Heel dat nummer zit vol verontwaardiging en passieve agressie. Gewoon fantastischquote:Op donderdag 31 december 2020 16:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tot uw dienst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of op Think.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze op Beirut stemmen
En Kingggggggquote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
Ik mis de reclames over Joke met de Karaoke.
ja, iedereen is rare dingen aan het doen buiten FOK!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef 4-elements het volgende:
Wat gaat het langzaam vandaag. Ik kan jullie gewoon bijhouden!
Of de haarden van DRUquote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
Ik mis de reclames over Joke met de Karaoke.
DIT IS HET BESTE UUR.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iS DIE LIJST NU NÓG NIET AFGELOPEN?
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Isorden het volgende:
Allemaal ff meerappenBedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
De levensgenieters schijnen in hun afwezigheid, walgelijk volkquote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, iedereen is rare dingen aan het doen buiten FOK!
Vreemde mensen.
Is er een leven buiten FOK!?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, iedereen is rare dingen aan het doen buiten FOK!
Vreemde mensen.
Eigenlijk jammer dat we vanavond niet kunnen van Inkellen, zou het wel het ideale moment voor zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef peaceman het volgende:
One shot? vannacht hadden we er 19
DBZ-bonusquote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
deze heeft ook weer een flinke boost gekregen.
one shot omhoogquote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
deze heeft ook weer een flinke boost gekregen.
Ik ben een van deze walgelijke mensenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De levensgenieters schijnen in hun afwezigheid, walgelijk volk
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
Beste nummer over de spaghetti van je moeder, y/n?
wat is de concurrentie?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat dit ook al in Dragonball Z?
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snapte de afkorting gisteren pas en daarvoor las ik er vluchtig over heen. "Dragonball??? Het zal wel"quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
yquote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
Ess!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een van deze walgelijke mensen
Laatst kortte hier iemand ook Dragonball als DBZ af. Verwarrend tuig is het ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte de afkorting gisteren pas en daarvoor las ik er vluchtig over heen. "Dragonball??? Het zal wel"
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt vrijwel de enige rap/hiphop die ik luister en waardeer.
Wow je bent er nog evenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een van deze walgelijke mensen
#viesdikquote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef skysherrif het volgende:
oeps zowel papa als ik hadden afzonderlijk oliebollen gehaald
Die liggen klaar om verorberd te wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ess!
Hoe is het met de oliebollen?
Ik ben bang dat we dan nog lang last gaan hebben van Kerona.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die naar De Beste Zangers kijkt niet gevaccineerd wordt.
Nog heel evenquote:
dat komt denk ik ook wel overeen met mensen die zich uberhaupt niet willen laten vaccineren want ieuw eng wij doen daar niet aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die naar De Beste Zangers kijkt niet gevaccineerd wordt.
alleen al daarom moet fok blijven bestaanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan nog lang last gaan hebben van Kerona.
Ik check na dit uurtje ook langzaam uit.quote:
Ja, de tekst is diepzinniger dan menigeen zou denken. Ik vind het gewoon cult en schaam me er totaal niet voor dat ik Suus & Freek steeds leuker ben gaan vindenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel dat nummer zit vol verontwaardiging en passieve agressie. Gewoon fantastisch
Ja, netquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?
het begint donker te worden, dan is het altijd tijd voor bier.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
nee, dan lig ik over een uur te slapen ben ik bangquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ruudquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen
ow dat doe ik op festivals dan verkeerd...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het begint donker te worden, dan is het altijd tijd voor bier.
Like gegeven.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
festivals zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat doe ik op festivals dan verkeerd...
Ik zou serieus best in een gat vallen als dat ooit gebeurdquote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen al daarom moet fok blijven bestaan
Killshot was anders gewoon weer een meesterwerk.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef skysherrif het volgende:
Eminem had lekker moetne stoppen op zijn hoogtepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |