chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Tuurlijk. Ik ben tegen dat vuurwerkverbod, dat gaat echt nergens over. Maar het is nu even niet de tijd van feestjes e.d.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Kut TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hier lijkt het soms net van die plofkraak explosies....quote:Op woensdag 30 december 2020 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo nu en dan een knal onder een tunneltje vlakbij.![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heel slecht![]()
Maar het is echt ongekend populair daar, zitten ongelofelijk veel liefhebbers ook![]()
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.![]()
![]()
Dat is ook niet tof.Zijn er nog wel pinautomaten bij jullie?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier lijkt het soms net van die plofkraak explosies....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.Lack of common cents![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Die zag ik ook in het vorig topic, heel simpel maar erg sterkquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.
~FEYENOORD~
Die mensen vinden het wel een beetje eng.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zag ik ook in het vorig topic, heel simpel maar erg sterkIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Geloof het wel, maar al tijden niets meer gepint ..quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook niet tof.Zijn er nog wel pinautomaten bij jullie?![]()
Ik zie mensen die hoop hebben, maar toch bang zijn voor de realiteitquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen vinden het wel een beetje eng.~FEYENOORD~
Ze willen wel heel graag.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie mensen die hoop hebben, maar toch bang zijn voor de realiteitIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit zit nog in het vorige topicquote:~FEYENOORD~
Ja. Anders vragen we het gewoon aan de waarzeggers. Ik las ergens dat er eentje die pandemie had voorspeld, maar hij had ook dingen fout voorspeld. Ja zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen vinden het wel een beetje eng.![]()
Dat willen we stiekem allemaalquote:
~FEYENOORD~
Even iets wassen,hij vraagt al dagen naar je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets wassen,hij vraagt al dagen naar je.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat kan niet. Die jongen slaapt nooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zit nog in het vorige topic
Haaaaaaaaaiiiiiquote:![]()
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Wat leuk je hier nog te treffen op de valreep van 2k20quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die jongen slaapt nooit.
[..]
Haaaaaaaaaiiiii![]()
Ik heb een piratenstream aan, omdat ik dat mooi vind.
Hoor ik vanuit de studio dat het daar vol zit met mensen, DrentheGoden
@Zipportal~FEYENOORD~
Heeft die jongen geen washulpquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets wassen,hij vraagt al dagen naar je.
Hoiii
Hoi,leuk dat je er bent.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft die jongen geen washulp
Hoiii
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het met je?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft die jongen geen washulp
HoiiiZonder wrijving geen glans![]()
Ik wilde alvast even mijn DTS vrienden een goed nieuwjaar wensen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat leuk je hier nog te treffen op de valreep van 2k20
Hoe was je Kerst ?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
50% kans dat is inderdaad gebeurtquote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja. Anders vragen we het gewoon aan de waarzeggers. Ik las ergens dat er eentje die pandemie had voorspeld, maar hij had ook dingen fout voorspeld. Ja zo kan ik het ook.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wat liefquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wilde alvast even mijn DTS vrienden een goed nieuwjaar wensen.
Hoe was je Kerst ?
Was prima, niet uitbundig maar gewoon oké. Jouwe? @wadslakZonder wrijving geen glans![]()
Radio Bonita?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een piratenstream aan, omdat ik dat mooi vind.
Hoor ik vanuit de studio dat het daar vol zit met mensen, DrentheGoden
@:zipportal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor,en jij?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat een warm welkom.![]()
Leuke Kerst gehad ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Haags het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met waarzeggers en dat soort shit.~FEYENOORD~
Als je altijd de waarheid spreekt,ben je een waarzegger.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Haags het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met waarzeggers en dat soort shit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankjewel en ook voor jou alvast de beste wensenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wilde alvast even mijn DTS vrienden een goed nieuwjaar wensen.
Hoe was je Kerst ?![]()
Ik herinner me de jaren hiervoor dat je zo naar de Kerst uitkeek altijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat lief
Was prima, niet uitbundig maar gewoon oké. Jouwe? @:wadslak
Nee echt uitbundig zal het nergens geweest zijn. Mijne was gezellig. Leuke cadeautjes gekregen.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Mijn plek in de top20 staat wel vast denk ik
~FEYENOORD~
Wat heb je zoal gekregenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik herinner me de jaren hiervoor dat je zo naar de Kerst uitkeek altijd.
Nee echt uitbundig zal het nergens geweest zijn. Mijne was gezellig. Leuke cadeautjes gekregen.
Ik gok op rituals.....Zonder wrijving geen glans![]()
Was gezellig. Samen zijn met familie vind ik altijd wel fijn.quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Te makkelijk deze.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gekregen
Ik gok op rituals.....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee single Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee heb alleen een Rituals handcrčme aan mijn mama gegeven. Verder geen Rituals gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gekregen
Ik gok op rituals.....
Ik heb een airfryer XXL gekregen. Superblij mee.
Een Swarovski ketting. Oorbellen.
En nog een hoop meer.
Jij nog wat leuks gekregen ?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Zozo toe maar. Geld moet rollenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee heb alleen een Rituals handcrčme aan mijn mama gegeven. Verder geen Rituals gezien.
Ik heb een airfryer XXL gekregen. Superblij mee.
Een Swarovski ketting. Oorbellen.
En nog een hoop meer.
Jij nog wat leuks gekregen ?
Nja nintendo switch en wat spellen erbij, boekje en toen was het prima
ThThanx.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dankjewel en ook voor jou alvast de beste wensen![]()
Jij bent weer helemaal terug hier zo te zien.
Ja,nu jij nogquote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Already_in_use het volgende:
Th
[..]
Thanx.![]()
Jij bent weer helemaal terug hier zo te zien.
Ik breng wel wat uurtjes door in dts. Ik mis alleen nog een fok!egaaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Already_in_use het volgende:
Th
[..]
Thanx.![]()
Jij bent weer helemaal terug hier zo te zien.![]()
Ik sta mijn plek wel af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze al gecheckt?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik breng wel wat uurtjes door in dts. Ik mis alleen nog een fok!egaa
Straks ben je er wel voor de laatste DT van dit jaar?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef mario390 het volgende:
man man 21 :35 ingeslapen
nu moet ik fade to black
terugkijken![]()
Ik ben er ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Straks ben je er wel voor de laatste DT van dit jaar?
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Straks ben je er wel voor de laatste DT van dit jaar?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee nog niet tegen gekomen. Straks wel luisteren.quote:![]()
![]()
Dankewol.quote:
Sorry,wil je een shandy?quote:
Ik zou weleens een top 20 willen zien vanaf het begin welke user de meeste DT gepakt heeft. Lijkt me oprecht leuk om te zien.quote:
@devzero valt dat te regelen?Zonder wrijving geen glans![]()
Mijn voorgevoel zegt ook zoiets.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echte kampioenen doen het op de lastige manierquote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Haags het volgende:
Ik heb hem deze maand 2 of 3 keer gepakt.~FEYENOORD~
Dev scoort dan zelf ook hoog denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou weleens een top 20 willen zien vanaf het begin welke user de meeste DT gepakt heeft. Lijkt me oprecht leuk om te zien.
@:devzero valt dat te regelen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan toch niet waar zijn dat ik nog steeds niet in de top50 sta...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echte kampioenen doen het op de lastige manierZonder wrijving geen glans![]()
Deze maand lukte het toevallig net de keren dat ik meedeed. Maar ik zal niet hoog in dat lijstje staan. Drie keer volgens mij nu.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou weleens een top 20 willen zien vanaf het begin welke user de meeste DT gepakt heeft. Lijkt me oprecht leuk om te zien.
@:devzero valt dat te regelen?![]()
Dan is die statistiek er ieder moment!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev scoort dan zelf ook hoog denk ik.~FEYENOORD~
Die staat denk ik zelfs op 1.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev scoort dan zelf ook hoog denk ik.Zonder wrijving geen glans![]()
DT zegt niet zoveel,het is een leuke bijkomstigheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echte kampioenen doen het op de lastige manier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja sowieso wil ik hem ook wel van deze maand zien, Mario staat dan ook hoog.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deze maand lukte het toevallig net de keren dat ik meedeed. Maar ik zal niet hoog in dat lijstje staan. Drie keer volgens mij nu.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is die statistiek er ieder moment!
Dat zou te doen moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
@:devzero valt dat te regelen?![]()
Ik heb 'm ook maar 1x gehad in die 3 jaar ofzoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DT zegt niet zoveel,het is een leuke bijkomstigheid.~FEYENOORD~
Vorige keer had je gelijk. Maar ik denk nu niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt ook zoiets.![]()
![]()
Vorige maand had Mario er 11.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso wil ik hem ook wel van deze maand zien, Mario staat dan ook hoog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je kampioen wordt puur op het pakken van (31x) de DT, dan ben je echt helemaal naar de tyfus na een maandquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DT zegt niet zoveel,het is een leuke bijkomstigheid.
Ik wil sowieso mijn punten halen door het spel te spelen, niet door voordelen waar niemand invloed op heeft~FEYENOORD~
@devzero kijk, dit scheelt al wat statistieken ophalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige maand had Mario er 11.Zonder wrijving geen glans![]()
DHet is juist een element in het spel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil sowieso mijn punten halen door het spel te spelen, niet door voordelen waar niemand invloed op heeft![]()
Ik moet zeggen, de keren dat ik hem pakte was het wel meteen een heerlijk begin van de dag. Soms voel je dan ook gewoon aan dat er na die DT ook meer te halen valt. En dat gebeurde dan ook gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil sowieso mijn punten halen door het spel te spelen, niet door voordelen waar niemand invloed op heeft
Nee het is omdat dan het forum plat ligt, dus komt het er automagisch bijquote:Op woensdag 30 december 2020 23:00 schreef m1st1g het volgende:
D
[..]
Het is juist een element in het spel.~FEYENOORD~
DT is ook een spel,ik heb wel meegemaakt dat er niemand was tijdens DT.Dan heb je aardig invloed.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil sowieso mijn punten halen door het spel te spelen, niet door voordelen waar niemand invloed op heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als die nieuwe servers komen zal dat element ook wel einde verhaal zijn gok ik, doneer gul allen!~FEYENOORD~
Het zijn 20 minuten dat je rustig naar het toilet kanquote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de keren dat ik hem pakte was het wel meteen een heerlijk begin van de dag. Soms voel je dan ook gewoon aan dat er na die DT ook meer te halen valt. En dat gebeurde dan ook gewoon![]()
![]()
Ik zei voorafgaand aan deze maand; ik doe mee om de winst en ik wil zeker zijn van de winst voordat de feestdagen beginnen. Dat is gelukt
Had ik er nu nog voor moeten strijden dan had ik waarschijnlijk de groeten gezegd.
Ik vind het jammer dat het zo kan, maar dat is slechts mijn bescheiden meningquote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DT is ook een spel,ik heb wel meegemaakt dat er niemand was tijdens DT.Dan heb je aardig invloed.
~FEYENOORD~
Wat dus een element in het spel is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee het is omdat dan het forum plat ligt, dus komt het er automagisch bij![]()
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de keren dat ik hem pakte was het wel meteen een heerlijk begin van de dag. Soms voel je dan ook gewoon aan dat er na die DT ook meer te halen valt. En dat gebeurde dan ook gewoon
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat dus een element in het spel is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo kan, maar dat is slechts mijn bescheiden mening~FEYENOORD~
Ja, of je pleurt in slaapquote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het zijn 20 minuten dat je rustig naar het toilet kan
Ergens is dat wel een tegenvallertje.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Als die nieuwe servers komen zal dat element ook wel einde verhaal zijn gok ik, doneer gul allen!![]()
![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ergens is dat wel een tegenvallertje.
~FEYENOORD~
Ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het juist wel een leuk onderdeel van dit spel. Gewoon jagen op die laatste post.![]()
Laatste keer dat ik hem pakte was echt episch.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het juist wel een leuk onderdeel van dit spel. Gewoon jagen op die laatste post.
Ik 1 post, meteen de DT te pakken
@gebrokenglas na de DT, verdomme Haags komt met 1 post binnen en pakt hem meteen![]()
Daar heb ik schandalig hard om moeten lachen
met je hoofdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@FreshFruit deed dat van de week volgens mij ookquote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem pakte was echt episch.
@:gebrokenglas na de DT, verdomme Haags komt met 1 post binnen en pakt hem meteen![]()
Daar heb ik schandalig hard om moeten lachen![]()
Ja met 1 post gelijk raak is wel lullig voor de rest.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem pakte was echt episch.
@:gebrokenglas na de DT, verdomme Haags komt met 1 post binnen en pakt hem meteen![]()
Daar heb ik schandalig hard om moeten lachen![]()
![]()
Haha mooi manquote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
@:FreshFruit deed dat van de week volgens mij ook
Daar blijf je dan de hele nacht voor op, komt er 1 klootzak die lekker geslapen heeft en hem meteen met zijn eerste post pakt. Ja dan ga ik echt plat van het lachen
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ok, naja 2021 wordt het jaar van Fugue en Paulquote:![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb daar totaal geen bezwaar tegen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha mooi man
Daar blijf je dan de hele nacht voor op, komt er 1 klootzak die lekker geslapen heeft en hem meteen met zijn eerste post pakt. Ja dan ga ik echt plat van het lachen![]()
niet gelezenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee dat weet ik, dat siert jou ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen bezwaar tegen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, naja 2021 wordt het jaar van Fugue en Paul![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Paul op 30-12-2020 23:09:58 (modbash!) ]![]()
Ik blijf er trouwens niet speciaal voor op, maar ben gewoon een nachtmens. (Wanneer ik de volgende dag uit kan slapen).quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha mooi man
Daar blijf je dan de hele nacht voor op, komt er 1 klootzak die lekker geslapen heeft en hem meteen met zijn eerste post pakt. Ja dan ga ik echt plat van het lachen![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik blijf er trouwens niet speciaal voor op, maar ben gewoon een nachtmens. (Wanneer ik de volgende dag uit kan slapen).
Iedereen mag de DT pakken behalve als ik hem nodig heb.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, dat siert jou ook.![]()
![]()
HOEquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
TIETENquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De dag na Haags.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
@:FreshFruit deed dat van de week volgens mij ook
Heb haar gisteren nog gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt net @:already_In_use gemist![]()
![]()
M-A.quote:
Gekukkigquote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Alzheimer light is een bitch maar is ook nog niet van toepassing.![]()
penis hangoorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ben je met oud en nieuw weleens naar een groot feest geweest?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ongeveer 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je met oude en nieuw weleens naar een groot feest geweest?![]()
Eejj. Sneu kneus. Pleurop.quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ik toen ook meerdere malen,vaak waren de afters leuker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Modbashen...![]()
Welke mod?* Contra principia negantem disputari non potest *
Wat ben jij vrolijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik toen ook meerdere malen,vaak waren de afters leuker.![]()
Kerelquote:Op woensdag 30 december 2020 23:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Steek je licht op bij donker.
Niet erop doorgaan. @Paul weet dat hij de quote ook maar moet verwijderen uit mijn post.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2020 23:23:01 ]![]()
Yup.. anders zie ik nix.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Steek je licht op bij donker.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ok.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet erop doorgaan. @:paul weet dat hij de quote ook maar moet verwijderen uit mijn post.* Contra principia negantem disputari non potest *
in berlijn?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
We hadden ooit met een hele groep kaarten gekocht voor wat een geweldig feest zou moeten zijn in Amsterdam.Werd de locatie veranderd op het laatste moment.Kwamen we in een koude fabriekshal terecht.quote:
En een kutsfeer hing daar,dat was echt niet leuk meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een afterclub in Belgiëquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van dat woord krijg ik al chronische diareequote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden ooit met een hele groep kaarten gekocht voor wat een geweldig feest zou moeten zijn in Amsterdam.Werd de locatie veranderd op het laatste moment.Kwamen we in een koude fabriekshal terecht.
En een kutsfeer hing daar,dat was echt niet leuk meer.Zonder wrijving geen glans![]()
ja van hier denk ikquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oja die jambers docu gezienquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Meestal gingen wij naar big bell. Dat was toen onze stamkroeg op zaterdagquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden ooit met een hele groep kaarten gekocht voor wat een geweldig feest zou moeten zijn in Amsterdam.Werd de locatie veranderd op het laatste moment.Kwamen we in een koude fabriekshal terecht.
En een kutsfeer hing daar,dat was echt niet leuk meer.![]()
quote:
niet gelezenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Van dat woord krijg ik al chronische diareeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Van dat woord krijg ik al chronische diaree![]()
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?Zonder wrijving geen glans![]()
moet je je kids geen welterusten wensenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geen van tweeën.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?![]()
6quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?![]()
Ik heb 6 en 3quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?~FEYENOORD~
Straatje 150e half lot. Hebbikookquote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Misschien haal je nog inspiratie uit jouw puntenlijstje van deze maand?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Altijd prijsquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Straatje 150e half lot. Hebbikook
We zijn ook een keer naar de Martinihal geweest,daar ontdekten we bij toeval een kleine bar waar niemand was,toen zijn we zelf maar gaan drinken.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meestal gingen wij naar big bell. Dat was toen onze stamkroeg op zaterdag
thug lifequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien haal je nog inspiratie uit jouw puntenlijstje van deze maand?
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn ook een keer naar de Martinihal geweest,daar ontdekten we bij toeval een kleine bar waar niemand was,toen zijn we zelf maar gaan drinken.![]()
![]()
Ga ik nquote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Spreek ik je morgen weer. WelterustenGa ik nu doen. Truste maat.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Spreek ik je morgen weer. WelterustenZonder wrijving geen glans![]()
Ow ja.. lotje! Ik ga voor 8.* Contra principia negantem disputari non potest *
Halve kopen is de grote tip las ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze meneer weet.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Straatje 150e half lot. Hebbikook
4quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
In Gouda achter de kerk had je ook altijd leuke kroegjes. Heb ik ook nog eens oud en nieuw gevierd.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn ook een keer naar de Martinihal geweest,daar ontdekten we bij toeval een kleine bar waar niemand was,toen zijn we zelf maar gaan drinken.![]()
Ja hoofdprijs 30 miljoen. 15 toch ook goedquote:Op woensdag 30 december 2020 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Halve kopen is de grote tip las ik.![]()
![]()
Ik koop iedere maand loten, 10 vijfjes, doe niet mee aan de extra trekkingen dat laat ik aan mijn andere helft over.![]()
Hey Zus.quote:![]()
Op een gegeven moment hadden ze ons toen wel door,maar toen waren we weg.Was een soort VIP barretje.
Home sweet homeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ik wens iedereen succes.![]()
![]()
Versleten😭Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Morgen wel vrij?quote:
Of was je vanavond bij Haags?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt ja vond ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zien er mooi uit die eindejaarsloten
~FEYENOORD~
Dat treft dan voor je, als je niks wint is het papiertje evengoed voor jouquote:Op woensdag 30 december 2020 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zien er mooi uit die eindejaarsloten![]()
![]()
Bij haags? Huh was gewoon werkenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wel vrij?
Of was je vanavond bij Haags?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat treft dan voor je, als je niks wint is het papiertje evengoed voor jou![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wel vrij?
Of was je vanavond bij Haags?![]()
![]()
Wat moet ik in godsnaam.bij haags doen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wel vrij?
Of was je vanavond bij Haags?
~FEYENOORD~
Ik geef er niets aan uit dus de troostprijs is ook niet voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat treft dan voor je, als je niks wint is het papiertje evengoed voor jou![]()
RaarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hij was even seksenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat moet ik in godsnaam.bij haags doen?![]()
Je werkt met downies, ik ben een downie.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat moet ik in godsnaam.bij haags doen?
Dat maak jij ervan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wat heb ik daarmee van doen danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Rudolf Hess ook?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:37 schreef mario390 het volgende:
on guitars
matthias jabs,rudolf schenker~FEYENOORD~
Jij snapt het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rare opmerking was gewoon werkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laat maar,een geintje dat je versleten bent.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En wat heb ik daarmee van doen dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dan en wat heb ik.er dan mee van doen fresh. Wat denk je wel.niet van mijquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een geintje dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zo dan en wat heb ik.er dan mee van doen fresh. Wat denk je wel.niet van mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie niet waagt wie niet wint. En wie niet schijt wie niet stinktquote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geef er niets aan uit dus de troostprijs is ook niet voor mij.![]()
![]()
Wij hebben in een goeie week tijd alle 36 delen van The Handmaid's Tail gezien...
ongelofelijk goed!
Ik dacht, we hebben niks, lijkt me wel mwahhh maar pfffff de eerste delen moet je door maar wat een acteerwerk van Moss, onbeschrijfelijk goed!!!![]()
Normaal?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Naar jou?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er wel van gehoord, maar nog niet gekeken.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
Wij hebben in een goeie week tijd alle 36 delen van The Handmaid's Tail gezien...
ongelofelijk goed!
Ik dacht, we hebben niks, lijkt me wel mwahhh maar pfffff de eerste delen moet je door maar wat een acteerwerk van Moss, onbeschrijfelijk goed!!!![]()
Kate Moss?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
ongelofelijk goed!
Ik dacht, we hebben niks, lijkt me wel mwahhh maar pfffff de eerste delen moet je door maar wat een acteerwerk van Moss, onbeschrijfelijk goed!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Creedence Clearwater Revival
Bad Moon Rising Nummer 240
31 dec
00:00 - 01:00
Volgende stemplaat
~FEYENOORD~
Ze stonden vorig jaar ook op 5 in de top 2000 als ik het goed heb.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:45 schreef PlymouthFury het volgende:
Queens chess afgebingd. Wat een mooie korte serieook briljant
![]()
Ja door de protesten, gedaan door boerenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze stonden vorig jaar ook op 5 in de top 2000 als ik het goed heb.~FEYENOORD~
Ohhhh Creedencequote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Creedence Clearwater Revival
Bad Moon Rising Nummer 240
31 dec
00:00 - 01:00
Volgende stemplaat![]()
![]()
![]()
![]()
Een fruitworst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn Haagse cluppiequote:Op woensdag 30 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zelfs shocking bleu kwam er in voor![]()
Er is zo weinig tijdquote:Op woensdag 30 december 2020 23:50 schreef shiitake het volgende:
Dit gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat voooooooooobijijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: