Ik check na dit uurtje ook langzaam uit.quote:
Ja, de tekst is diepzinniger dan menigeen zou denken. Ik vind het gewoon cult en schaam me er totaal niet voor dat ik Suus & Freek steeds leuker ben gaan vindenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel dat nummer zit vol verontwaardiging en passieve agressie. Gewoon fantastisch
Ja, netquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand al het eerste biertje opengetrokken?
het begint donker te worden, dan is het altijd tijd voor bier.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
nee, dan lig ik over een uur te slapen ben ik bangquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ruudquote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen
Ik heb overigens ook ter ere van dit topic tijdens losing my religion een doos mie in de hoek van de keuken gezet en op het juiste moment mijn vader erop gewezen
ow dat doe ik op festivals dan verkeerd...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het begint donker te worden, dan is het altijd tijd voor bier.
Like gegeven.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
festivals zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat doe ik op festivals dan verkeerd...
Ik zou serieus best in een gat vallen als dat ooit gebeurdquote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen al daarom moet fok blijven bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |