Sorry,wil je een shandy?quote:
Ik zou weleens een top 20 willen zien vanaf het begin welke user de meeste DT gepakt heeft. Lijkt me oprecht leuk om te zien.quote:
Mijn voorgevoel zegt ook zoiets.quote:
Echte kampioenen doen het op de lastige manierquote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Haags het volgende:
Ik heb hem deze maand 2 of 3 keer gepakt.
Dev scoort dan zelf ook hoog denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou weleens een top 20 willen zien vanaf het begin welke user de meeste DT gepakt heeft. Lijkt me oprecht leuk om te zien.
@:devzero valt dat te regelen?
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echte kampioenen doen het op de lastige manier
Deze maand lukte het toevallig net de keren dat ik meedeed. Maar ik zal niet hoog in dat lijstje staan. Drie keer volgens mij nu.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou weleens een top 20 willen zien vanaf het begin welke user de meeste DT gepakt heeft. Lijkt me oprecht leuk om te zien.
Dan is die statistiek er ieder moment!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev scoort dan zelf ook hoog denk ik.
Die staat denk ik zelfs op 1.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev scoort dan zelf ook hoog denk ik.
DT zegt niet zoveel,het is een leuke bijkomstigheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echte kampioenen doen het op de lastige manier
Ja sowieso wil ik hem ook wel van deze maand zien, Mario staat dan ook hoog.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deze maand lukte het toevallig net de keren dat ik meedeed. Maar ik zal niet hoog in dat lijstje staan. Drie keer volgens mij nu.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is die statistiek er ieder moment!
Dat zou te doen moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook maar 1x gehad in die 3 jaar ofzoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DT zegt niet zoveel,het is een leuke bijkomstigheid.
Vorige keer had je gelijk. Maar ik denk nu niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt ook zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |