jij liever dan ikquote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vannacht nog geluisterd nadat we het er over hadden
quote:Can you hear what I'm saying
Can you see the parts that I'm playing
"Holy Man, Rocker Man, Come on Queenie,
Joker Man, Spider Man, Blue Eyed Meanie"
So you found your solution
What will be your last contribution?
"Live it up, rip it up, why so lazy?
Give it out, dish it out, let's go crazy,
Yeah!"
jawel, alleen gaat er niks door.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef cafca het volgende:
Fake News! Er is helemaal geen concert agenda!
Ja die grap maakte ik vijf minuten geleden ook al.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef cafca het volgende:
Fake News! Er is helemaal geen concert agenda!
Oh dat heeft een vriend van me precies zoquote:Op donderdag 31 december 2020 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het bijv. met Slow Show, muzikaal best aardig, maar die vreselijke stem
Mag jij vinden.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
100x liever dit dan Worn Down Piano
Worn Down Piano is wel een klassieker! Helaas gemist dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
100x liever dit dan Worn Down Piano
Die komt vanavond laat toch pas?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Zorro het volgende:
Volgend uurtje is wel een rollercoaster
gelukkig zijn we t ook niet altijd eens, blijft er wat te discussieren over.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag jij vinden.
De Mex2000 heeft hier wel een iets andere kijk op.
zou lachen zijn als ze die stiekem op een andere plek gezet hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt vanavond laat toch pas?
Goed bezig Freekquote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geef meer dan mijn medelijden.
Paar stukjes toekomst gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |