Ok.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet erop doorgaan. @:paul weet dat hij de quote ook maar moet verwijderen uit mijn post.
in berlijn?quote:
We hadden ooit met een hele groep kaarten gekocht voor wat een geweldig feest zou moeten zijn in Amsterdam.Werd de locatie veranderd op het laatste moment.Kwamen we in een koude fabriekshal terecht.quote:
Een afterclub in Belgiëquote:
Van dat woord krijg ik al chronische diareequote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden ooit met een hele groep kaarten gekocht voor wat een geweldig feest zou moeten zijn in Amsterdam.Werd de locatie veranderd op het laatste moment.Kwamen we in een koude fabriekshal terecht.
En een kutsfeer hing daar,dat was echt niet leuk meer.
ja van hier denk ikquote:
oja die jambers docu gezienquote:
Meestal gingen wij naar big bell. Dat was toen onze stamkroeg op zaterdagquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden ooit met een hele groep kaarten gekocht voor wat een geweldig feest zou moeten zijn in Amsterdam.Werd de locatie veranderd op het laatste moment.Kwamen we in een koude fabriekshal terecht.
En een kutsfeer hing daar,dat was echt niet leuk meer.
quote:
niet gelezenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Van dat woord krijg ik al chronische diaree
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Van dat woord krijg ik al chronische diaree
moet je je kids geen welterusten wensenquote:
Geen van tweeën.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?
6quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
Welk eindcijfer zal ik kiezen morgen als oudejaarslot? Of toch een straatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |