quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets wassen,hij vraagt al dagen naar je.
Dat kan niet. Die jongen slaapt nooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zit nog in het vorige topic
Haaaaaaaaaiiiiiquote:
Wat leuk je hier nog te treffen op de valreep van 2k20quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die jongen slaapt nooit.
[..]
Haaaaaaaaaiiiii![]()
Heeft die jongen geen washulpquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets wassen,hij vraagt al dagen naar je.
Hoi,leuk dat je er bent.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft die jongen geen washulp
Hoiii
Hoe is het met je?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft die jongen geen washulp
Hoiii
Ik wilde alvast even mijn DTS vrienden een goed nieuwjaar wensen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat leuk je hier nog te treffen op de valreep van 2k20
50% kans dat is inderdaad gebeurtquote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja. Anders vragen we het gewoon aan de waarzeggers. Ik las ergens dat er eentje die pandemie had voorspeld, maar hij had ook dingen fout voorspeld. Ja zo kan ik het ook.
Wat liefquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wilde alvast even mijn DTS vrienden een goed nieuwjaar wensen.
Hoe was je Kerst ?
Radio Bonita?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een piratenstream aan, omdat ik dat mooi vind.
Hoor ik vanuit de studio dat het daar vol zit met mensen, DrentheGoden
@:zipportal
Ja hoor,en jij?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat een warm welkom.![]()
Leuke Kerst gehad ?
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Haags het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met waarzeggers en dat soort shit.
Als je altijd de waarheid spreekt,ben je een waarzegger.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Haags het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met waarzeggers en dat soort shit.
Dankjewel en ook voor jou alvast de beste wensenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wilde alvast even mijn DTS vrienden een goed nieuwjaar wensen.
Hoe was je Kerst ?
Ik herinner me de jaren hiervoor dat je zo naar de Kerst uitkeek altijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat lief
Was prima, niet uitbundig maar gewoon oké. Jouwe? @:wadslak
Wat heb je zoal gekregenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik herinner me de jaren hiervoor dat je zo naar de Kerst uitkeek altijd.
Nee echt uitbundig zal het nergens geweest zijn. Mijne was gezellig. Leuke cadeautjes gekregen.
Was gezellig. Samen zijn met familie vind ik altijd wel fijn.quote:
Te makkelijk deze.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gekregen
Ik gok op rituals.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |