Ja met 1 post gelijk raak is wel lullig voor de rest.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem pakte was echt episch.
Ik 1 post, meteen de DT te pakken
@:gebrokenglas na de DT, verdomme Haags komt met 1 post binnen en pakt hem meteen![]()
Daar heb ik schandalig hard om moeten lachen
Haha mooi manquote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
@:FreshFruit deed dat van de week volgens mij ook
Ok, naja 2021 wordt het jaar van Fugue en Paulquote:
Ik heb daar totaal geen bezwaar tegen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha mooi man
Daar blijf je dan de hele nacht voor op, komt er 1 klootzak die lekker geslapen heeft en hem meteen met zijn eerste post pakt. Ja dan ga ik echt plat van het lachen
niet gelezenquote:
Nee dat weet ik, dat siert jou ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen bezwaar tegen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, naja 2021 wordt het jaar van Fugue en Paul![]()
![]()
Ik blijf er trouwens niet speciaal voor op, maar ben gewoon een nachtmens. (Wanneer ik de volgende dag uit kan slapen).quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha mooi man
Daar blijf je dan de hele nacht voor op, komt er 1 klootzak die lekker geslapen heeft en hem meteen met zijn eerste post pakt. Ja dan ga ik echt plat van het lachen
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik blijf er trouwens niet speciaal voor op, maar ben gewoon een nachtmens. (Wanneer ik de volgende dag uit kan slapen).
Iedereen mag de DT pakken behalve als ik hem nodig heb.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, dat siert jou ook.
HOEquote:
TIETENquote:
De dag na Haags.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
@:FreshFruit deed dat van de week volgens mij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |