Me schoene zijn gejat ...quote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Holiday in Spain is toch wel hét nummer van Blof met de meest vreemdste songtekst
Ik zag dat je mij nog een vraag had gesteld toen ik zei dat ik op de bank ging liggen. Ben nog een beetje verkouden, gaat een stuk beter dan gisteren maar had het koud en was moe.quote:
Hebben ze ook gedaan met dat nummer van Hero, dat ga ik ze nooit vergevenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef alopio het volgende:
Je hebt ook die wanstaltige neder hip hop cover van Abels Onderweg. Wat een bagger is dat zeg
De orginele onderweg is wel
STEMPLAATGENOTquote:Op woensdag 30 december 2020 20:59 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, not sorry ik houuuuu van Abel-Onderweg
Woordelijk meezing genot
Kalvijnquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja, kots. Valt me mee dat die er (nog) niet instaat. Of de versie van In Nije Dei van Kalvijn.
de nieuwe variant blijkbaar welquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat basisschoolleerlingen geen verspreiders waren![]()
Echt dit clownskabinet![]()
Daar is de uitleg weerquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Holiday in Spain is toch wel hét nummer van Blof met de meest vreemdste songtekst
Maar ik mag niet meer naar buiten want mn pa heeft covidquote:
Undisclosed Desires is (gelukkig) allang geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh jezus, dat fucking slechte nummer van Muse dadelijk.
Ja dat soort figuren brengen niks dan goeds en maken alles kapot met wansmaakquote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan met dat nummer van Hero, dat ga ik ze nooit vergeven
nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
met hoeveel gaat liverpool winnen jongons?
Ik ga voor Ahoy in '97quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef peaceman het volgende:
Beste keren radiohead voor mij waren Pinkpop 2001 en HMH 2016 (2e avond)
Magische avonden.
Kalvijn is net als Paul de Leeuw: een prima programmamaker, maar zingen moet hij gewoon niet doen.quote:
Hou toch op. Elk virus spreidt als een natuurbrand onder schoolkinderen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de nieuwe variant blijkbaar wel
Ik denk met 11.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
met hoeveel gaat liverpool winnen jongons?
Ik hoorde laatst 2 jonge tienermeisjes dat zingen op de fiets en dacht wowquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef alopio het volgende:
Je hebt ook die wanstaltige neder hip hop cover van Abels Onderweg. Wat een bagger is dat zeg
De orginele onderweg is wel
Ik heb beide verkrachtingen kunnen vermijden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan met dat nummer van Hero, dat ga ik ze nooit vergeven
Psycho is een parodie op muziek.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Undisclosed Desires is (gelukkig) allang geweest.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar best vaak!
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk met 11.
Of ze moetenkrijgen.
1e keer was voor mij in 2001. Daarvoor had ik geen geld voor dat soort dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |