Vorige maand had Mario er 11.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso wil ik hem ook wel van deze maand zien, Mario staat dan ook hoog.
Als je kampioen wordt puur op het pakken van (31x) de DT, dan ben je echt helemaal naar de tyfus na een maandquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DT zegt niet zoveel,het is een leuke bijkomstigheid.
@devzero kijk, dit scheelt al wat statistieken ophalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige maand had Mario er 11.
Het is juist een element in het spel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil sowieso mijn punten halen door het spel te spelen, niet door voordelen waar niemand invloed op heeft
Ik moet zeggen, de keren dat ik hem pakte was het wel meteen een heerlijk begin van de dag. Soms voel je dan ook gewoon aan dat er na die DT ook meer te halen valt. En dat gebeurde dan ook gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil sowieso mijn punten halen door het spel te spelen, niet door voordelen waar niemand invloed op heeft
Nee het is omdat dan het forum plat ligt, dus komt het er automagisch bijquote:Op woensdag 30 december 2020 23:00 schreef m1st1g het volgende:
D
[..]
Het is juist een element in het spel.
DT is ook een spel,ik heb wel meegemaakt dat er niemand was tijdens DT.Dan heb je aardig invloed.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Het zijn 20 minuten dat je rustig naar het toilet kanquote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de keren dat ik hem pakte was het wel meteen een heerlijk begin van de dag. Soms voel je dan ook gewoon aan dat er na die DT ook meer te halen valt. En dat gebeurde dan ook gewoon
Ik vind het jammer dat het zo kan, maar dat is slechts mijn bescheiden meningquote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DT is ook een spel,ik heb wel meegemaakt dat er niemand was tijdens DT.Dan heb je aardig invloed.
Wat dus een element in het spel is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee het is omdat dan het forum plat ligt, dus komt het er automagisch bij
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de keren dat ik hem pakte was het wel meteen een heerlijk begin van de dag. Soms voel je dan ook gewoon aan dat er na die DT ook meer te halen valt. En dat gebeurde dan ook gewoon
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat dus een element in het spel is.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo kan, maar dat is slechts mijn bescheiden mening
Ja, of je pleurt in slaapquote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het zijn 20 minuten dat je rustig naar het toilet kan
Ergens is dat wel een tegenvallertje.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Als die nieuwe servers komen zal dat element ook wel einde verhaal zijn gok ik, doneer gul allen!
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ergens is dat wel een tegenvallertje.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het juist wel een leuk onderdeel van dit spel. Gewoon jagen op die laatste post.
Laatste keer dat ik hem pakte was echt episch.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het juist wel een leuk onderdeel van dit spel. Gewoon jagen op die laatste post.
met je hoofdquote:
@FreshFruit deed dat van de week volgens mij ookquote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem pakte was echt episch.
Ik 1 post, meteen de DT te pakken
@:gebrokenglas na de DT, verdomme Haags komt met 1 post binnen en pakt hem meteen![]()
Daar heb ik schandalig hard om moeten lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |