Me schoene zijn gejat ...quote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Holiday in Spain is toch wel hét nummer van Blof met de meest vreemdste songtekst
Ik zag dat je mij nog een vraag had gesteld toen ik zei dat ik op de bank ging liggen. Ben nog een beetje verkouden, gaat een stuk beter dan gisteren maar had het koud en was moe.quote:
Hebben ze ook gedaan met dat nummer van Hero, dat ga ik ze nooit vergevenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef alopio het volgende:
Je hebt ook die wanstaltige neder hip hop cover van Abels Onderweg. Wat een bagger is dat zeg
De orginele onderweg is wel
STEMPLAATGENOTquote:Op woensdag 30 december 2020 20:59 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, not sorry ik houuuuu van Abel-Onderweg
Woordelijk meezing genot
Kalvijnquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja, kots. Valt me mee dat die er (nog) niet instaat. Of de versie van In Nije Dei van Kalvijn.
de nieuwe variant blijkbaar welquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat basisschoolleerlingen geen verspreiders waren![]()
Echt dit clownskabinet![]()
Daar is de uitleg weerquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Holiday in Spain is toch wel hét nummer van Blof met de meest vreemdste songtekst
Maar ik mag niet meer naar buiten want mn pa heeft covidquote:
Undisclosed Desires is (gelukkig) allang geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh jezus, dat fucking slechte nummer van Muse dadelijk.
Ja dat soort figuren brengen niks dan goeds en maken alles kapot met wansmaakquote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan met dat nummer van Hero, dat ga ik ze nooit vergeven
nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
met hoeveel gaat liverpool winnen jongons?
Ik ga voor Ahoy in '97quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef peaceman het volgende:
Beste keren radiohead voor mij waren Pinkpop 2001 en HMH 2016 (2e avond)
Magische avonden.
Kalvijn is net als Paul de Leeuw: een prima programmamaker, maar zingen moet hij gewoon niet doen.quote:
Hou toch op. Elk virus spreidt als een natuurbrand onder schoolkinderen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de nieuwe variant blijkbaar wel
Ik denk met 11.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
met hoeveel gaat liverpool winnen jongons?
Ik hoorde laatst 2 jonge tienermeisjes dat zingen op de fiets en dacht wowquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef alopio het volgende:
Je hebt ook die wanstaltige neder hip hop cover van Abels Onderweg. Wat een bagger is dat zeg
De orginele onderweg is wel
Ik heb beide verkrachtingen kunnen vermijden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan met dat nummer van Hero, dat ga ik ze nooit vergeven
Psycho is een parodie op muziek.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Undisclosed Desires is (gelukkig) allang geweest.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar best vaak!
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk met 11.
Of ze moetenkrijgen.
1e keer was voor mij in 2001. Daarvoor had ik geen geld voor dat soort dingen.quote:
Dat jaquote:
vliegtuigstoelenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat
WAT DAN?!
Ja ik kan er niets aan doen dat ze geen logische titels hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Seven Nation Army niet herkennen is wel overtreffende trap hoor Essje
Uit: MUZ / De poëtische pretenties van Bløfquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
quote:Mijn schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
De ik vlucht misschien omdat zijn schoenen zijn gejat? Of zou hij gewoon bedoelen dat zijn schoenen gejat zijn? Je weet het niet.
Hij hoeft trouwens ook niet meer naar buiten, want er is nog wel wat. Wat wat? Wat tequila? Wat gin? We krijgen het niet te horen. Dit heeft met poëzie niets te maken, laten we zelfs ophouden het een poging tot poëzie te noemen.
Misschien is het humor? Als het humor is, dan wel onbegrijpelijke humor. Want waarom zingt de zanger dan op zo'n bloedserieuze toon, alsof hij een grafrede houdt, alsof hij de Nieuwe Kerk toespreekt, alsof hij de wereld moet redden en alsof hij nog nooit om zichzelf gelachen heeft?
"Er is nog wel wat." Helaas wel, namelijk dit:
We gaan meteen naar Barcelona want we moeten hier weg
En toen heb je ze aangereden?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst 2 jonge tienermeisjes dat zingen op de fiets en dacht wow![]()
totdat ik me realiseerde dat er inderdaad zo'n foute versie van was...
![]()
![]()
![]()
De straten lijken te huilen?quote:
Schoentje gezet wslquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
Ook zeker niet hun beste nummer. Blijft jammer dat Muse er met totaal de verkeerde nummers in staat vaak.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Psycho is een parodie op muziek.
Ik heb net wijn gepaktquote:
En miljoenen bijbedoelingenquote:
DAT van Meat Loaf misschien.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
Limousines en vliegtuigstoelenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
slechts de golven zullen zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
Je hebt het laatste nummer een verkeerd cijfer gegevenquote:
De Tweede zin van het lied is notabene de titelquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik kan er niets aan doen dat ze geen logische titels hebben
quote:
... dartsfan?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb gestemd op “Seven nation army”![]()
![]()
Kende je diequote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb gestemd op “Seven nation army”![]()
![]()
Nog een stemmerquote:
Cheers!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet, gekregen van @:alopio
ben ik wel met je eens eigenlijk, maar anyway...geen POL herequote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hou toch op. Elk virus spreidt als een natuurbrand onder schoolkinderen.
De beste. Wonen jullie bij elkaar in de buurt?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet, gekregen van @:alopio
Ja, klopt. Moest een 1,3 zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt het laatste nummer een verkeerd cijfer gegeven
Iris?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was te voet, toen nog met hont![]()
![]()
![]()
Oh jaquote:Op woensdag 30 december 2020 21:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens eigenlijk, maar anyway...geen POL here
Het zijn wel dubbele cijfers iddquote:
Weltsmerz was altijd een fijne podcast voor een ander geluid dan de NPO, maar ze hebben iets teveel wappies aan het woord op dit momentquote:
Thicke 'em aan jongen!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Jopen Blurred Lines Neipa, niet eerder gehad, ben benieuwd
Weetquote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beth is ook een beetje overgewaardeerd. En als er wat in moet dan samen met Big Joe
Nee, hij had me een stapel bierviltjes gestuurd (die verzamel ik) en daar zat nog een extraatje bij.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste. Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Nee, echt met een die blafte en kwispelde, maar die leeft niet meerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Komt door het aantal stemmen vermoed ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Snap niet dat dit gedrocht zo hoog staat terwijl dat prachtige cover Why Don't You Do Right zo laag staat.
Je verzamelt bierviltjes ja?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij had me een stapel bierviltjes gestuurd (die verzamel ik) en daar zat nog een extraatje bij.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:07 schreef Isorden het volgende:
[..]Ik ken het lekker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ahhhhhh das sneuquote:Op woensdag 30 december 2020 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, echt met een die blafte en kwispelde, maar die leeft niet meer![]()
Ik werkte toen bij concerten en festivals en had mezelf op de reservelijst laten zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e keer was voor mij in 2001. Daarvoor had ik geen geld voor dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |