Nee, hij had me een stapel bierviltjes gestuurd (die verzamel ik) en daar zat nog een extraatje bij.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste. Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Nee, echt met een die blafte en kwispelde, maar die leeft niet meerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Komt door het aantal stemmen vermoed ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Snap niet dat dit gedrocht zo hoog staat terwijl dat prachtige cover Why Don't You Do Right zo laag staat.
Je verzamelt bierviltjes ja?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij had me een stapel bierviltjes gestuurd (die verzamel ik) en daar zat nog een extraatje bij.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:07 schreef Isorden het volgende:
[..]Ik ken het lekker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ahhhhhh das sneuquote:Op woensdag 30 december 2020 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, echt met een die blafte en kwispelde, maar die leeft niet meer![]()
Ik werkte toen bij concerten en festivals en had mezelf op de reservelijst laten zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e keer was voor mij in 2001. Daarvoor had ik geen geld voor dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |