volgende:
Dit is eigenlijk mooi tot hij begint met zingen
Buiten de zang vind ik ze oprecht prima, maar hij kan voor mij gewoon echt niet zingen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ditquote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef alors het volgende:
Dit is eigenlijk mooi tot hij begint met zingen
Heb ik heel erg met Bruno Mars en Bono.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan he, dat je een stem vreselijk vindt. gebeurt mij ook vaak."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
IKNOW IKNOW IKNOW[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
maybe, maar was wel lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook wel cringe hoor![]()
![]()
Ik ben wel pro Bonoquote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb ik heel erg met Bruno Mars en Bono.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wat waait het hard hier opeens."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
En dan ook nog zo'n vreselijk galm effect eroverheen. Wat ze in de jaren 80 met drums deden.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo voel ik me dus bij een nummer van Kensington
Buiten de zang vind ik ze oprecht prima, maar hij kan voor mij gewoon echt niet zingen.W
![]()
Bij hun andere nummers heb ik dat minder of niet eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan he, dat je een stem vreselijk vindt. gebeurt mij ook vaak.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb het bijv. met Slow Show, muzikaal best aardig, maar die vreselijke stemquote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb ik heel erg met Bruno Mars en Bono.
ik snap nu wel waar Jarre zijn synth ritme van Revolutions vandaan heeft"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Vannacht nog geluisterd nadat we het er over haddenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het bijv. met Slow Show, muzikaal best aardig, maar die vreselijke stem
Remember the jester that showed you tears
Dit stukje doet me denken aan SOS van ABBA
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
jij liever dan ikquote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vannacht nog geluisterd nadat we het er over hadden
Dit blijft het leukste stukje imo, lekker vrolijk![]()
![]()
(maar naar m'n smaak is Fool's Overture hoe dan ook aan de lange saaie kant)quote:Can you hear what I'm saying
Can you see the parts that I'm playing
"Holy Man, Rocker Man, Come on Queenie,
Joker Man, Spider Man, Blue Eyed Meanie"
So you found your solution
What will be your last contribution?
"Live it up, rip it up, why so lazy?
Give it out, dish it out, let's go crazy,
Yeah!"Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
jawel, alleen gaat er niks door.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef cafca het volgende:
Fake News! Er is helemaal geen concert agenda!I love music |Ajax forever
Ja die grap maakte ik vijf minuten geleden ook al.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef cafca het volgende:
Fake News! Er is helemaal geen concert agenda![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo dat was lekker
Un dann rettet kein Kavallerie,
74 Lose Yourself Eminem![]()
![]()
73 Pastorale Liesbeth List & Ramses Shaffy
72 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra![]()
![]()
![]()
71 Zoutelande Bløf ft. Geike
70 Somebody To Love Queen![]()
69 Brabant Guus Meeuwis
68 Enter Sandman Metallica![]()
67 One U2
66 Sympathy For The Devil The Rolling Stones
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Volgend uurtje is wel een rollercoasterUn dann rettet kein Kavallerie,
Oh dat heeft een vriend van me precies zoquote:Op donderdag 31 december 2020 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het bijv. met Slow Show, muzikaal best aardig, maar die vreselijke stem
Ik kan het wel hebbenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
![]()
73 Pastorale Liesbeth List & Ramses Shaffy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
71 Zoutelande Bløf ft. Geike![]()
![]()
69 Brabant Guus Meeuwis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
67 One U2![]()
![]()
![]()
66 Sympathy For The Devil The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
Mag jij vinden.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
100x liever dit dan Worn Down Piano
De Mex2000 heeft hier wel een iets andere kijk op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Worn Down Piano is wel een klassieker! Helaas gemist dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
100x liever dit dan Worn Down Piano![]()
Die komt vanavond laat toch pas?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Zorro het volgende:
Volgend uurtje is wel een rollercoaster[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hoeveel zal Ruud deze keer gedronken hebben?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
gelukkig zijn we t ook niet altijd eens, blijft er wat te discussieren over.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag jij vinden.
De Mex2000 heeft hier wel een iets andere kijk op.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
74 Lose Yourself Eminem
72 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
67 One U2
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik geef meer dan mijn medelijden.
Paar stukjes toekomst gestuurd.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
zou lachen zijn als ze die stiekem op een andere plek gezet hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt vanavond laat toch pas?I love music |Ajax forever
Goed bezig Freekquote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar stukjes toekomst gestuurd."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
74 Lose Yourself Eminem
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMLIJSTGENOTSPLAAT
![]()
67 One U2
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Incentro
![]()
72 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
70 Somebody To Love Queen
![]()
68 Enter Sandman Metallica
67 One U2![]()
Ik was even bang dat die trutjes nog niet waren geweest.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar stukjes toekomst gestuurd.![]()
Incentro ruim walgelijkste reclame van 2020♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
01 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
02 Somebody To Love Queen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
67 One U2![]()
Genotsuur met mijn all time nummer 1 en 2.![]()
![]()
Na de blauwe hemel maar eens gaan aankleden
Weltschmerzquote:Op donderdag 31 december 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Incentro ruim walgelijkste reclame van 2020Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
echt he, ik moet er zo van cringen elke keer.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Incentro ruim walgelijkste reclame van 2020"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
One is wel twee uurtjes vroeger dan normaal, niet? Zat altijd bij Wout.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Brabant blijft een smakeloos volk.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Zoutelande is wel een heel langzaam leeglopende ballon.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mijn nummer 1 staat er niet eens inquote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Cee het volgende:
Genotsuur met mijn all time nummer 1 en 2.
Je zit a la Suzanne Hoffs te Fokken nu?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef peaceman het volgende:
Na de blauwe hemel maar eens gaan aankleden
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, die ellende hebben we gelukkig al gehad.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik was even bang dat die trutjes nog niet waren geweest.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rond maart en april hadden weinig mensen daar een smaakvermogen nee.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Felagund het volgende:
Brabant blijft een smakeloos volk."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Krijg een app van een vrouw die zegt dat ze ook alleen is met oud en nieuw. Meteen zin om af te spreken
Ik herinner me nog dat die DIEP IN DE NACHT AVOND kwamquote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
One is wel twee uurtjes vroeger dan normaal, niet? Zat altijd bij Wout.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mr. Brightside nog eens terugluisteren omdat ie zo EPISCH is![]()
![]()
![]()
![]()
(te bizar eigenlijk dat het tot 2014 moest duren voordat ie überhaupt een notering kreeg)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Volgens mij hebben alle brabo's hier een hekel aan dat nummerquote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Felagund het volgende:
Brabant blijft een smakeloos volk.
Grijp je kansquote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg een app van een vrouw die zegt dat ze ook alleen is met oud en nieuw. Meteen zin om af te spreken![]()
Dat nummer had ook met de halve lengte gekund.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Mr. Brightside nog eens terugluisteren omdat ie zo EPISCH is![]()
![]()
![]()
![]()
(te bizar eigenlijk dat het tot 2014 moest duren voordat ie überhaupt een notering kreeg)
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
is 10 gedaald, dus blijkbaar stond ie ervoor nog hoger.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
One is wel twee uurtjes vroeger dan normaal, niet? Zat altijd bij Wout."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ga tijdens Brabant denk ik gewoon He Gaode Mee opzetten, lijkt me een beter plan
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga tijdens Brabant denk ik gewoon He Gaode Mee opzetten, lijkt me een beter plan
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Uhm...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle brabo's hier een hekel aan dat nummer![]()
![]()
Netflix en Chill?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg een app van een vrouw die zegt dat ze ook alleen is met oud en nieuw. Meteen zin om af te spreken![]()
Zeg kijk daar niet zo verlekkerd bijquote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zit a la Suzanne Hoffs te Fokken nu?![]()
Maar nee.I love music |Ajax forever
Waaaaaaaaaahhhhhhhhquote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een paar ouders springen nu van de Brienoordbrug
My friends all drive horses![]()
Brabant zakt wel een beetje, dat scheelt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
"We" lopen nog steeds wel een paar noteringen voor op vroegah, toen zat je nu rond nummer 76.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is 10 gedaald, dus blijkbaar stond ie ervoor nog hoger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Brabant gaat niet eens over Brabant, maar meer dat Guus z'n wijf al een week niet meer heeft gezien.
Wat maar weer aangeeft hoeveel debielen hier wonen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze woont in Apeldoorn. Dat is niet echt naast de deurquote:
Terwijl je dat eigenlijk van Groningen zou verwachten.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
Brabant zakt wel een beetje, dat scheelt.![]()
Neuk zequote:Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg een app van een vrouw die zegt dat ze ook alleen is met oud en nieuw. Meteen zin om af te spreken
Over Wout gesproken. Weten jullie hoe je de toiletbeurt van Wouter van der Goes noemt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind Guus niet eens heel kut, maar Brabant vind ik wel kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan zingt hij niet eens met een authentiek accentquote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brabant gaat niet eens over Brabant, maar meer dat Guus z'n wijf al een week niet meer heeft gezien.
Wat maar weer aangeeft hoeveel debielen hier wonen.____!!!
Stemrecht afnemen.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Cobra's afsteken in je flat, dan ben je wel echt een teringproleet hoorI love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Wout gesproken. Weten jullie hoe je de toiletbeurt van Wouter van der Goes noemt?Nee, dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Wout gesproken. Weten jullie hoe je de toiletbeurt van Wouter van der Goes noemt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik heb geen idee of dat een smakelijk gezicht is Peacequote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeg kijk daar niet zo verlekkerd bij![]()
Maar nee.
Nouja, wie weet stemmen ze wel op Snakes & Laddersquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch knallend het nieuwe jaar inquote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze woont in Apeldoorn. Dat is niet echt naast de deur
Ik heb dit nog nooit zo vaak in een week gezegd denk ikquote:
Skyrockets in flight. Midnight delightquote:
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
wtf hebben ze nu weer die man van oplichters in t buitenland?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat een smakelijk gezicht is Peace
Tot uw dienstquote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar stukjes toekomst gestuurd.![]()
Tijd voor moeders spaghetti zo.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Dit topic bewijst wel de kracht van herhaling ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit zo vaak in een week gezegd denk ik"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd voor moeders spaghetti zo.
Ik denk eerder dat ze op Beirut stemmenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, wie weet stemmen ze wel op Snakes & LaddersI love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze op Beirut stemmen![]()
Ik dacht dat Van Inkel dat bewees?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit topic bewijst wel de kracht van herhaling ja.
LEGENDARISCH, ZUIPENNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
01 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra![]()
71 Zoutelande Bløf ft. Geike(melodie blijft fijn, maar wel te vaak gehoord
)
02 Somebody To Love Queen![]()
69 Brabant Guus Meeuwis(blijf een chauvinist)
67 One U2![]()
Die draaiorgelooraids van de lidl reclames mag wat mij betreft ook opbokkendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Heel dat nummer zit vol verontwaardiging en passieve agressie. Gewoon fantastischquote:Op donderdag 31 december 2020 16:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tot uw dienst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
leuke wel van Aminam maar deze mag echt wel wat lager."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wat gaat het langzaam vandaag. Ik kan jullie gewoon bijhouden!
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Of op Think.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze op Beirut stemmen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Kingggggggquote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
Ik mis de reclames over Joke met de Karaoke.I love music |Ajax forever
iS DIE LIJST NU NÓG NIET AFGELOPEN?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ja, iedereen is rare dingen aan het doen buiten FOK!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef 4-elements het volgende:
Wat gaat het langzaam vandaag. Ik kan jullie gewoon bijhouden!
Vreemde mensen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zoveel reclame
Even de spaghetti eruit vomeren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Allemaal ff meerappen
Look
If you had
One shot
Or one opportunity
To seize everything you ever wanted
In one moment
Would you capture it
Or just let it slip?
Yo
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti
He's nervous, but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs, but he keeps on forgettin'
What he wrote down, the whole crowd goes so loud
He opens his mouth, but the words won't come out
He's chokin', how, everybody's jokin' now
The clocks run out, times up, over, blaow
Snap back to reality, ope there goes gravity
Ope, there goes Rabbit, he choked
He's so mad, but he won't give up that easy? No
He won't have it, he knows his whole back's to these ropes
It don't matter, he's dope, he knows that, but he's broke
He's so stagnant, he knows, when he goes back to this mobile home, that's when it's
Back to the lab again, yo, this whole rhapsody
Better go capture this moment and hope it don't pass him
You better lose yourself in the music, the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime
You better
His soul's escaping, through this hole that is gaping
This world is mine for the taking
Make me king, as we move toward a New World Order
A normal life is borin', but super stardom's close to post mortem
It only grows harder, only grows hotter
He blows, it's all over, these hoes is all on him
Coast to coast shows, he's known as the Globetrotter
Lonely roads, God only knows, he's grown farther from home, he's no father
He goes home and barely knows his own daughter
But hold your nose 'cause here goes the cold water
These hoes don't want him no mo', he's cold product
They moved on to the next schmo who flows, he nose dove and sold nada
So the soap opera is told and unfolds, I suppose it's old partna, but the beat goes on
Da-da-dum, da-dum, da-da
You better
No more games, I'ma change what you call rage
Tear this motherfuckin' roof off like two dogs caged
I was playin' in the beginnin', the mood all changed
I been chewed up and spit out and booed off stage
But I kept rhymin' and stepped right in the next cypher
Best believe somebody's payin' the Pied Piper
All the pain inside amplified by the
Fact that I can't get by with my nine to
Five and I can't provide the right type of
Life for my family 'cause man, these goddamn food stamps don't buy diapers
And its no movie, there's no Mekhi Phifer
This is my life and these times are so hard
And it's getting even harder tryna feed and water my seed, plus
Teeter totter, caught up between bein' a father and a prima donna
Baby mama drama, screamin' on her, too much
For me to wanna stay in one spot, another day of monotony's
Gotten me to the point, I'm like a snail I've got
To formulate a plot or end up in jail or shot
Success is my only motherfuckin' option, failure's not
Mom, I love you, but this trailer's got to go, I cannot grow old in Salem's Lot
So here I go, is my shot
Feet, fail me not, this may be the only opportunity that I got
You better
You can do anything you set your mind to, man"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Of de haarden van DRUquote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
Ik mis de reclames over Joke met de Karaoke.Remember the jester that showed you tears
![]()
DIT IS HET BESTE UUR.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iS DIE LIJST NU NÓG NIET AFGELOPEN?![]()
One shot? vannacht hadden we er 19I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Isorden het volgende:
Allemaal ff meerappenBedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik mis fitnessen met TatjanaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
origineel van pewdiepieOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
De levensgenieters schijnen in hun afwezigheid, walgelijk volkquote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, iedereen is rare dingen aan het doen buiten FOK!
Vreemde mensen.![]()
Is er een leven buiten FOK!?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, iedereen is rare dingen aan het doen buiten FOK!
Vreemde mensen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit is trouwens ook wel best prima gecoverd in DBZ door Maria Fiselier
Eigenlijk jammer dat we vanavond niet kunnen van Inkellen, zou het wel het ideale moment voor zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef peaceman het volgende:
One shot? vannacht hadden we er 19
deze heeft ook weer een flinke boost gekregen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ohja: STEMLIJSTGENOTWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Lose yourself in the music
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
DBZ-bonusquote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
deze heeft ook weer een flinke boost gekregen.
Snap back to realityAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
STEMPLAAAAAAAAAT!
Ik luister zelf eigenlijk nooit Eminem, maar ik herken wel wat een goed nummer is.![]()
![]()
one shot omhoogquote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
deze heeft ook weer een flinke boost gekregen.I love music |Ajax forever
Zat dit ook al in Dragonball Z?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lose yourself eminem god
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom kan Eight Miles High niet meeliften met deze uit 8 mile?
Eminem is een klasse apart.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik ben een van deze walgelijke mensenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De levensgenieters schijnen in hun afwezigheid, walgelijk volk"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
Beste nummer over de spaghetti van je moeder, y/n?
wat is de concurrentie?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
Beste nummer over de spaghetti van je moeder, y/n?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat dit ook al in Dragonball Z?
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat dit ook al in Dragonball Z?Ik snapte de afkorting gisteren pas en daarvoor las ik er vluchtig over heen. "Dragonball??? Het zal wel"quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat dit ook al in Dragonball Z?![]()
yquote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
Beste nummer over de spaghetti van je moeder, y/n?Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ess!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een van deze walgelijke mensen
Hoe is het met de oliebollen?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Laatst kortte hier iemand ook Dragonball als DBZ af. Verwarrend tuig is het ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte de afkorting gisteren pas en daarvoor las ik er vluchtig over heen. "Dragonball??? Het zal wel"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, ik heb dingen gedaan zoals oliebollen gebakken en gourmetspul voorbereid enzo. Bezoek komt rond 5
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik stel voor dat iedereen die naar De Beste Zangers kijkt niet gevaccineerd wordt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt vrijwel de enige rap/hiphop die ik luister en waardeer.-XOXO-![]()
Wow je bent er nog evenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een van deze walgelijke mensen
Rellende_Rotscholier
![]()
#viesdikquote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef skysherrif het volgende:
oeps zowel papa als ik hadden afzonderlijk oliebollen gehaaldHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die liggen klaar om verorberd te wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ess!
Hoe is het met de oliebollen?![]()
Ik ben bang dat we dan nog lang last gaan hebben van Kerona.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die naar De Beste Zangers kijkt niet gevaccineerd wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog heel evenquote:
dat komt denk ik ook wel overeen met mensen die zich uberhaupt niet willen laten vaccineren want ieuw eng wij doen daar niet aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die naar De Beste Zangers kijkt niet gevaccineerd wordt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
alleen al daarom moet fok blijven bestaanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan nog lang last gaan hebben van Kerona.I love music |Ajax forever
Ik check na dit uurtje ook langzaam uit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, de tekst is diepzinniger dan menigeen zou denken. Ik vind het gewoon cult en schaam me er totaal niet voor dat ik Suus & Freek steeds leuker ben gaan vindenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel dat nummer zit vol verontwaardiging en passieve agressie. Gewoon fantastisch
Prima om een paar keer per jaar ongegeneerd te luisterenBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?
Ja, netquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
het begint donker te worden, dan is het altijd tijd voor bier.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
nee, dan lig ik over een uur te slapen ben ik bangquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?I love music |Ajax forever
Ruudquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen
ow dat doe ik op festivals dan verkeerd...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het begint donker te worden, dan is het altijd tijd voor bier.I love music |Ajax forever
Eindje
Like gegeven.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
festivals zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat doe ik op festivals dan verkeerd...
EindhovenGenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou serieus best in een gat vallen als dat ooit gebeurdquote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen al daarom moet fok blijven bestaan
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen![]()
![]()
Kom jij toevallig ook uit die regio?quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
EindhovenGODHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Killshot was anders gewoon weer een meesterwerk.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef skysherrif het volgende:
Eminem had lekker moetne stoppen op zijn hoogtepuntAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: