chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Tuurlijk. Ik ben tegen dat vuurwerkverbod, dat gaat echt nergens over. Maar het is nu even niet de tijd van feestjes e.d.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Kut TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hier lijkt het soms net van die plofkraak explosies....quote:Op woensdag 30 december 2020 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo nu en dan een knal onder een tunneltje vlakbij.![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heel slecht![]()
Maar het is echt ongekend populair daar, zitten ongelofelijk veel liefhebbers ook![]()
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.![]()
![]()
Dat is ook niet tof.Zijn er nog wel pinautomaten bij jullie?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier lijkt het soms net van die plofkraak explosies....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Die zag ik ook in het vorig topic, heel simpel maar erg sterkquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP zo leuk. Hopelijk zit er iets geweldigs achter die deur en wordt 2021 verrassend leuk voor iedereen.
~FEYENOORD~
Die mensen vinden het wel een beetje eng.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zag ik ook in het vorig topic, heel simpel maar erg sterkIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Geloof het wel, maar al tijden niets meer gepint ..quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook niet tof.Zijn er nog wel pinautomaten bij jullie?![]()
Ik zie mensen die hoop hebben, maar toch bang zijn voor de realiteitquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen vinden het wel een beetje eng.~FEYENOORD~
Ze willen wel heel graag.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie mensen die hoop hebben, maar toch bang zijn voor de realiteitIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit zit nog in het vorige topicquote:~FEYENOORD~
Ja. Anders vragen we het gewoon aan de waarzeggers. Ik las ergens dat er eentje die pandemie had voorspeld, maar hij had ook dingen fout voorspeld. Ja zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen vinden het wel een beetje eng.![]()
Dat willen we stiekem allemaalquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: