vliegtuigstoelenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat
WAT DAN?!
Ja ik kan er niets aan doen dat ze geen logische titels hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Seven Nation Army niet herkennen is wel overtreffende trap hoor Essje
Uit: MUZ / De poëtische pretenties van Bløfquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
quote:Mijn schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
De ik vlucht misschien omdat zijn schoenen zijn gejat? Of zou hij gewoon bedoelen dat zijn schoenen gejat zijn? Je weet het niet.
Hij hoeft trouwens ook niet meer naar buiten, want er is nog wel wat. Wat wat? Wat tequila? Wat gin? We krijgen het niet te horen. Dit heeft met poëzie niets te maken, laten we zelfs ophouden het een poging tot poëzie te noemen.
Misschien is het humor? Als het humor is, dan wel onbegrijpelijke humor. Want waarom zingt de zanger dan op zo'n bloedserieuze toon, alsof hij een grafrede houdt, alsof hij de Nieuwe Kerk toespreekt, alsof hij de wereld moet redden en alsof hij nog nooit om zichzelf gelachen heeft?
"Er is nog wel wat." Helaas wel, namelijk dit:
We gaan meteen naar Barcelona want we moeten hier weg
En toen heb je ze aangereden?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst 2 jonge tienermeisjes dat zingen op de fiets en dacht wow![]()
totdat ik me realiseerde dat er inderdaad zo'n foute versie van was...
![]()
![]()
![]()
De straten lijken te huilen?quote:
Schoentje gezet wslquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
Ook zeker niet hun beste nummer. Blijft jammer dat Muse er met totaal de verkeerde nummers in staat vaak.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Psycho is een parodie op muziek.
Ik heb net wijn gepaktquote:
En miljoenen bijbedoelingenquote:
DAT van Meat Loaf misschien.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
Limousines en vliegtuigstoelenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
slechts de golven zullen zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ja
M'n schoenen zijn gejat
WAT DAN?!
Je hebt het laatste nummer een verkeerd cijfer gegevenquote:
De Tweede zin van het lied is notabene de titelquote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik kan er niets aan doen dat ze geen logische titels hebben
quote:
... dartsfan?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb gestemd op “Seven nation army”![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |